Dvojhmotový zotrvačnik

2008-

Moderátor: caravelle

Napísať odpoveď
sikaton
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 23.03.2021 21:32

Dvojhmotový zotrvačnik

Príspevok od používateľa sikaton »

Zdravím páni, mám problém so zotrvačnikom ,menil som ho 2x po sebe (LUK) prvý mi začal po 500km klepotať a že dosť reklamacia neprešla , odvodnenie : bez poškodenia . Druhý mi začal po 1700km klepotať zatiaľ iba jemné ,nemal niekto podobnú skúsenosť alebo neviete o čo by mohlo ísť ? Môže to robiť zlá spojka ?
Ďakujem za každú radu

oberon
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 401
Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
Bydlisko: Košice

Re: Dvojhmotový zotrvačnik

Príspevok od používateľa oberon »

Kvalita dnes vyrabanych dielov (druhovyroba, nie to, co sa dava do aut vo fabrike) je jedna velka loteria, resp. skor tragedia.
Jedni nadavaju na Sachs, ini zas na Luk.
Ja som do svojho auta dal Sachs a po 14tkm je zatial ticho .

Odoslané z motorola edge 20 pomocou Tapatalku


Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
Obrázok

markpol
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:59
Bydlisko: Martin - Nitra

Re: Dvojhmotový zotrvačnik

Príspevok od používateľa markpol »

zdravim vas , ...

chcel by som sa spytat ako sa prejavuje klepot zotrvacnika ? , je to pri rozbehu ? , pri preradeni rychlosti , kedy ??

Dalibor11
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 26.10.2020 18:20

Re: Dvojhmotový zotrvačnik

Príspevok od používateľa Dalibor11 »

Neutrál a klepka .....
Vytlačiš spojku ticho
Plus vibrácie na voľnobeh
Niekedy sa k tomu pripočíta aj zle radenie


Súhlas s oberonom..ja mám sachs a veru niesom spokojný na 100%
Zotrvak síce neklape ale nie je to originál
Kvalita prejav atď ...

sikaton
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 23.03.2021 21:32

Re: Dvojhmotový zotrvačnik

Príspevok od používateľa sikaton »

No to neviem či to bude kvalitou, keďže luk davaju aj ako original, ževraj je kvalita tá istá , viacerí ľudia mi hovorili o tom že si ten istý zotrvačnik dávali do DSG a tak skoro im neodišiel, musí tam byť niečo vadné, o nedlho to dám mechanikovy aby sa na to pozrel a uvidím čo z roho vzijde.

Používateľov profilový obrázok
herin
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 497
Dátum registrácie: 22.07.2012 20:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Dvojhmotový zotrvačnik

Príspevok od používateľa herin »

Originál kvalita zostane vždy originálom..môže hovoriť kto čo chce, že čo dávajú v prvovýrobe a podobne, že to sa potom predáva navolno..nie je to pravda..
Ja mám na mojej B8čke 206 000 km a ešte som nemenil jediný komponent na náprave..všetko pôvodné a to je rok 2016 a absolútne nič neklepe...
na predošlej B6tke som menil tyčky stabilizátora Lemforder čo mala byť tiež akože origo kvalita každých 20 000 km...
Originál je o niečo drahší, ale vydrží omnoho viac...akurát teraz aj ja mám dilemu..mám pri 210 000 km meniť rozvody a či mám dať origo za 320 eur alebo náhradu za 160...
Passat B6...CBAB...103kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW

sikaton
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 23.03.2021 21:32

Re: Dvojhmotový zotrvačnik

Príspevok od používateľa sikaton »

ja menil za origo lebo predošlí majiteľ tam dal poľsku značku 🤣 jasné ze je lepšie origo ale nie je možné aby sa mi tak skoro začal ozyvať , tam musí byť čosi vadné co to poškodzuje

Napísať odpoveď

Návrat na "Golf VI"