Caute.
Tak ako to uz s mojim passatom byva zvykom, netrva dlho (zhruba kazdy mesiac) a nieco sa posere. Tentokrat mam problem s kurenim. Ked nastavim na Climatronicu teplotu na LOW, tak fuka studeny vzduch co je v poriadku. Ked vsak nastavim teplotu na 18 stupnov a viac, tak zacne fukat uplne horuci vzduch, ze sa v tom aute neda vydrzat. Je teda jedno ci nastavim teplotu na 18 alebo na 27, fuka stale rovnako horuco.
Neviete mi poradit v com moze byt problem? Moze s tym mat nieco docinenia termostat? Pretoze mi teplota motoru zacala kolisat medzi 78 - 90 podla rucicky na budikoch.
Problem s kurenim
-
- Autoškolák
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 25.07.2013 18:17
- Bydlisko: Nová Dubnica
Problem s kurenim
VW Passat Variant 1,9 TDI, 96kW AVF, r.v. 2004
- TomXasS
- VWagenista
- Príspevky: 1437
- Dátum registrácie: 26.03.2012 14:40
Re: Problem s kurenim
Modelova situacia.
Vonku je -5, v aute +3.
Zapnes climatronic na +18 alebo +27.
Bude vykurovat kym nedosiahne danu teplotu.
Ked ju dosiahne fuka dalej horuci vzduch?
A to kolisanie medzi 70-90 robi pocas jazdy alebo ked stojis klesne?
Lebo len ked stojis je to normalne.
Ak to robi pocas jazdy je to termostat.
Vonku je -5, v aute +3.
Zapnes climatronic na +18 alebo +27.
Bude vykurovat kym nedosiahne danu teplotu.
Ked ju dosiahne fuka dalej horuci vzduch?
A to kolisanie medzi 70-90 robi pocas jazdy alebo ked stojis klesne?
Lebo len ked stojis je to normalne.
Ak to robi pocas jazdy je to termostat.
Volkswagen Passat B8 Highline DFGA 7DSG 2018
-
- Autoškolák
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 25.07.2013 18:17
- Bydlisko: Nová Dubnica
Re: Problem s kurenim
Ostane fukat dalej horuci. Isiel som 500km trasu. Vonku teplota 4 stupne. Teplota vnutri nastavena na 21 stupnov, po 300km sa mi zdalo, ze je akasi zima. Tak som pridal postupne na 23, 26 .. potom na HIGH. A zobudil sa az na HIGH. Zacal valit horuci vzduch co mi asi prvych 30 sekund vyhovovalo. Lenze potom ked som stisil naspat na 21, tak nebola ziadna zmena a ani ked som dal na 18. Odvtedy je citit zmenu teploty vzduchu iba medzi LOW a "vsetko ostatne". Pod pojmom "vsetko ostatne" mam na mysli 18 - HIGH .. je jedno co tam dam pece neskutocne palivy vzduch. Takze od tohoto momentu ma ide v aute bud uvarit alebo pustam studeny vzduch z vonku
K tomu kolisaniu tepoty. Teplota kolise aj za jazdy. 90 stupnov dosiahne jedine, ked idem 140-150 po dialnici. Ked idem 120 a menej tak lieta okolo tych 75- 85.
K tomu kolisaniu tepoty. Teplota kolise aj za jazdy. 90 stupnov dosiahne jedine, ked idem 140-150 po dialnici. Ked idem 120 a menej tak lieta okolo tych 75- 85.
VW Passat Variant 1,9 TDI, 96kW AVF, r.v. 2004
-
- Autoškolák
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 22.04.2012 10:21
Re: Problem s kurenim
Dobrý deň vedel by mi niekto poradiť mam taký problém že mne vôbec auto nechce kúriť ci dám na low alebo na high to je úplne jedno a chcel by som sa zároveň spýtať ci passat ma nejaký odvzdušňovací ventil lebo sa mi zdá akoby bol zavzdušnený okruh
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problem s kurenim
čo tak diagnostika?
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...