TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Návody, rady, skúsenosti...

Moderátori: Hammer, Moderátor

eru1
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 21.04.2022 10:11

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa eru1 »

Ahojte ak by niekto mal cas pozriet si logy mojho golfa4 1.9 tdi 81kw asv link https://mega.nz/folder/aNJngQ5Q#Fi-1gKjMl2SKpXB-ibhKnA
logoval som 2krat na 4ke, do kopca, od 1500 otacok. Zatial som pomenil podtlakove hadicky, N75 (pri meneni hadiciek som odlamal jeden vystup tak som musel). Skusal som vahu vzduchu z inej 81kw octavie, taktiez som skusal vahu dat off cez diodu. Mate este neaky tip kym sa pustim do vyneny samotneho turba ? Vdaka

1511dusan
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 02.03.2021 12:24

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa 1511dusan »

Zdravím vás môžte mi skontrolovať LOG na Octavii 2 1.9 TDI BLS je tam EGR off / DPF off na motore bol robený rozvod a pretesnil som vstrekovace a momentálne je motor úplne tupý rozvod som kontroloval 4x a vstrekovace som pretesnil ešte raz a nastavil na tých 180° . Dal som tam nahrať pôvodný soft motora ale nepomohlo. Rozvod som mal nastavený na 0° potom som ho dal na -1° a stále to nebolo ono tak teraz je rozvod na -2,9° a už ide aspoň do otáčok ale stále tupo a spotreba je cca 15L na 100km. Chyby niesu ziadne akurat v meranych vaha vzduchu ukazuje pozadovane cca 230mg a aktualne cca 450mg vahu som nemil ale stale to iste a mal som tam aj diodu na 1245mg ale motor vobec nereagoval na to.
Log:. https://uloz.to/tamhle/81BKjTCLjm1A#!ZG ... IdqwplLj==

oberon
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 401
Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
Bydlisko: Košice

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa oberon »

1511dusan napísal:
29.04.2022 08:48
Zdravím vás môžte mi skontrolovať LOG na Octavii 2 1.9 TDI BLS...
Obrázok
Pozadovany tlak turbo dosiahne velmi neskoro, az ked ma motor 2700 otacok, potom ho ale drzi stabilne.

Mozne dovody:
  • unik (stlaceny vzduch/podtlakove vedenie)
  • vadny N75
  • vadny MAF (vaha vzduchu)
  • zaseknuta variabilita v turbe
  • otvoreny EGR ventil
  • ...
Je toho dost, co treba skontrolovat. Ta spotreba ma ale prekvapuje, to je fakt sila.
Este by bolo dobre nalogovat pozadovanu davku a jednotlive limitery davkovania (kanal 001 a 008) pocas normalnej jazdy a v zatazi.

V zatazi ti to nedymi ?
Startuje to dobre ?
Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa janosik93 »

začalo to z ničoho nič? Alebo si niečo spravil a prestalo to ísť?
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

1511dusan
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 02.03.2021 12:24

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa 1511dusan »

Auto štartuje hneď po kľúči.
EGR je softvérovo vypnuté zaslepene pod EGR aj na turbe a ešte odpojený konektor.
DPF off a prevratné 4x 20mm diera.(už bol pred mojím zásahom)
Ventil N75 som menil.
Váhu vzduchu som dával z druhého funkčného auta podľa čísla a prekladal celý airbox.
Nový snímač tlaku turba.
Podtlak 0,8bar
Variabilita pekné chodí aspoň podľa toho ako s ňou hýbem.
A auto je stále tupé motor má problém roztiahnuť trojku od 2000 do 4000ot na cca 1000m čo keď skúšam na 1.9 TDI BJB tak tam to roztiahne na 200m.
Rozvody nové a 4x skontrolovane na prípravky.
Výstreky 2x pretesnene .

segal24
Vodič
Vodič
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 29.03.2012 19:48
Bydlisko: Zakamenne

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa segal24 »

Zdravim BORCI vedeli by ste mi pozzriet moj graf ktori dam link https://ulozto.sk/file/g7R4p9MzwdDm/log ... kQpJSyLt==
ide octavia 2 1,9 tdi 77 kw bxe uprava na 100 kw
dakujem

Používateľov profilový obrázok
fifak
Vodič
Vodič
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 30.07.2011 15:40
Bydlisko: Prakendorf

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa fifak »

Ahoj klubaci, vie mi niekto poradiť, padá do núdzového pri cca 3500
ALH motor. Dik

Obrázok
Obrázok
Prílohy
20220706_164235.jpg
20220706_164229.jpg
Golf 2004 TDI 66 KW ALH
O2 FL CAYC 2011

segal24
Vodič
Vodič
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 29.03.2012 19:48
Bydlisko: Zakamenne

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa segal24 »

segal24 napísal:
07.07.2022 20:32
Zdravim BORCI vedeli by ste mi pozzriet moj graf ktori dam link https://ulozto.sk/file/g7R4p9MzwdDm/log ... kQpJSyLt==
ide octavia 2 1,9 tdi 77 kw bxe uprava na 100 kw
Je to lenivé zo spodku
dakujem

oberon
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 401
Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
Bydlisko: Košice

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa oberon »

fifak napísal:
07.07.2022 21:30
Ahoj klubaci, vie mi niekto poradiť, padá do núdzového pri cca 3500
ALH motor. Dik
Tlak preplnania mas +0.5 bar vacsi ako pozadovany.
To do nudzoveho rezimu padat musi :)

ALH by uz malo mat turbo s variabilnou geometriou, tipujem teda, ze najskor je problem tam - zasekava sa.
Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
fifak
Vodič
Vodič
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 30.07.2011 15:40
Bydlisko: Prakendorf

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa fifak »

Vďaka, pozriem sa na to. Dik zatiaľ
Golf 2004 TDI 66 KW ALH
O2 FL CAYC 2011

Napísať odpoveď

Návrat na "VAG & ETKA & ChipTuning"