Problem so startovanim, motor sem tam sekne

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátor: xmon

Richard Richy
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 28.01.2017 16:29

Re: Problem so startovanim, motor sem tam sekne

Príspevok od používateľa Richard Richy »

Stevko64 napísal:Dobrý deň, tak problém sme do dnešného dňa nevyriešili...teraz som nedavno navstivil noveho mechanika a ten poukazal, ze ostavaju 2 moznosti. prva je riadiaca jednotka motora- ta mi prisla vcera, buduci tyzden ju budu montovat, alebo je tam mechanicka vada...do tej sa uz ale neplanujem pustat, nakolko to bude cca 500 eur. cize dufam vo vadnu riadicku..tu som zohnal za 60eur, taze uvidime..
tlaky na valcoch su dobre okolo 13 na vsetkych cca roovnake...
len to vybuchovanie z vyfuku a kontrolka motora ma hnevaju stale....a rovnaka chyba...vynechavanie prveho valca....
po vymene RJ sa ozvem znova
Ja som bol na upgrade software vo VW, bola nejaká novšia verzia sw vydaná ako bola v aute, upgrade sa ku podivu podaril, ale stav ostal nezmenený. Stále bublotanie vo výfuku a výpadky na prvom valci. Teraz sme ešte skúšali snímač klepania a merať tlak oleja, ale všetko v norme.
Mechanická vada, ale aká? My sme mali hlavu dva razy dole a dva razy bola na kontrole u profíka na hlavy a ten to pred nami všetko rozoberal a všetko bolo v absolútnom poriadku.
Ozvite sa prosím po výmene RJ, ďakujem.

Stevko64
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.08.2012 07:00

Re: Problem so startovanim, motor sem tam sekne

Príspevok od používateľa Stevko64 »

Richard Richy napísal:
Stevko64 napísal:Dobrý deň, tak problém sme do dnešného dňa nevyriešili...teraz som nedavno navstivil noveho mechanika a ten poukazal, ze ostavaju 2 moznosti. prva je riadiaca jednotka motora- ta mi prisla vcera, buduci tyzden ju budu montovat, alebo je tam mechanicka vada...do tej sa uz ale neplanujem pustat, nakolko to bude cca 500 eur. cize dufam vo vadnu riadicku..tu som zohnal za 60eur, taze uvidime..