VW Passat 1,9tdi 96kw - emise do dilny

SDI, TDI, TDI PD

Moderátori: wladi, Mat28

Napísať odpoveď
Veterans95
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 02.04.2018 08:30

VW Passat 1,9tdi 96kw - emise do dilny

Príspevok od používateľa Veterans95 »

Zdravím, poprosil by som pomoc.

Už zhruba 2 mesiac mám problém s autom - žltá kontrolka motora, emise do dílny. Prvý krát sa kontrolka objavila po STK a EK (Marec), následne sme chybu len odstránili a bol klud do Mája.
Ak sa objavila znova dal som auto mechanikovy (chybný kód - 19586 EGR systém, dosažená horní prahová hodnota , prerušovaný) a on vyčistil EGR ventil (EGR - otáčky motoru 819/min, MAF - 670,3-500 mg/str kde to stale skakalo hore dole, no norma mala byť okolo 200-250) po zhruba 40km sa kontrolka objavila znova. Auto som dal opäť mechanikovy, ktorý vymenil váhu vzduchu, no kontrolka sa po 40km znova objavila. Následne sa vymenila potlaková hadička (z EGRu), no závadu nevyriešila. Nakoniec sme teda vymenili EGR ventil, včera som si bol zobrať auto a po prejdený asi 10km sa kontrolka objavila znova.

Auto ide nestraca výkon, nedava ma do núdzoveho, spotreba je tiež v poriadku, nedymí, skrátka na aute nieje cítiť žiadny rozdiel, akurát svieti kontrolka.
Nenapada vás čo by to mohlo byť? Prípadne nemáte podobnú skúsenosť? Lebo prešiel som všetky podobné témy a zvyčajne to vyriešila výmena EGR/vahu vzduchu no mne to nepomohlo.

Ide o Passat b5.5 96kw, AVF, 2005.


Prípadne ak by bolo ešte niečo doplniť, napíšte čo a skúsim čo najskôr doplniť. Ďakujem za každu radu :)
Ak by bol

Používateľov profilový obrázok
jaroslav158
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 4805
Dátum registrácie: 24.04.2012 20:44

Re: VW Passat 1,9tdi 96kw - emise do dilny

Príspevok od používateľa jaroslav158 »

U mňa to bolo vstrekmi. Museli sa vycistit, pretesniť a vymenili sa na nich tie kovové trny, jeden bol prasknutý.
EX Passat B5.5 variant, 1.9 TDI, 96 kW, AVF, predokolka.

Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,