TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
- misoVW
- Jazdec
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
- Bydlisko: Blízko PN.
- Kontaktovať používateľa:
TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Do tejto temy mozete davat logy. Log uploadujte na nejaky free server, napr. http://www.leteckaposta.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a sem potom skopirujte odkaz a pripiste ake auto, motor a ake mate problemy.
Tu je strucny navod pre TDI motory:
merane hodnoty, dat kanal 3 a 11. Na 3jke asi od 1500ot zapnut logovanie, dat uplne plny plyn a drzat do cca 3800ot a vypnut logovanie.
Podla logu sa da urcit stav regulacie turboduchadla, stav vahy vzduchu a aj kvalita chiptuningu, ak nejaky mate
Priklad:
zakaznik mi priviezol auto, ze mu pada do nudzoveho rezimu.
Log: Po vycisteni turba: Je vidiet ze stupa tlak nad 3000ot. Uz z tohto logu je vidiet ze tam ide vela nafty, pritom tlak turba je v serii. Je vidiet velmi nekvalitny chip, tzv. e-bay chip Pozor na taketo upravy!!!
Tu je log turba po prehrati softu za originalny:
Tu je strucny navod pre TDI motory:
merane hodnoty, dat kanal 3 a 11. Na 3jke asi od 1500ot zapnut logovanie, dat uplne plny plyn a drzat do cca 3800ot a vypnut logovanie.
Podla logu sa da urcit stav regulacie turboduchadla, stav vahy vzduchu a aj kvalita chiptuningu, ak nejaky mate
Priklad:
zakaznik mi priviezol auto, ze mu pada do nudzoveho rezimu.
Log: Po vycisteni turba: Je vidiet ze stupa tlak nad 3000ot. Uz z tohto logu je vidiet ze tam ide vela nafty, pritom tlak turba je v serii. Je vidiet velmi nekvalitny chip, tzv. e-bay chip Pozor na taketo upravy!!!
Tu je log turba po prehrati softu za originalny:
- DTech
- VWagenista
- Príspevky: 1252
- Dátum registrácie: 18.02.2008 02:34
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
ja by som len doplnil
pre TDI motory s rotačným čerpadlom logovať tieto kanály: 1,3,11 a 1,4,11 od 1500ot na 3 prev. stupni do kopca alebo od 1500ot na 4 prev. stupni na rovnej ceste
osobne doporučujem 4 prev. stupen , log je dlhší
pri logovaní treba od 1500ot stlačiť plný plyn a držať až do začiatku Red line.
pre TDI motory s rotačným čerpadlom logovať tieto kanály: 1,3,11 a 1,4,11 od 1500ot na 3 prev. stupni do kopca alebo od 1500ot na 4 prev. stupni na rovnej ceste
osobne doporučujem 4 prev. stupen , log je dlhší
pri logovaní treba od 1500ot stlačiť plný plyn a držať až do začiatku Red line.
Diesel Technology
Chiptuning, Diagnostika,kódovanie,oprava teplých štartov,montáž tempomatov, DSG,Tacho - KM,PIN,dojazd immo3 VDO,reaktivácia airbag jednotiek,odstraňovanie DPF , servis a veľa iného,odblokovanie radii (skoro všetky modely) www.diesel-technology.sk
Chiptuning, Diagnostika,kódovanie,oprava teplých štartov,montáž tempomatov, DSG,Tacho - KM,PIN,dojazd immo3 VDO,reaktivácia airbag jednotiek,odstraňovanie DPF , servis a veľa iného,odblokovanie radii (skoro všetky modely) www.diesel-technology.sk
- misoVW
- Jazdec
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
- Bydlisko: Blízko PN.
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
motory TDI s rotacnym cerpadlom:
kanal1 - davka paliva
kanal3 - vaha vzduchu
kanal4 - predvstrek
kanal11 - tlak turboduchadla
Ak niekomu nieco nie je jasne s tym logovanim, kludne sa pytajte
kanal1 - davka paliva
kanal3 - vaha vzduchu
kanal4 - predvstrek
kanal11 - tlak turboduchadla
Ak niekomu nieco nie je jasne s tym logovanim, kludne sa pytajte
-
- Jazdec
- Príspevky: 339
- Dátum registrácie: 01.09.2009 21:26
- Bydlisko: skoro presov
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
a ktore kanalay mam nalogovat na TDI PD? dik za odpoved
octavia combi I ALH 01 66kW --> 85 kW by profituning
EX passat variant 3BG AVF 04 6q 96kW --> 110kW by janosik93
EX passat variant 3BG AVF 04 6q 96kW --> 110kW by janosik93
- misoVW
- Jazdec
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
- Bydlisko: Blízko PN.
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
pokial chces skontrolovat len vahu a turbo tak staci 3 sucasne s 11.martino napísal:a ktore kanalay mam nalogovat na TDI PD? dik za odpoved
-
- Jazdec
- Príspevky: 339
- Dátum registrácie: 01.09.2009 21:26
- Bydlisko: skoro presov
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
tak som volaco nalogoval
nepamatal som presne ktore kanaly to mam logovat tak som zvolil 1,3 a 11
merane na 4 stupni po rovinke ale nie od 1500 ale kus vyssie(nejak som na to zabudol dufam ze to az tak nevadi)
http://leteckaposta.cz/299296906" onclick="window.open(this.href);return false; EDIT: logoval som preto ze mam zaolejovany EGR ventil a trochu aj vedenie k IC co su vraj príznaky odchadzajuceho turba
nepamatal som presne ktore kanaly to mam logovat tak som zvolil 1,3 a 11
merane na 4 stupni po rovinke ale nie od 1500 ale kus vyssie(nejak som na to zabudol dufam ze to az tak nevadi)
http://leteckaposta.cz/299296906" onclick="window.open(this.href);return false; EDIT: logoval som preto ze mam zaolejovany EGR ventil a trochu aj vedenie k IC co su vraj príznaky odchadzajuceho turba
Naposledy upravil/-a martino v 25.11.2009 09:44, upravené celkom 1 krát.
octavia combi I ALH 01 66kW --> 85 kW by profituning
EX passat variant 3BG AVF 04 6q 96kW --> 110kW by janosik93
EX passat variant 3BG AVF 04 6q 96kW --> 110kW by janosik93
- misoVW
- Jazdec
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
- Bydlisko: Blízko PN.
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
Vaha a turbo ok. Vzorny log
- Jany-900
- Vodič
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 15.09.2009 13:48
- Bydlisko: SL, SB
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
Ja som to tiež skúšal. Nastavil som kanál 3,11 a zapol som logovanie. Pri 1500 otáčkach som zapol štart a pri 4000 som ho vypol. Neviem ale kde, alebo či sa mi ten log uložil. Čo som mal stlačiť po tlačítku stop?
- DTech
- VWagenista
- Príspevky: 1252
- Dátum registrácie: 18.02.2008 02:34
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
log je uložený v zložke vagcom/LOG
Diesel Technology
Chiptuning, Diagnostika,kódovanie,oprava teplých štartov,montáž tempomatov, DSG,Tacho - KM,PIN,dojazd immo3 VDO,reaktivácia airbag jednotiek,odstraňovanie DPF , servis a veľa iného,odblokovanie radii (skoro všetky modely) www.diesel-technology.sk
Chiptuning, Diagnostika,kódovanie,oprava teplých štartov,montáž tempomatov, DSG,Tacho - KM,PIN,dojazd immo3 VDO,reaktivácia airbag jednotiek,odstraňovanie DPF , servis a veľa iného,odblokovanie radii (skoro všetky modely) www.diesel-technology.sk
- Jany-900
- Vodič
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 15.09.2009 13:48
- Bydlisko: SL, SB
Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu
Nechcem vyzerať ako nejaká lama, ale kde sa tá zložka nachádza?