Čaute všimol som si jednu vec že keď sa mi zohreje motor tak počuť, najviac pri 2-3 stupni keď idem na pol plynu len tak na udržanie rýchlosti, také klepanie od motora našiel som video na ktorom to zneje podobne a tiež tam vidno že mu to robí pri na pol zošlapnutom pedáli https://www.youtube.com/watch?v=s6ZjCcc ... arauAdrian
rozvody som menil cca 175tis teraz mám 258tis ...mesiac dozadu som sa pozrel aj na remeňa opticky vyzeral ok, nevyzeral byť ani voľný, natočenie kľukového hriadeľa je pri studenom motore okolo 0 pri zahriatom je to cca 0,75
olej mením pravidelne spolu s preplachom max 15tis momentálne Millers Oils, nafta len slovnaft pre pokoj v duši tam dolievam VIF a sem tam tam drbnem nejaké lepšie aditivum napr BG
ináč auto ide ako má
vstreky ak dobre pamätám tak prvý okolo 1,0 druhý okolo 0 tretí okolo 0,2 štvrtý okolo 0,5-0,7 tak nejak to poradie možno nesedí ale prvý bol okolo 1
hodnota aktuálnej spotreby na voľnobehu pri zahriatom aute 0,3-0,4
Klepanie po zahriatí
Moderátor: caravelle
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Klepanie po zahriatí
Naposledy upravil/-a badzelona v 31.03.2021 18:14, upravené celkom 1 krát.
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Klepanie po zahriatí
pripájam aj zvuk z toho môjho auta asi lepšie to bude počuť so slúchadlami ten zvuk počuť najmä od 24s na druhom stupni potom pridám chviľu to nepočuť a potom zas to je počuť na od 34s na treťom stupni vždy sa to objaví len keď mám pedál stlačený tak aby som udržal rýchlosť pri plnom zošľapnutí to zmizne
edit: pripájam aj to video https://uloz.to/file/L6VlGcmQQMko/video-1617206354-mp4
edit: pripájam aj to video https://uloz.to/file/L6VlGcmQQMko/video-1617206354-mp4
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW
-
- Jazdec
- Príspevky: 401
- Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
- Bydlisko: Košice
Re: Klepanie po zahriatí
Veď autor toho 1. videa na YT napisal aj, ako problem vyriesil...
Odoslané z Nokia 5.3 pomocou Tapatalku
Odoslané z Nokia 5.3 pomocou Tapatalku
Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Re: Klepanie po zahriatí
Neviem či tým myslel update ktorý dávali po dieselgate ?
dnes merané, pri zahriatom motore zapnuté len denné svietenie, myslím si že pohodka
IDE00021 Otáčky motoru 780 /min
IDE00365-ENG99400 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.4825 mg/stroke
IDE00366-ENG101187 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.0339 mg/stroke
IDE00367-ENG101684 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 0.2686 mg/stroke
IDE00368-ENG103465 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.7330 mg/stroke
IDE00472-ENG99569 Střední vstřikované množství-MF_INJ_SUM 3.708 mg/stroke
IDE04105-ENG103031 Okolní podmínky-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů: řada válců 1: fázová poloha -0.750 °
dnes merané, pri zahriatom motore zapnuté len denné svietenie, myslím si že pohodka
IDE00021 Otáčky motoru 780 /min
IDE00365-ENG99400 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.4825 mg/stroke
IDE00366-ENG101187 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.0339 mg/stroke
IDE00367-ENG101684 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 0.2686 mg/stroke
IDE00368-ENG103465 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.7330 mg/stroke
IDE00472-ENG99569 Střední vstřikované množství-MF_INJ_SUM 3.708 mg/stroke
IDE04105-ENG103031 Okolní podmínky-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů: řada válců 1: fázová poloha -0.750 °
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW
- fifoIV
- Vodič
- Príspevky: 101
- Dátum registrácie: 26.04.2017 08:52
- Bydlisko: Košice-Juh
Re: Klepanie po zahriatí
máš auto v sérii, alebo je tam chip, alebo si bol aktualizovať SW po dieselgate?
Golf IV 1.9 TDI GTI Exclusive ARL, EGR off
ex Golf IV 1.9 TDI ALH chip 100kW PROFITUNING, EGR off
ex Golf IV 1.9 TDI ALH chip 100kW PROFITUNING, EGR off
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Re: Klepanie po zahriatí
nemal by tam byť ani chip ani aktualizácia po diesegate ale pozriem pre istotu ešte cez diagnostiku, ale ak si dobre pamätám mal som pri flash status pokusy 0/0/0/0/1 ale pri úspešných pokusoch 0/0/0/0/0
https://postimg.cc/sB0vFpGH ...to som len pri info poslal že čo myslím
...ináč dá sa ešte objednať na bezplatnú aktualizáciu ak mi už prišiel papier a ignoroval som ho ? lebo zo začiatku som bol skeptický ale pár ľudí z okolia, ktorí boli povedali že sa auto vraj správalo lepšie po aktualizácii
https://postimg.cc/sB0vFpGH ...to som len pri info poslal že čo myslím
...ináč dá sa ešte objednať na bezplatnú aktualizáciu ak mi už prišiel papier a ignoroval som ho ? lebo zo začiatku som bol skeptický ale pár ľudí z okolia, ktorí boli povedali že sa auto vraj správalo lepšie po aktualizácii
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Re: Klepanie po zahriatí
podľa toho sa tam niečo so softwarom robilo len či tam bol nahratý ten nový alebo nie to neviem, ale čo som čítal tak pri update toho vadného softu dávajú k váhe vzduchu aj sitko a to tam nemám
Úterý,13,Duben,2021,18:07:13:00007
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 7 x64
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com
VIN: WVWZZZ1KZAM648323 Výrobní štítek: KK
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 B
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H23 5863
Kódování: 00114014030400080000
Číslo dílny: WSC 00066
VCID: 2541479524E10169BA-8070
Rozšířená identifikace/FAZIT
Seriové číslo: 00000000000000
Identifikace: SJ8-FST
Revize: --------
Datum: 06.12.09
Číslo výrobce: 0012
Číslo zkušebny: 0364
Stav Flash
Programovací pokusy(aplikace): 0/0/1
Úspěšné pokusy(aplikace): 0/0/1
Programovací stav: 00000000
Datum Flashování: 00.00.00
Ostatní
Číslo Hardwaru: 03L 906 023 A
Název systému dílny: J623
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B
Vydání ASAM Datasetu: 001005
Info o vozidle
Číslo podvozku: WVWZZZ1KZAM648323
Kód motoru: CAYC
VCDS Info:
VCID: 2541479524E10169BA-8070
Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Readiness: Žádný skript není dostupný
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A_001.rod
Úterý,13,Duben,2021,18:07:13:00007
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 7 x64
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com
VIN: WVWZZZ1KZAM648323 Výrobní štítek: KK
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 B
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H23 5863
Kódování: 00114014030400080000
Číslo dílny: WSC 00066
VCID: 2541479524E10169BA-8070
Rozšířená identifikace/FAZIT
Seriové číslo: 00000000000000
Identifikace: SJ8-FST
Revize: --------
Datum: 06.12.09
Číslo výrobce: 0012
Číslo zkušebny: 0364
Stav Flash
Programovací pokusy(aplikace): 0/0/1
Úspěšné pokusy(aplikace): 0/0/1
Programovací stav: 00000000
Datum Flashování: 00.00.00
Ostatní
Číslo Hardwaru: 03L 906 023 A
Název systému dílny: J623
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B
Vydání ASAM Datasetu: 001005
Info o vozidle
Číslo podvozku: WVWZZZ1KZAM648323
Kód motoru: CAYC
VCDS Info:
VCID: 2541479524E10169BA-8070
Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Readiness: Žádný skript není dostupný
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A_001.rod
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW