Tiguan II
-
- Vodič
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 28.12.2016 15:46
Re: Tiguan II
Kabina je odhlucnena uplne fantasticky, spotrebu mam od zaciatku februara celkovo 6.3l, v auguste som mal dokonca 6.1l, ale na jesen jazdim casto mesto, tak to zase stuplo. 30 km trasu na ceste s 90km rychlostou som dal uz aj za 4.9l, treba ale nepocuvat pocitac a neradit pri 1400 otackach inak sa mi zda ze to stupa, ale az niekde pri 1600-1800, vtedy to vyzera byt optimalne pre spotrebu aj motor to urcite viac potesi.
-
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 15.11.2017 12:44
Re: Tiguan II
Dakujem moc za info. Prajem vela stastnych kilometrov. (:-)
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: Tiguan II
1.4 tsi je na tak tazke auto malo. Ako vozidlo do mesta a primestke jazdy ok. Ale ak k s tym chces slahat kilometre tak vykon bude chybat.
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
-
- Vodič
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 28.12.2016 15:46
Re: Tiguan II
Ako tazke auto? Ved to vazi len 1750 kg. To niektore male auta viazia viac, na SUV je to lahke. Mal som BMW kombik a vazil 1950 kg. A daleke cesty? Ved prave na diaľnici nepotrebuješ výkon, rozbehnes sa a ides stabilne na tempomate aj 3000 km. Pokial neobiehas kazde auto pred zákrutou jak pirat ciest, tak viac nepotrebujes. Mal som BMW 2.5l a toto nie je pocitovo o vela slabsie. Do kopca to dokonca jazdi lepsie. Ja som spokojny.
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: Tiguan II
Ten motor je primarne urceny na lahke hatchbacky a podla mna sa trapi. K bmw 2.5 litrovemu sa nevyjadrujem.
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
-
- Vodič
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 28.12.2016 15:46
Re: Tiguan II
Jeden pohlad je ze 200 KW motor je akurát a 92 je slaby. Druhy pohlad že 92 KW je ok a 200 KW je zbytocne vysoky.
Zalezi pd marketingu. Kamos ma alfu 1.4 s 86 KW a vahou rovnakou ako ja.
Boli tu skodovky ktore jazdia 20 rokov, vaha s poctivymi plechmi bola 1.5t motor 1.2 s 55 KW a aj menej. A netrapili sa. Zalezi na konstrukcii motora nie na objeme. TIGUAN ma aj 1.4 s 110 KW. Dnes su auta s 1.0l objemom a jazdia.
Je to len o pocite, ze kto ma vela KW, tak je kral. Mozno ten motor nikdy naozaj nevyuzije ale ma pocit. Aj to BMW 2.5 tvrdili vsetci ze je slabe na tu vahu (105 KW) a odjazdilo 20r a 500 tis. Km.
Zalezi od toho ako chces jazdit. Samozrejme si nájdeš dovod preco tvoj silny motor je super a ostatne su slabe. Ale v skutocnosti tu pises o motore, ktorý si mozno nikdy neskusal. Ja na nom jazdim.
Keby platilo co pises, tak male autam co mali menej ako 86 KW, by casto odchadzali motory, ale to sa nedeje.
Dokonca aj ten 110 KW v Tiguane vypina za jazdy valce, takze sa mozno trapi viac ako 92 KW co valce nevypina.
Vydrz motora zalezi od spôsobu jazdy a udrzby. Trapit sa bude aj tvoje ak budes jazdit na 1400 otackach.
Zalezi pd marketingu. Kamos ma alfu 1.4 s 86 KW a vahou rovnakou ako ja.
Boli tu skodovky ktore jazdia 20 rokov, vaha s poctivymi plechmi bola 1.5t motor 1.2 s 55 KW a aj menej. A netrapili sa. Zalezi na konstrukcii motora nie na objeme. TIGUAN ma aj 1.4 s 110 KW. Dnes su auta s 1.0l objemom a jazdia.
Je to len o pocite, ze kto ma vela KW, tak je kral. Mozno ten motor nikdy naozaj nevyuzije ale ma pocit. Aj to BMW 2.5 tvrdili vsetci ze je slabe na tu vahu (105 KW) a odjazdilo 20r a 500 tis. Km.
Zalezi od toho ako chces jazdit. Samozrejme si nájdeš dovod preco tvoj silny motor je super a ostatne su slabe. Ale v skutocnosti tu pises o motore, ktorý si mozno nikdy neskusal. Ja na nom jazdim.
Keby platilo co pises, tak male autam co mali menej ako 86 KW, by casto odchadzali motory, ale to sa nedeje.
Dokonca aj ten 110 KW v Tiguane vypina za jazdy valce, takze sa mozno trapi viac ako 92 KW co valce nevypina.
Vydrz motora zalezi od spôsobu jazdy a udrzby. Trapit sa bude aj tvoje ak budes jazdit na 1400 otackach.
- sirdo
- VWagenista
- Príspevky: 1260
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:42
Re: Tiguan II
moj pohlad je taky, ze zalezi od preferencii kazdeho sudruha. ja som jazdil 1.4TSI 103kW/140k 250Nm v G7 Variant a zdalo sa mi to take, ze ok, ale silnejsim motorom by som nepohrdol. ten kombik mal okolo 1400kg ak sa dobre pamatam, takze o 300kg tazsie auto a s 92kW motorom pod kapotou si nechcem ani predstavovat vo svojej garazi. verim Billymu, ze pre jeho potreby je to asi OK motor, ale zaroven verim, ze pre mna by to bolo silne nedostacujuce a to nie som ziaden cestny pirat. tych 132kW co mam beriem, ze je tak akurat na to auto, ale kludne by som nepohrdol tym 162kW TSIckom, keby si za to nepytali sialenych 3000€ navyse...
p.s.: keby som predsa len musel z nejakeho dovodu volit ako motorizaciu 1.4TSI, tak by som zobral tu 110kW/150k 250Nm verziu...
p.s.: keby som predsa len musel z nejakeho dovodu volit ako motorizaciu 1.4TSI, tak by som zobral tu 110kW/150k 250Nm verziu...
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia - Rest In Pieces, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline - sold
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia - Rest In Pieces, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline - sold
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: Tiguan II
Presne ako pise Sirdo.
Neviem preco mam pocit ze sa urazas.
Vozil som sa na vela autach a na roznych motorizaciach tak viem posudzovat.
Najcerstvejsi mam v pamati 118kw v CC novom a tiez to bolo tak akurat ze cestujes. Ale na to auto sa proste hodi viac a nie je to z piratskych dovodov....
Porovnavat 20 rocne motory tiez nema vyznam nakolko sa technika posunula trosku a dovolim si tvrdit ze ta 1.4 nevydrzi ani polovicu zivotnosti toho 2.5
.
Toz odomna
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Neviem preco mam pocit ze sa urazas.
Vozil som sa na vela autach a na roznych motorizaciach tak viem posudzovat.
Najcerstvejsi mam v pamati 118kw v CC novom a tiez to bolo tak akurat ze cestujes. Ale na to auto sa proste hodi viac a nie je to z piratskych dovodov....
Porovnavat 20 rocne motory tiez nema vyznam nakolko sa technika posunula trosku a dovolim si tvrdit ze ta 1.4 nevydrzi ani polovicu zivotnosti toho 2.5
.
Toz odomna
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
-
- VWsenior
- Príspevky: 2085
- Dátum registrácie: 20.04.2008 19:20
- Bydlisko: Námestovo
Re: Tiguan II
ono ale vyrobcovia nepotrebuju životnost 25 rokov,úplne spokojne im stačí po skončenie záruky...potom si s tým urob čo chceš.....potrebujú predávať nové autá pokiaľ je ropa, ked jej nebude, môžeš si v nich napr. chovať sliepky, či to bude socka fabka alebo lambo........takže na úkor posunu vedy a techniky sa paradoxne šetrí na materiáloch a tým padom sú autá viac kazové, poruchové.....stačí pozrieť na plechy, sú čoraz tenšie, nahradzujú plasty, kable už majú tenučký prierez, lámu sa izolácie, zelenejú piny v konektoroch....k tomu tiguanu, ked je majiteľ spokojný -nie je čo riešiť......
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: Tiguan II
Ano je to kazdeho osobna vec ako sa rozhodol. Chcel iba povedat ze do tigu patria dvojlitre.
A k tomu materialu uz testujeme hlinkove vodice
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
A k tomu materialu uz testujeme hlinkove vodice
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku