Passat Variant BMP motor závada G31
Moderátor: ejne
-
- Autoškolák
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Passat Variant BMP motor závada G31
Čaute všetci,riešim Passat Variant s BMP motorom na voze sa menilo turbo je nové teraz neviem z akej príčiny ho menili,ale motor chodí do núdzoveho režimu ,stačí zapnúť zapalovanie a naskočí Check a zhavenie, závada G31 nezmyselný pomer,v blokoch nameraných hodnôt je G71- 999mb atmosferický tlak a na G31- je 1042mb bez naštartovaneho motoru,ak sa ja naštartuje motor hodnoty sú tie iste., na pine 1+3 je 4,7Voltu refernčne napätie je teda OK. Vyrobil som novú kabeláž, tie dva vodiče na tlak sú navzájom spletené k vôli rušeniu ako Canbusy.Teraz sa správa tak motor,že ho naštartujrm vymažem chybu počas behu motora ,žiadna kontrolka nesvieti a motor má normálny výkon, pozhasnutí motora a asi po 5 sekundách som zase naštartoval a svietilo žhavenie motor išiel do núdzaku,po 10 minutách jazdy som ho zhasol a hneď naštartoval a všetko išlo zase normálne motor ťahal perfektne. Nechal som Passata odstaveneho ,verím že to zase urobí. Čo s tým,že by pomohol Flash RJ motora? senzor tlaku sme vymenili,nepomoholo to.
-
- Autoškolák
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Re: Passat Variant BMP motor závada G31
Asi som sa pohol ďalej,závada bude pravdepodobne v prietokomere vzduchu G70,stale je v bloku nameraných hodnôt 999mb,dnes RJ motora už vypísala statickú závadu G70,ona sice meria prietok pri naštartovaní aj zatažení motora,ale pri zapnutom zapalovaní je stále 999mb,skúsim si ho požičať a uvidime.
-
- Autoškolák
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Re: Passat Variant BMP motor závada G31
Doriešené: Rozdiel tlaku nadmorskej výšky 158 mil.bar, bol veľký,to vadilo Rj.motora., náležite som zistil,že senzor tlaku G31 bol osadený v potrubí z Passata
z r.v. 2003 zo 100Kw verzie, váha vzduchu G70 tiež bol zo 170 koňovej verzie r.v 2004. Podľa ETKA katalógu sa zohnali oba diely presne aké majú byť. Teraz je rozdiel tlaku cca 50 mil.bar ., motor ide normálne ako má ísť s plným výkonom.
z r.v. 2003 zo 100Kw verzie, váha vzduchu G70 tiež bol zo 170 koňovej verzie r.v 2004. Podľa ETKA katalógu sa zohnali oba diely presne aké majú byť. Teraz je rozdiel tlaku cca 50 mil.bar ., motor ide normálne ako má ísť s plným výkonom.