Zdravim,vedel by sa mi niekto pozriet na log z diagnostiky alebo poradit,kde by mohla byt chyba?turbo po repase(predosle bolo rozstelovane,a auto ties neslo dobre),hadicky podtlaku menene,vaha vzduchu vyskusana druha,snimace skontrolovane,hadice v poriadku(ziadny unik tlaku),sanie vycistene,rozvod ok,ziadne chyby diagnostika nevyhadzuje a auto nema vykon...respektive rozbieha sa akokeby to bolo SDI(na stolici nameranych cca 51kw).jedna sa o 1.9 Tdi 77kw,BXE,dakujem za kazdu radu
https://ulozto.sk/tam/9babf1d6-a2c1-43a ... 119a00bd8b
Log 1.9 Tdi 77kw,BXE
-
- Jazdec
- Príspevky: 401
- Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
- Bydlisko: Košice
Re: Log 1.9 Tdi 77kw,BXE
Pri prvej akceleracii si mal tlak preplnania (zltozelena) stale o dost vyssi ako pozadovany (modra).
Pri druhej najprv to iste, potom naopak tlak nizsi a uz sa ho riadiacke nepodarilo zvysit.
Variabilita pravdepodobne nie najlepsie nastavena, resp. viac uzavreta, ako treba.
Urcite by som vyskusal nastavit tiahlo na podtlakovej banke na turbe.
Repasovane turba zvyknu mat iny priebeh, ako original, takze najhorsi scenar riesenia riadenia preplnania moze byt az zmena mapy N75 v riadiacej jednotke...
Prilis uzavreta variabilita moze "dusit" motor ale vzduchu tam mas dost, tak by som necakal, ze to pojde az tak zle.
Este skontroluj limit vstrekovaneho mnozstva paliva v zatazi - kanal 008.
N75 si kontroloval, resp. vymenil tiez?
Odoslané z motorola edge 20 pomocou Tapatalku
Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.03.2023 13:40
Re: Log 1.9 Tdi 77kw,BXE
Viem ze repasovane turbo uz nebude mat taky vykon ako original,ale problem je v tom,ze uz je tam druhe turbo(1.bolo ties zrejme repas,ale niekto tam "steloval"toho cervika,cim navodil vyssi tlak,pri ktorom uz vsak auto hadzalo do nudzoveho rezimu,preto sa vymenilo komplet cele turbo,ale ten "turbo efekt" nebol ani pri 1. a ani pri 2. turbe,akurat to druhe uz nehadze do nudzoveho rezimu.ventil n75 je uz zakomponovany v tej "uni" kocke s jednym stekrom na podtlakove hadicky(je to dvojkova octavia),a bol uz skusany aj druhy s tym istym priebehom.mam este podozrenie ci nebude poskodena alebo nejako "upravovana"mapa v RJ.(auto sa kupilo uz v takom stave )auto nehlasy vobec ziadnu chybu,len ten rozbeh je akokeby sdi,dokonca bolo aj na stolicu a namerali iba 51kw