Tak a konecne je vsetko hotove.
Zabudol som napisat, ako vymenit volant. Tu je video:
https://www.youtube.com/watch?v=airc-snGTiU&t=815s
Vybraty volant, celkom v pohode, len treba mat na to spravny SPLINE nastavec. Napriklad takuto sadu:
https://www.alza.sk/hobby/geko-sada-bit ... VFEALw_wcB
Vymena radaru je zalezitost 5tich minut. Na maske 4 sroby von a masku potiahnut k sebe. Stary radar nie je prisrobovany, staci rukou vytiahnut z konektora a z uchytov. Nastoknut novy radar. Je to naozaj velmi rychle, takze vymenit radar staci tesne pred SW aktivaciou, inak auto bude hlasit milion chyb. Co sa tyka kalibracie, tak novy radar sa uz kalibruje sam (vsimnite si, ze nema kalibracne zrkadielko) a ked nepohnete / nebudete krutit kalibracne sroby na starom drziaku, tak netreba ani uvodnu kalibraciu).
Novy a stary radar vedla seba:
Novy radar je fakt relativne lacna zalezitost, novucicky panensky, kurierom z nemecka za 80 Eur. Kupoval som tu:
https://www.ebay.com/itm/NEU-VW-AUDI-AC ... Swh~xd7sIS
Cele sa to aktivovalo na dialku cez diagnosticky kabel ODIS 5054a. Je to original VW diagnostika (ktoru pouzivaju autorizovane servisy). Ta stoji neviem ci aj nie cez 1000 Eur. Samozrejme existuje velke mnozstvo klonov lepsej a horsej kvality. Kupujte z ciny nie uplne ten najlacnejsi. Mal by mat original OKI chip.
Ja som kupoval tento konkretnny a funguje:
https://www.aliexpress.com/item/4000072 ... 4c4do4w192 (Color: Best Quality)
Vyzera, ze ma ten spravny OKI chip aj pamatove moduly su spravne:
Na tejto stranke je fakt dlhy elaborat o kvalite cinskych klonov.
https://www.drive2.ru/l/539859110800131961/
No a to hlavne na zaver. Cele mi to softerovo poriesil jeden fajn chalan z Nemecka. Naozaj profik. Cely proces bol bez problemov. Trvalo to cca hodinu a pol. Pripojil sa na moj notebook cez anydesk. Nainstaloval flexihub (tym nasharoval moj USB port k sebe) a diagnosticky kabel vlastne uz pouzival u seba s Odis sofverom. Mne uz len pisal, kedy vypnut zapalovanie, zapnut atd. Komunikacia anglicky, pripadne teda nemecky kto vie. Uz niekto predomnou natocil video ako to s nim prebiehalo. U mna to bolo v podstate rovnake.
https://www.youtube.com/watch?v=OJPy7gkTQyU&t=136s
Este poznamka, kedze procecs trva dlhsie, pre istotu som mal bateriu tiez na autonabijacke.
Za aktivaciu pACC si pyta 250 Eur. (ACC mi aktivoval gratis) A platil som az po akcii
Fakt paradny pristup.
Kontakt:
christian.henn80@gmail.com
A vysledok
Riadiaca jednotka noveho radaru a nastavenia pre pACC
.
Este par poznamok na zaver.
Nenechajte sa oblbnut od "kvazi" firiem, co sa chvalia, ze robia dorabky. Mna jedna nemenovana firma v Bratislave, ktora robi retrofity ubezpecovala, ze treba vymenit aj "podvozok" aby mi fungoval ACC. (dali mi ponuku na x tisic eur) Ak Vam niekto bude tvrdit, ze treba uurcite nieco vymenit, spytajte sa nejakeho odbornika, alebo vygooglite, ci uz niekto aktivoval ACC alebo pACC s tym vasim dielom. Poviem priklad. Tento chudak z Ruska, si myslel, ze mu ABS jednotka nepodporuje ACC, tak ju zbytocne celu vymenil.
https://www.drive2.ru/l/546386361578422742/
ABS vypisovala po aktivacii ACC chyby, pricom stacilo ABSku nastavit popdoru radaru a to obycajnym vcds/obdeleven. Byte 24 - hex18. Ja mam presne ten isty ABS modul ako ten chlapik z Ruska:
Ja tu este postnem vypis vsetkych mojich riadiacich jednotiek aj s kodovaniami pred a po akcii. Aby ste vedeli, ze s akym HW urcite ide ACC a pACC aktivovat.