Cierny vyfuk
Moderátor: caravelle
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Cierny vyfuk
Caute mam problem s ciernym vyfukom takisto aj so smradom ... mam cca 250 tis km z toho 80 tis cca som jazdil ja 70% po dialnici na spotrebu nejazdim a ak jazdim dlhsiu dobu po meste vytiahnem auto niekde na dialnicu a dam mu jazdu v 3-3,4 tis otackach, tankujem len slovnaft a pravidelne davam VIF, kazdych 15tis menim olej + vsetky filtre olej vzduchovy palivovy, auto taha myslim slusne spotreba po dialnici aj pri sviznej jazde plnom aute a klime cca 6l, turbo vzdy nechavam dochladzovat...egr menene cca na 210 tis, chcel som dat cistit dpf ale ked som bol u nich na diagnostike aby pozreli na chyby a v akom stave je dpf povedal mi ze dpf ma hodnoty v norme ale ake uz neviem teraz nepytal som sa veril som mu lebo v ich zaujme by bolo skor vytiahnut zo mna peniaze ako mi povedat ze to bude asi zbytocne skor preventivne
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: Cierny vyfuk
...ako casto ti prebieha regeneracia? Moc v pohode to dpf nebude a bude prepalene, ked cierna koncovka a ten vif prestan davat a skus nieco ine lepsie napr. od BG alebo Pro-tec
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Re: Cierny vyfuk
tak posielam hodnoty, ktorú ukázalo aj tomu chlapikovi kde som to chcel dať čistiť aj mne vo VCDS
IDE00427-ENG101722 Filtr částic: diferenční tlak-DIP_PF 4.06 hPa
IDE00428-ENG100917 Filtr částic: ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] 2.74 hPa
IDE00433-ENG103279 Filtr částic: objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 5.8966963 g
IDE00434-ENG102050 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 655.34 g
IDE00435-ENG101197 Filtr částic: měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 0.00 g
IDE00436-ENG102397 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 47543.7 km
zdajú sa mi divné hlavne km od poslednej regenerácie a meraná hodnota sadzí, ak by neposledy regenerovala pred 47 tis km tak kontrolka by mi vyskočila z budika asi a auto by som asi ani nenaštartoval, môže to byť myslená že od poslednej vynútenej regenerácie ? lebo keď mi odišlo EGR vtedy mi robili regeneráciu cez diagnostiku ...vypočetná hodnota sadzi je hodnota ktorá je vypočítaná na základe toho kedy bola posledná regenerácia ??? objem popilku si myslím že v pohode ...ako som hovoril auto šlape v pohode na výkone ani spotrebe nič nevidno kontrolka nezasvietila ani raz že by bol zaplnený ...EGR mi menili cca vtedy ako píše km poslednej regenerácie sa mi zdá neviem či to môže mať s tým súvis ...senzor rozdielu tlakov som menil teraz mal by byť aj adaptovaný ...tak ja neviem čo to môže byť, prepokladám že všetky tieto hodnoty meria práve ten snímač tlakov či ?
IDE00427-ENG101722 Filtr částic: diferenční tlak-DIP_PF 4.06 hPa
IDE00428-ENG100917 Filtr částic: ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] 2.74 hPa
IDE00433-ENG103279 Filtr částic: objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 5.8966963 g
IDE00434-ENG102050 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 655.34 g
IDE00435-ENG101197 Filtr částic: měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 0.00 g
IDE00436-ENG102397 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 47543.7 km
zdajú sa mi divné hlavne km od poslednej regenerácie a meraná hodnota sadzí, ak by neposledy regenerovala pred 47 tis km tak kontrolka by mi vyskočila z budika asi a auto by som asi ani nenaštartoval, môže to byť myslená že od poslednej vynútenej regenerácie ? lebo keď mi odišlo EGR vtedy mi robili regeneráciu cez diagnostiku ...vypočetná hodnota sadzi je hodnota ktorá je vypočítaná na základe toho kedy bola posledná regenerácia ??? objem popilku si myslím že v pohode ...ako som hovoril auto šlape v pohode na výkone ani spotrebe nič nevidno kontrolka nezasvietila ani raz že by bol zaplnený ...EGR mi menili cca vtedy ako píše km poslednej regenerácie sa mi zdá neviem či to môže mať s tým súvis ...senzor rozdielu tlakov som menil teraz mal by byť aj adaptovaný ...tak ja neviem čo to môže byť, prepokladám že všetky tieto hodnoty meria práve ten snímač tlakov či ?
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: Cierny vyfuk
...nieco nebude v poriadku lebo tie hodnoty su nezmyselne. Bud nesedi desatinna ciarka alebo neviem. Takto nejako by to malo byt
- Prílohy
-
- homola.jpg (69.83 KiB) 1483 zobrazení
-
- Screenshot_14.jpg (79.02 KiB) 1483 zobrazení
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
-
- Vodič
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:59
- Bydlisko: Martin - Nitra
Re: Cierny vyfuk
ak sa ti zanasa koncovka , a mas dpf , tak je na nom prasklina , proste prasknuta keramika ...
-
- Vodič
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 08.06.2018 09:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
Re: Cierny vyfuk
tiež si to myslím a viem aj kedy k tomu pravdepodobne došlo kedysi dávnejšie som do neho pchal chémiu od Protec a predpokladám že vtedy to puklo lebo ako som to nalial šiel som jazdu cca 60km takže tým ako to bolo mokré a ja som to rýchlo ohrial počas cesty tak to proste puklo, čo už vtedy som bol začiatočník ...dá sa to prasknutie zistiť aj diagnostikou porovnaním teplôt alebo tlakov pred/za ?
VW Golf VI Variant 1.6 TDI 77 KW