vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
Moderátor: valado45
- vitusmotuz
- Pretekár
- Príspevky: 676
- Dátum registrácie: 04.01.2009 18:02
- Bydlisko: Stredné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
Ahojte. Som šťastným majiteľom vozidla Touran s motorom 2.0 tdi 8v 103kw BMM. Autom som jazdil 4.roky a všetko fungovalo ako malo dokonca aj spotreba bola priam ukážková (5,4L), avšak až do výmeny rozvodov. Uhol natočenia je síce na nule avšak hodnota dĺžky vstreku vzrástla viď foto a tým aj samotná spotreba na voľnobehu z 0,4l za hodinu na 0,8L za hodinu. Je to teda rozdiel aj celkovo a celkom ma to štve. Rozvody neboli robené v autorizovanom servise nakoľko tam chcú 66€ na hodinu Otázka mám to dať prekontrolovať do autorizovaného servisu VW a zaplatiť tak 66€ na hodinu s tým, že možno len prídu na to, že je to natočenie na nule a tým pádom je to všetko čo vedia spraviť a ja tak neodstránim príčinu a iba zaplatím nemálo peňazí? Vidíte niekto do tejto záhady viac, prípadne ste také čosi už niekto riešil? Ďakujem za každú radu
PS: dva dni som skúšal štelovať to koleso a ani bohovi natrafiť na lepšie hodnoty hádam iba raz a keďže som chcel dosiahnuť ešte lepší výsledok nakoniec som sa už nevrátil ani k tomu čo bol považovaný za lepší je to tragédia posúvať jeden mikro pohyb a už som v inej dimenzii
pred výmenou rozvodov
po výmene rozvodov
PS: dva dni som skúšal štelovať to koleso a ani bohovi natrafiť na lepšie hodnoty hádam iba raz a keďže som chcel dosiahnuť ešte lepší výsledok nakoniec som sa už nevrátil ani k tomu čo bol považovaný za lepší je to tragédia posúvať jeden mikro pohyb a už som v inej dimenzii
pred výmenou rozvodov
po výmene rozvodov
2.0 TDI 8V 103kW; Highline 2009; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
daj si nastavit rozvod na pripravky a netoc hlavne nijakym kolesom
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
-
- Jazdec
- Príspevky: 401
- Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
- Bydlisko: Košice
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
Ak si mal pred vymenou rozvodu synchronizaciu -1°, tak si rovnaku nastav aj po vymene.
Tie "screenshoty" velmi neporovnavaj. Ten "pred" - motor studeny, zaciatok vstreku 6.5° BTDC, dlzka vstreku nejaka. Ten "po" - motor teply, zaciatok vstreku 0.5° BTDC, dlzka vstreku ina.
Zaciatok a dlzka vstreku su zavisle aj od teploty motora, teda porovnavat len za rovnakych podmienok!
Ked si to skusal stelovat, tak sa ta hodnota menila? Pytam sa lebo, ked je rozvod uplne mimo, tak ti tam bude stale ukazovat 0.0
@ejne nerob paniku. Raz som to koleso pri spravne zalozenom rozvode sekol az na doraz a synchro bolo "iba" 8° motor bezal a neskodil si.
Odoslané z motorola edge 20 pomocou Tapatalku
Tie "screenshoty" velmi neporovnavaj. Ten "pred" - motor studeny, zaciatok vstreku 6.5° BTDC, dlzka vstreku nejaka. Ten "po" - motor teply, zaciatok vstreku 0.5° BTDC, dlzka vstreku ina.
Zaciatok a dlzka vstreku su zavisle aj od teploty motora, teda porovnavat len za rovnakych podmienok!
Ked si to skusal stelovat, tak sa ta hodnota menila? Pytam sa lebo, ked je rozvod uplne mimo, tak ti tam bude stale ukazovat 0.0
@ejne nerob paniku. Raz som to koleso pri spravne zalozenom rozvode sekol az na doraz a synchro bolo "iba" 8° motor bezal a neskodil si.
Odoslané z motorola edge 20 pomocou Tapatalku
Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
...na pripravky a mam -2
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
- vitusmotuz
- Pretekár
- Príspevky: 676
- Dátum registrácie: 04.01.2009 18:02
- Bydlisko: Stredné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
Skúšal som aj plusové hodnoty aj mínusové a tá hodnota dĺžky vstreku ani bohovi nechcela zísť nizšie. Predtým to skákalo zo 7.1 na 6.6 alebo 6.1 a vtedy aj spotreba bola dobrá. Čo sa týka tých prípravkov je rozdiel medzi tými čo majú v autorizaku a čo majú v neorigo servise? Pýtam sa lebo neviem čo bude lepšia voľba. Ak mám dať 250€ v autorizaku a urobia to isté čo ten v neorigo servise, tak aby som zasa neplatil toľko penazi, avšak keď chcem aby to šlo ako Švajčiarske hodinky, tak som ochotný aj zaplatiť. Pýtam sa, pretože do toho až tak nevidím a potrebujem rady skúsenejších, za ktoré samozrejme ďakujem
Ps: Screeny boli robene za studena
Ps: Screeny boli robene za studena
2.0 TDI 8V 103kW; Highline 2009; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
-
- Jazdec
- Príspevky: 401
- Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
- Bydlisko: Košice
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
Zaciatok vstreku 0.9° BTDC nemozes mat pri volnobeznych otackach za studena ani nahodou, taka hodnota je pri teplote motora 60°C
Odoslané z motorola edge 20 pomocou Tapatalku
Odoslané z motorola edge 20 pomocou Tapatalku
Naposledy upravil/-a oberon v 12.05.2022 08:09, upravené celkom 1 krát.
Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
- vitusmotuz
- Pretekár
- Príspevky: 676
- Dátum registrácie: 04.01.2009 18:02
- Bydlisko: Stredné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
No to som si neni úplne istý, pretože som štartoval viackrát keďže zakaždým som šiel posúvať to vačkové koleso. Možno, že sa troska tými štartmi zahrial avšak neviem na akú presne hodnotu
2.0 TDI 8V 103kW; Highline 2009; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
- vitusmotuz
- Pretekár
- Príspevky: 676
- Dátum registrácie: 04.01.2009 18:02
- Bydlisko: Stredné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
ahojte tak dneska rozvod prekontrolovaný aretačnými prípravkami, že vraj pol zuba možno zub cca to bolo posunuté povedal mechanik. Teraz ma zaujíma po kontrole na diagnostike ukazuje mínus 2 nechať to tak alebo treba to koleso dať nastaviť na tu nulu?
2.0 TDI 8V 103kW; Highline 2009; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
...prestrihni kabel, zatvor ntb a voz sa. Co chces este nastavovat, ked to mas uz nastavene na pripravky?
...to si si menil sam rozvody?
...to si si menil sam rozvody?
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
- vitusmotuz
- Pretekár
- Príspevky: 676
- Dátum registrácie: 04.01.2009 18:02
- Bydlisko: Stredné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
Re: vysoká spotreba po výmene rozvodov 2.0 TDI BMM
No však toto https://youtu.be/g3pO5G5NCWs
2.0 TDI 8V 103kW; Highline 2009; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;