Záhada Chladiacej kvapaliny

SDI, TDI, TDI PD

Moderátor: xmon

Napísať odpoveď
Lucas_Šuky
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 24.04.2023 15:02

Záhada Chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa Lucas_Šuky »

Zdravím. Môj golfik 1.9tdi 66kw ALH ma menší problém.
Keď bol motor teply som otvoril expanznu nádobu na vodu a dolial lebo bola na minimum. Od vtedy keď ráno naštartujem auto zasvieti mi kontrolka vody, kuknem do nádržky a voda je fuč. Otvorím nádobu a počujem sičanie ako keby ju tlakovalo a voda sa vráti. Myslím si že tesnenie pod hlavou to nieje pretože voda nieje v oleji a s autom takto jazdím už 2 mesiace .. keď je nádržka prázdna a dolejeme do nej vodu tak páru krát sa stalo že niekadial vytiekla pretoze pod autom bola mlačka ale nenašiel som z kade to tečie. Pred týždňom som vypustil vodu, prepláchol systém a dal novu chladiacu kvapalinu. Auto išlo v poriadku asi 600km potom sa problém zas vrátil.
Čo to môže byť?

oberon
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 401
Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
Bydlisko: Košice

Re: Záhada Chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa oberon »

Casto je problem v chladici EGR,v ktorom je netesnost. Skus od neho odpojit obidve hadice a jednoducho ich spolu prepojit.Obrázok

Odoslané z motorola edge 20 pomocou Tapatalku

Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
bengal
Profík
Profík
Príspevky: 1080
Dátum registrácie: 07.06.2009 23:07
Bydlisko: Nitra

Re: Záhada Chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa bengal »

Nie každý ALH motor mal chladič EGR, skôr nie ako áno.

K tvojmu príspevku, to že nemáš olej vo vode neznamená že nemôže byť tesnenie pod hlavou vadné.
Treba zmerať CO a zistíš ihneď.
Tiež častý problém býva plastová príruba na hlave zo strany od prevodovky.
Zistenie kódu rádií, VIM, odblokovanie obrazu počas jazdy, diagnostika, elektronika - servis, zistenie PIN, IMMO, úprava KM po výmene budíkov, teplé štarty.

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - diesel"