Caute, prosim vas par rád...
odporucate Golf V GTI 2.0 TFSI ???
cca 160 000 km najazdenych , 2006 r.v
jazdim kratke vzdialenosti preto benzin..
je tam drahy servis? ..spotreba? .. je to splahlive auto?
budem vdacny za kazdu radu
Dakujem
Golg V GTI
Moderátor: DEDO1
- wheel
- VWjunior
- Príspevky: 1818
- Dátum registrácie: 20.12.2010 13:28
Re: Golg V GTI
Rada je taka, ze je to takmer 15 rocny oturbeny 4valec.. Je to vyborne auto ale na 90 percent bude vydojene takze sa priprav ze budes menit vsetko. Turbo, spojku, zotrvacnik atd. Tak to na tychto autach byva. A kto si mysli ze nie tak nevie do coho ide.
1.8T f čypu
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 21.10.2020 07:30
Re: Golg V GTI
chalan pisal ze menil pred 10.000 km rozvody, olej v motore a v prevodovke a ze nemu to ide dobre... ale je pravd aze to ma 15 rokov a to uz bude vybuchane
dakujem za nazor :
dakujem za nazor :
- Maher
- Jazdec
- Príspevky: 328
- Dátum registrácie: 24.05.2012 14:15
- Kontaktovať používateľa:
Re: Golg V GTI
Zober si zo sebou nejakeho dobreho mechanika nech ho prehliadne, ked bude majitel ochotny skuste ho dať na zdvyhak prezrieť nápravy vyfuk podlahu, napichni ho na diagnostiku. keď má naozaj tých 160tis tak to auto nie je moc vyjazdene len trochu stare. Mne mechanik povedal pri mojom najazde 270tis že to auto je na tom skvelo čo sa týka tlmičov pružín.. ked som sa ho pýtal či by to už nevymenil že už to ma svoj vek. Samozrejme toto vravel po jazde a odskúšaní. A ja možem zasa porovnať napr s kiou ceed mk2 a na svoj vek sa mi v golfe jazdí pohodlnejšie.
VW Golf V 1.4 16V Black
- KadlaGTI
- Autoškolák
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 08.07.2020 15:05
Re: Golg V GTI
Určite dobreho mechanika zisti či nepapa olej popripade ked ano tak v alom množstve. Ja som kupoval dva roky dozadu a mal som stym velke problemy aj motor som menil
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Golf MK5 GTI 2006, 2.0TFSi 147kw
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.01.2020 14:27
Re: Golg V GTI
Ahoj,
dávam Ti zopár rád ...
Podvozok
1. Skontroluj prahy - najviac na tom „hnijú“
2. Skontroluj zadný rám nápravy, v akom je stave
3. Skontroluj výfuk a pletenec
Motor
1. Pri naštartovanom motore otvor veko oleja.
Ak ho bude dusiť, je to dobre. (dobrý PCV ventil)
2. Prezisti si, či bola menená reťaz na vačkách (vodičova strana)
3. Prezisti si, či bol menený piestik HPFP (vysokotlaková palivová pumpa)
4. Prezisti, aký olej a aký interval mal predošlý majiteľ (určite tam nelej 5W-30)
Prevodovka (ak je to DSG)
1. Poriadne sa prevez (nemôže trhať)
2. Skús radiť pri nízkych, ale aj vysokých otáčkach
3. Prezisti, aké intervaly výmeny mal majiteľ
Inak je to veľmi dobrá kúpa,
ak hľadáš niečo športové a nie moc náročné na servis.
Držím palce!
dávam Ti zopár rád ...
Podvozok
1. Skontroluj prahy - najviac na tom „hnijú“
2. Skontroluj zadný rám nápravy, v akom je stave
3. Skontroluj výfuk a pletenec
Motor
1. Pri naštartovanom motore otvor veko oleja.
Ak ho bude dusiť, je to dobre. (dobrý PCV ventil)
2. Prezisti si, či bola menená reťaz na vačkách (vodičova strana)
3. Prezisti si, či bol menený piestik HPFP (vysokotlaková palivová pumpa)
4. Prezisti, aký olej a aký interval mal predošlý majiteľ (určite tam nelej 5W-30)
Prevodovka (ak je to DSG)
1. Poriadne sa prevez (nemôže trhať)
2. Skús radiť pri nízkych, ale aj vysokých otáčkach
3. Prezisti, aké intervaly výmeny mal majiteľ
Inak je to veľmi dobrá kúpa,
ak hľadáš niečo športové a nie moc náročné na servis.
Držím palce!