Golf VII. chladiaca kvapalina

Dieselové motory

Moderátor: sirdo

mirosp
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 19.11.2021 13:05

Golf VII. chladiaca kvapalina

Príspevok od používateľa mirosp »

Ahojte, chcel by som vás poprosiť o radu...kúpil som Golf 1.6 2017 nafta, asi 3 mesiace po kúpe mi vyhodilo chybu Skontrolovať stav chladiacej...auto má 160 000 km, prvé kroky boli výmena rozvodov a vodnej pumpy...nezabralo, druhý krok bola výmena hadíc kde mechanik videl "známky" úniku, vymenil sa aj EGR, vymenila sa celá chladiaca v systéme...Pár km a znova...3x sme na zdvihaku s lampášom hľadali úniky, nikdy sme nič nenašli, pod autom nie je nikdy ani kvapka vody...voda sa stráca pomerne vo veľkom množstve t.j. za 200km aj 2-3 deci vody...Auto ide normálne, v chladiacej nie je olej, v oleji nie je chladiaca...

Nie som mechanik ani znalec ale aspoň čo to o autách viem, každopádne, keď mi ukáže chybu a otvorím kapotu v nádržke je voda uplne dole pod minimom, ked ju otvorím do nádržky natiahne viac ako max chladiacej, skúsil som pojazdiť, znova chyba a znovu to iste ale už nenatiahlo tak ako predtým ale dajme tomu o 0,5 cm menej a takto to ide až pokym "nenatiahne" len po minimum, potom dolejem...

Posledná vec čo podľa mňa a podľa fóriek a mechanikov sa dá v tomto prípade vymeniť je tá ohavnosť v predu, veľký chladič (pokiaľ sa nemýlim chladič výfukových plynov) cez ktorý môže unikať voda do "motora"...

Do auta som investoval už mooooc peňazí a jedine čo chcem je opraviť ho a posunúť ďalej a ísť do benzínu.

ĎAKUJEM ZA KAŽDÚ RADU.

Používateľov profilový obrázok
Maher
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 24.05.2012 14:15
Kontaktovať používateľa:

Re: Golf VII. chladiaca kvapalina

Príspevok od používateľa Maher »