Problem s kurenim

Sedačky, volanty, palubné dosky, elektro...

Moderátori: wladi, Mat28

Napísať odpoveď
Zebrak
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 25.07.2013 18:17
Bydlisko: Nová Dubnica

Problem s kurenim

Príspevok od používateľa Zebrak »

Caute.

Tak ako to uz s mojim passatom byva zvykom, netrva dlho (zhruba kazdy mesiac) a nieco sa posere. Tentokrat mam problem s kurenim. Ked nastavim na Climatronicu teplotu na LOW, tak fuka studeny vzduch co je v poriadku. Ked vsak nastavim teplotu na 18 stupnov a viac, tak zacne fukat uplne horuci vzduch, ze sa v tom aute neda vydrzat. Je teda jedno ci nastavim teplotu na 18 alebo na 27, fuka stale rovnako horuco.

Neviete mi poradit v com moze byt problem? Moze s tym mat nieco docinenia termostat? Pretoze mi teplota motoru zacala kolisat medzi 78 - 90 podla rucicky na budikoch.
VW Passat Variant 1,9 TDI, 96kW AVF, r.v. 2004

Používateľov profilový obrázok
TomXasS
VWagenista
VWagenista
Príspevky: 1437
Dátum registrácie: 26.03.2012 14:40

Re: Problem s kurenim

Príspevok od používateľa TomXasS »

Modelova situacia.
Vonku je -5, v aute +3.
Zapnes climatronic na +18 alebo +27.
Bude vykurovat kym nedosiahne danu teplotu.
Ked ju dosiahne fuka dalej horuci vzduch?

A to kolisanie medzi 70-90 robi pocas jazdy alebo ked stojis klesne?
Lebo len ked stojis je to normalne.
Ak to robi pocas jazdy je to termostat.
Volkswagen Passat B8 Highline DFGA 7DSG 2018

Zebrak
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 25.07.2013 18:17
Bydlisko: Nová Dubnica

Re: Problem s kurenim

Príspevok od používateľa Zebrak »

Ostane fukat dalej horuci. Isiel som 500km trasu. Vonku teplota 4 stupne. Teplota vnutri nastavena na 21 stupnov, po 300km sa mi zdalo, ze je akasi zima. Tak som pridal postupne na 23, 26 .. potom na HIGH. A zobudil sa az na HIGH. Zacal valit horuci vzduch co mi asi prvych 30 sekund vyhovovalo. Lenze potom ked som stisil naspat na 21, tak nebola ziadna zmena a ani ked som dal na 18. Odvtedy je citit zmenu teploty vzduchu iba medzi LOW a "vsetko ostatne". Pod pojmom "vsetko ostatne" mam na mysli 18 - HIGH .. je jedno co tam dam pece neskutocne palivy vzduch. Takze od tohoto momentu ma ide v aute bud uvarit alebo pustam studeny vzduch z vonku :)

K tomu kolisaniu tepoty. Teplota kolise aj za jazdy. 90 stupnov dosiahne jedine, ked idem 140-150 po dialnici. Ked idem 120 a menej tak lieta okolo tych 75- 85.
VW Passat Variant 1,9 TDI, 96kW AVF, r.v. 2004

TomasH
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 22.04.2012 10:21

Re: Problem s kurenim

Príspevok od používateľa TomasH »

Dobrý deň vedel by mi niekto poradiť mam taký problém že mne vôbec auto nechce kúriť ci dám na low alebo na high to je úplne jedno a chcel by som sa zároveň spýtať ci passat ma nejaký odvzdušňovací ventil lebo sa mi zdá akoby bol zavzdušnený okruh

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Problem s kurenim

Príspevok od používateľa janosik93 »

čo tak diagnostika?
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

Napísať odpoveď

Návrat na "Interiér + Elektro"