Golf 5 variant 1.9 TDi 77kw

2003 - 2009

Moderátor: DEDO1

Napísať odpoveď
007G
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 24.04.2011 21:23

Golf 5 variant 1.9 TDi 77kw

Príspevok od používateľa 007G »

Ahojte,
Rad by som sa poinformoval odborníkov či bolo a ak áno tak kedy presne a na ktorých motoroch opravená chyba s ojnicami pri 77kW pd motoroch, prečítal som veľa člankov aj dieselp.... aj skodaf... atd atd ale nikde nepíšu do kedy, konkrétne kódy bxe a bls a to 2007 až 2008 čiže keď je to motor po výrobe z roku 2009 tak je to už v poriadku ?

Ďakujem veľmi pekne

Používateľov profilový obrázok
frflos
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 17162
Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
Bydlisko: kusok od Partizanske

Re: Golf 5 variant 1.9 TDi 77kw

Príspevok od používateľa frflos »

...milion tem o tejto veci, tak bola nutna aj miliomprva??
Moj nazor je ten, ze ked raz viem o niecom, ze s tym bol problem, tak tomu problemu predidem tym, ze si danu vec dam preventivne urobit a nebudem sa spoliehat, ze ten co som kupil je bezproblemovy typ lebo mi to niekto povedal
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem

007G
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 24.04.2011 21:23

Re: Golf 5 variant 1.9 TDi 77kw

Príspevok od používateľa 007G »

Ahoj áno lenže čo vymeniť, keď :