Chyba v riadení

Návody, rady, skúsenosti...

Moderátori: Hammer, Moderátor

Napísať odpoveď
fb_patrik18
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07.10.2020 17:45

Chyba v riadení

Príspevok od používateľa fb_patrik18 »

Zdravím, hľadal som posledné 2 hodiny na internetoch a fórach ale nikde nič konkrétne som nenašiel. Bol som na diagnostike pretože mi svieti kontrolka motora a našlo mi chybu 01288 Koncovka 30 řízení s posilovačem, vôbec sa neviem dopátrať čo vlastne otestovať. Stretol sa už niekto s touto chybou? Alebo je tu niekto z okolia NR-TO-TN kto by mi vedel kuknuť afto? Passat variant, 2.0 TDI, r.v.2009, CBA 16V. :?: :roll:

Používateľov profilový obrázok
frflos
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 17162
Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
Bydlisko: kusok od Partizanske

Re: Chyba v riadení

Príspevok od používateľa frflos »

...poistky, slaba baterka, no s kontrolkou motora to asi nic nema
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem

oberon
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 401
Dátum registrácie: 01.07.2015 21:34
Bydlisko: Košice

Re: Chyba v riadení

Príspevok od používateľa oberon »

Nastartuj, voltmeter do ruky a meraj napatie na alternatore, na akumulatore a idelane aj v poistkovej skrini vo vnutri auta. Napatie je niekde cez alebo pod limit. Bud mas alternator na repas alebo niekde zaoxidovany spoj. Moznosti je vela.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01288

Odoslané z Nokia 4.2 pomocou Tapatalku

Golf 4 (hatchback), 1.9 TDI AXR 74kW
EIBACH Pro-Kit -30mm
BORBET XL, 7.5X17 ET35 (215/45)
Zadne silentbloky prednych ramien 8N0407181B
Zosilnene silentbloky zadnej napravy 6Q0501541E
Obrázok

fb_patrik18
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07.10.2020 17:45

Re: Chyba v riadení

Príspevok od používateľa fb_patrik18 »

oberon napísal:
08.10.2020 08:08
Nastartuj, voltmeter do ruky a meraj napatie na alternatore, na akumulatore a idelane aj v poistkovej skrini vo vnutri auta. Napatie je niekde cez alebo pod limit. Bud mas alternator na repas alebo niekde zaoxidovany spoj. Moznosti je vela.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01288

Odoslané z Nokia 4.2 pomocou Tapatalku
Momentálne som otestoval všetko, respektíve všetko čo by som vedel. Alternátor pekných 14V dobíja, akumulátor som menil včera takže tiež OK a poistky som prepípal a tiež su neni zlé. Zajtra kúpim sprej a prečistím aspoň spoje čo idú z poistkovej skrine, tam sa mi to napätie menilo furt.. Je ešte niečo čo pozrieť? Predpokladám že asi nie všade je 12V, či ? Hľadám ďalej, dík za rady :wink:

Napísať odpoveď

Návrat na "VAG & ETKA & ChipTuning"