Golf 5 1.9tdi 77kW trhanie motora

2003 - 2009

Moderátor: DEDO1

ericek565
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 20.06.2016 16:50
Bydlisko: Topoľčany

Re: Golf 5 1.9tdi 77kW trhanie motora

Príspevok od používateľa ericek565 »

Ďakujem Vám za všetky postrehy a rady. Chybu sa podarilo odstrániť. Popíšem všetko čo predchádzalo k odstráneniu chyby.
- Ako prvé mi poradili vymeniť škrtiacu klapku. (Nepomohlo výmena bola zbytočná)
- Druha bola Váha vzduchu skúsil som ju odpojiť či sa niečo zmeni no nič sa nezmenilo
- Už som nevedel čo tak som auto zaniesol mechanikovi predca človek čo sa vyzná viac ako ja.. Auto tam stalo mesiac a robilo sa na ňom 2 dni pred tým ako mi došla trpezlivosť a nervy.. pretesnili tam vstreky. A odovzdal mi auto so slovami: bude treba novú vačku a hlavu že sú v zlom stave.
- nedalo mi to tak som to so známym otvoril a pozreli sme sa na vačkový hriadeľ, no ten však bol v poriadku nič take hrôzostrašne ako to opisoval.
- Tak som sa pripravoval na výmenu hlavy kontrolu a repas vstrekov oprava za nemalé peniaze

- Nakoniec som sa rozhodol dať auto ešte na Paralelnú diagnostiku kde zistili že Rj.vypína za jazdy všetky vstreky a preto to trhanie a zhasnutie chybu na diagnostike neukazovalo lebo auto sa správalo podstate akoby som vypol a zapol kľúčik za jazdy.

- Takze auto má zatiaľ od opravy najazdené cca 200km krátke dlhé trasy a ide bez problémov.
Domontovanie Cuvacej kamery, VCDS, Retrofit

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Golf 5 1.9tdi 77kW trhanie motora

Príspevok od používateľa janosik93 »

a čo ti menili? len tesnenia pod vstrekovačmi?
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

ericek565
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 43