TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Návody, rady, skúsenosti...

Moderátori: Hammer, Moderátor

Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok
misoVW
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
Bydlisko: Blízko PN.
Kontaktovať používateľa:

TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa misoVW »

Do tejto temy mozete davat logy. Log uploadujte na nejaky free server, napr. http://www.leteckaposta.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a sem potom skopirujte odkaz a pripiste ake auto, motor a ake mate problemy.

Tu je strucny navod pre TDI motory:
merane hodnoty, dat kanal 3 a 11. Na 3jke asi od 1500ot zapnut logovanie, dat uplne plny plyn a drzat do cca 3800ot a vypnut logovanie.

Podla logu sa da urcit stav regulacie turboduchadla, stav vahy vzduchu a aj kvalita chiptuningu, ak nejaky mate :D
Priklad:
zakaznik mi priviezol auto, ze mu pada do nudzoveho rezimu.
Log:
6217_pred_1.jpg
Po vycisteni turba:
6217_po_chip_1.jpg
Je vidiet ze stupa tlak nad 3000ot. Uz z tohto logu je vidiet ze tam ide vela nafty, pritom tlak turba je v serii. Je vidiet velmi nekvalitny chip, tzv. e-bay chip :) Pozor na taketo upravy!!!
Tu je log turba po prehrati softu za originalny:
6217_po_origSW_1.jpg

Používateľov profilový obrázok
DTech
VWagenista
VWagenista
Príspevky: 1252
Dátum registrácie: 18.02.2008 02:34
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa DTech »

ja by som len doplnil :-)

pre TDI motory s rotačným čerpadlom logovať tieto kanály: 1,3,11 a 1,4,11 od 1500ot na 3 prev. stupni do kopca alebo od 1500ot na 4 prev. stupni na rovnej ceste

osobne doporučujem 4 prev. stupen , log je dlhší

pri logovaní treba od 1500ot stlačiť plný plyn a držať až do začiatku Red line.
Diesel Technology
Chiptuning, Diagnostika,kódovanie,oprava teplých štartov,montáž tempomatov, DSG,Tacho - KM,PIN,dojazd immo3 VDO,reaktivácia airbag jednotiek,odstraňovanie DPF , servis a veľa iného,odblokovanie radii (skoro všetky modely) www.diesel-technology.sk

Používateľov profilový obrázok
misoVW
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
Bydlisko: Blízko PN.
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa misoVW »

motory TDI s rotacnym cerpadlom:
kanal1 - davka paliva
kanal3 - vaha vzduchu
kanal4 - predvstrek
kanal11 - tlak turboduchadla

Ak niekomu nieco nie je jasne s tym logovanim, kludne sa pytajte :wink:

martino
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 01.09.2009 21:26
Bydlisko: skoro presov

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa martino »

a ktore kanalay mam nalogovat na TDI PD? dik za odpoved
octavia combi I ALH 01 66kW --> 85 kW by profituning
EX passat variant 3BG AVF 04 6q 96kW --> 110kW by janosik93

Používateľov profilový obrázok
misoVW
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
Bydlisko: Blízko PN.
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa misoVW »

martino napísal:a ktore kanalay mam nalogovat na TDI PD? dik za odpoved
pokial chces skontrolovat len vahu a turbo tak staci 3 sucasne s 11.

martino
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 01.09.2009 21:26
Bydlisko: skoro presov

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa martino »

tak som volaco nalogoval 8)

nepamatal som presne ktore kanaly to mam logovat tak som zvolil 1,3 a 11
merane na 4 stupni po rovinke ale nie od 1500 ale kus vyssie(nejak som na to zabudol dufam ze to az tak nevadi)

http://leteckaposta.cz/299296906" onclick="window.open(this.href);return false; EDIT: logoval som preto ze mam zaolejovany EGR ventil a trochu aj vedenie k IC co su vraj príznaky odchadzajuceho turba
Naposledy upravil/-a martino v 25.11.2009 09:44, upravené celkom 1 krát.
octavia combi I ALH 01 66kW --> 85 kW by profituning
EX passat variant 3BG AVF 04 6q 96kW --> 110kW by janosik93

Používateľov profilový obrázok
misoVW
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 12.04.2009 18:58
Bydlisko: Blízko PN.
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa misoVW »

Vaha a turbo ok. Vzorny log :wink:

Používateľov profilový obrázok
Jany-900
Vodič
Vodič
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 15.09.2009 13:48
Bydlisko: SL, SB

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Jany-900 »

Ja som to tiež skúšal. Nastavil som kanál 3,11 a zapol som logovanie. Pri 1500 otáčkach som zapol štart a pri 4000 som ho vypol. Neviem ale kde, alebo či sa mi ten log uložil. Čo som mal stlačiť po tlačítku stop?

Používateľov profilový obrázok
DTech
VWagenista
VWagenista
Príspevky: 1252
Dátum registrácie: 18.02.2008 02:34
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa DTech »

log je uložený v zložke vagcom/LOG
Diesel Technology
Chiptuning, Diagnostika,kódovanie,oprava teplých štartov,montáž tempomatov, DSG,Tacho - KM,PIN,dojazd immo3 VDO,reaktivácia airbag jednotiek,odstraňovanie DPF , servis a veľa iného,odblokovanie radii (skoro všetky modely) www.diesel-technology.sk

Používateľov profilový obrázok
Jany-900
Vodič
Vodič
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 15.09.2009 13:48
Bydlisko: SL, SB

Re: TDI-kontrola logov turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Jany-900 »

Nechcem vyzerať ako nejaká lama, ale kde sa tá zložka nachádza?

Napísať odpoveď

Návrat na "VAG & ETKA & ChipTuning"