Vybíjanie Comf. Batérie Phaeton 2003 V10 + mnoho elektronick

Beetle, Derby, Lupo, Phaeton ...

Moderátor: Moderátor

Napísať odpoveď
XxXcompany
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 28.02.2017 18:08

Vybíjanie Comf. Batérie Phaeton 2003 V10 + mnoho elektronick

Príspevok od používateľa XxXcompany »

Ahojte všetci, chcel by som vás poprosiť o akékoľvek rady ohľadom elektroniky vo Phaetone.

Mám nasledovné problémy :

- Vybíjanie komfortnej batérie
- Blikajúce žhavenie po naštartovaní nonstop
- prevodovka v núdzovom režime po cca 5-10 minút s popisom vady " F 125 snímač polohy páky "

Medzi batériu a auto som napojil ampérmeter a vybral úplne všetky poistky vzadu v kufri, vpredu pod volantom a aj v motorovom priestore vrátane tých veľkých. Odber stále pulzne 0-1 A druhý pokus po zložení a rozobratí 0.6 - 3 A

Vlastním dva Phaetony V10 a druhý po zamknutí prvých cca 10 min 0.6- 3A skokovo ale tak,že 3 A na sekundu a 0,6 minutu . Po cca 10min sa ustálilo 0.01 A - Ten je v poriadku bez závad.

Ten,ktorý má problém proste nonstop okolo 3A odber pulzne 0.60 - 0.90 2.20A proste skáče to a nonstop 0.60 je tam iba chvíľu.

Skúšal som odpojiť riadiacu palubnej siete, comfortu pod kobercami, telefonu, podvozku, snimacov tlaku v pneu, tv, a proste asi každú akú som našiel. Stále závada pretrváva.

Má niekto akékoľvek nápady a rady ???

Ďalšia vada : Blikajúce žhavenie :
brzdové svetlá svietia, na diagnostike nepíše žiadnu chybu nejakých čidiel, absolútne netuším prečo bliká žhavenie. Riadiaca Engine II hlásy akurát EEPROM ERROR nejake bit 01010101010 , čo vraj by nemalo spôsobovať toto podľa odborníkov na riadiace, ale ak si myslíte,že áno, pokojne mi to tu napíšte. Žhaviče sú v poriadku všetky.


Čo sa týka prevodovky : Prevodovka radí hladko a krásne, nemá žiadne problémy, avšak najprv prestane ísť D potom chvíľu ešte ide na S a potom už len N .... stratí pojem o páke, keď jej tam dám R hodí núdzak a ide na 3 jke nonstop.

Otázka znie: Rozoberať prevodovku a snímač , ktorý je priamo na mechatronike pozrieť ? Mám druhú prevodovku už doma s rovnakým kódom a SW . Ale zatiaľ sa mi rozhodne nechce vymieňať mechatroniky, kým som si neni istý vadou. Prípadne, podľa vás môže byť problém ak vymením mechatroniky vzájomne ? Tj. riadiaca prevodovky bude z druhej prevodovky, je potrebné niečo kódovať ? Ide o úplne rovnaký model , kód, sw, všetko...

Vopred Ďakujem za čas a záujem. Akékoľvek rady uvítam, kým nezačnem vyberať všetko obloženie palubovku atď a hľadať chybu vyslovene po káblikoch.

Ešte dôležitá poznámka na záver : Auto som kúpil za cenu zodpovedajúcu stavu a nikto nevie kto a čo s ním bolo alebo nebolo robené, striekala z neho nafta, jeden vstrekovač absolútne nešiel. Tieto veci sú už opravené... Ale ešte veľa vecí ma čaká.

Napísať odpoveď

Návrat na "Ostatní"