2.0tdi PD zdochol a neštartuje
-
- Autoškolák
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 04.06.2016 16:17
- Bydlisko: Trenčín
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
tak dnes znova po dlhom bádani sa dostavil malý uspech..
dal som dole sanie všetko ok, ventily otvaralo, tlaky cca 25 na každom valci. Vybral som von trysky 1,2 čo som mal spraviť hned na začiatku .. predtym som vybral trysky 3,4 a nebolo tam nič zaujimave aj gumky vyzerali ok
no teraz som vybral trysky 1,2 a zbadal ryhy v uloženi čiže trysky sa v hlave vyvaklali, gumičky už netesnili a privod paliva tlačil zrejme hned do prepadu
vymenil som gumičky a vymenil trysky medzi sebou aby sa zmenšili pripadne vôle,
auto tento krat celkom svižne chytilo na plak na plasty
motor beží, ale nebeží pekne a trošku horšie štartuje, trysky majú odchylky v norme vid foto
opotrebovanie halvy neviem či je bežné alebo či to treba dať spraviť, vid foto
po naštartovani sa objavila zavada so snimačom vačky ktora doteraz nebola, nejde ani zmazať. snimač vačkoveho hriadela zadny signal
cez filter mi stale vytlača naftu von cez to Tčko(spatny ventil) ktory je novy a taktiež filter je novy
zrejme ten filter alebo ten ventil nie je dobry alebo je v systéme pretlak skrz tie ryhy v hlave alebo vadná tandemovka?
Predtym občas piskalo niečo pri pridani plynu ako keby fučala hadica.. teraz sa to zdvojnasobilo .. neviem či nemôže byť zlá ešte aj tandemovka.
dal som dole sanie všetko ok, ventily otvaralo, tlaky cca 25 na každom valci. Vybral som von trysky 1,2 čo som mal spraviť hned na začiatku .. predtym som vybral trysky 3,4 a nebolo tam nič zaujimave aj gumky vyzerali ok
no teraz som vybral trysky 1,2 a zbadal ryhy v uloženi čiže trysky sa v hlave vyvaklali, gumičky už netesnili a privod paliva tlačil zrejme hned do prepadu
vymenil som gumičky a vymenil trysky medzi sebou aby sa zmenšili pripadne vôle,
auto tento krat celkom svižne chytilo na plak na plasty
motor beží, ale nebeží pekne a trošku horšie štartuje, trysky majú odchylky v norme vid foto
opotrebovanie halvy neviem či je bežné alebo či to treba dať spraviť, vid foto
po naštartovani sa objavila zavada so snimačom vačky ktora doteraz nebola, nejde ani zmazať. snimač vačkoveho hriadela zadny signal
cez filter mi stale vytlača naftu von cez to Tčko(spatny ventil) ktory je novy a taktiež filter je novy
zrejme ten filter alebo ten ventil nie je dobry alebo je v systéme pretlak skrz tie ryhy v hlave alebo vadná tandemovka?
Predtym občas piskalo niečo pri pridani plynu ako keby fučala hadica.. teraz sa to zdvojnasobilo .. neviem či nemôže byť zlá ešte aj tandemovka.
VW PASSAT 3C 2.0TDI 103KW BKP, 2007, sedan -ex
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
-
- Jazdec
- Príspevky: 316
- Dátum registrácie: 11.08.2013 12:49
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
len pre upresnenie, je to system kde sa vstrek drzi na jednej srube? a spodne tesnenie je medená podložka? alebo tam je kužeľ (bez podložky)?
-
- Autoškolák
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 04.06.2016 16:17
- Bydlisko: Trenčín
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
áno presne drží to jedna žebrácka skrutka čiže to tam všetko lieta a naspodu je medenná podložka - čistá katastrofa nič iné sa od toho nedá očakávať.
stačilo že sa tam vyvaklal ten vstrekovač gumičky už boli slabé a už zrejme podfukovala nafta kadetade
teraz ešte otázne čo ďalej.. stále to nie je dobré .. vymenim snimač vačky, filter aj so spatnym ventilom znova a uvidim ..
nelubila sa mi ani sada gumičiek ktorú som použil ,, prišli mi tenšie ako tie čo tam boli.. nebol tam ani ten vrchny kolik a ani ta zavlačka čo zaistuje medennu podložku.. cele to stalo do 20e
ked som pozeral inu sadu gumičiek tak stali aj 19e jedna sada a potrebne su 4kusy
ešte by som ale možno investoval do lepšej sady gumičiek a vymeniť aj šroby čo držia vstrekovače
a dosť sa mi nepozdava piskanie pri pridani plynu.. ako keby to robila aj tandemovka.. sice som ju skušal meniť mal som požičanu ale ked auto stale nešlo nehal som pôvodnú
stačilo že sa tam vyvaklal ten vstrekovač gumičky už boli slabé a už zrejme podfukovala nafta kadetade
teraz ešte otázne čo ďalej.. stále to nie je dobré .. vymenim snimač vačky, filter aj so spatnym ventilom znova a uvidim ..
nelubila sa mi ani sada gumičiek ktorú som použil ,, prišli mi tenšie ako tie čo tam boli.. nebol tam ani ten vrchny kolik a ani ta zavlačka čo zaistuje medennu podložku.. cele to stalo do 20e
ked som pozeral inu sadu gumičiek tak stali aj 19e jedna sada a potrebne su 4kusy
ešte by som ale možno investoval do lepšej sady gumičiek a vymeniť aj šroby čo držia vstrekovače
a dosť sa mi nepozdava piskanie pri pridani plynu.. ako keby to robila aj tandemovka.. sice som ju skušal meniť mal som požičanu ale ked auto stale nešlo nehal som pôvodnú
VW PASSAT 3C 2.0TDI 103KW BKP, 2007, sedan -ex
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
-
- Jazdec
- Príspevky: 316
- Dátum registrácie: 11.08.2013 12:49
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
tie hranky treba prebrusiť šmirgľom napr. 1000 ešte niesu uplne KO
sadu tesnenia ne vstrekovac treba kupit výhradne bosch
obj. číslo bosch 1417010997
vw 038 198 051 C
skrutka co drzi vstrek
038 103 385 A
skrutka co nastavuje zdvih vahadla
038 109 451 B
tie čo držia vstrek môžeš vymeniť aj za pevnostné šrúby niekto to tak robí
inak ta bosch sada stoji asi 30€ na všetky 4 vstreky len treba nájsť normálnu cenu za sadu
sadu tesnenia ne vstrekovac treba kupit výhradne bosch
obj. číslo bosch 1417010997
vw 038 198 051 C
skrutka co drzi vstrek
038 103 385 A
skrutka co nastavuje zdvih vahadla
038 109 451 B
tie čo držia vstrek môžeš vymeniť aj za pevnostné šrúby niekto to tak robí
inak ta bosch sada stoji asi 30€ na všetky 4 vstreky len treba nájsť normálnu cenu za sadu
-
- Autoškolák
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 04.06.2016 16:17
- Bydlisko: Trenčín
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
viete sa mi niekto pozrieť ešte na tieto fotky či je teda tá hlava ešte ok alebo to treba dať vyvložkovať? je tam vyše foto ale na hentej foto to vidieť najviac
https://uloz.to/!tOwIGHJhcP4b/hlava-zip
dnes som vymenil snimač vačky, znova palivovy filter aj so spatnym ventilkom. poskladal všetko ako má byť zdá sa že to ide dobre, uvidím ešte zajtra ked naštartujem za studena a pôjdem sa odviesť. pískanie pretrvava no na 90% som si isty že to ide od EGR okolo trubky medzi EGR a egr chladičom.
keď som ju odpojil piskanie zmizlo. tesnenie na nej sa mi nepozdavalo na skúšku som to dal na silkon zajtra uvidim. ale som si viacmenej istý že nepiska ani turbo ani tandemovka ale je to niekde okolo toho EGR ventilu.
mám v pláne že kúpim ešte poriadnu sadu gumičiek kde je všetko na tie vstreky aj so šrobami, pomenim to, tie hranky v hlave jemne liznem 2000 šmirglom poskladam to a dúfam že to bude ok ,, niekto mi tvrdí že toto je na PD bežné a že to jazdiť bude ked sa to pregumičkuje a niekto tvrdí že treba dať tu hlavu spraviť lebo že to vydrži tak tyžden mesiac..
že to treba dať prevložkovať.
stále neviem inak na čo slúži gumička čierna malá vlavo hore na obrazku? tu som nikde nepoužil
https://uloz.to/!tOwIGHJhcP4b/hlava-zip
dnes som vymenil snimač vačky, znova palivovy filter aj so spatnym ventilkom. poskladal všetko ako má byť zdá sa že to ide dobre, uvidím ešte zajtra ked naštartujem za studena a pôjdem sa odviesť. pískanie pretrvava no na 90% som si isty že to ide od EGR okolo trubky medzi EGR a egr chladičom.
keď som ju odpojil piskanie zmizlo. tesnenie na nej sa mi nepozdavalo na skúšku som to dal na silkon zajtra uvidim. ale som si viacmenej istý že nepiska ani turbo ani tandemovka ale je to niekde okolo toho EGR ventilu.
mám v pláne že kúpim ešte poriadnu sadu gumičiek kde je všetko na tie vstreky aj so šrobami, pomenim to, tie hranky v hlave jemne liznem 2000 šmirglom poskladam to a dúfam že to bude ok ,, niekto mi tvrdí že toto je na PD bežné a že to jazdiť bude ked sa to pregumičkuje a niekto tvrdí že treba dať tu hlavu spraviť lebo že to vydrži tak tyžden mesiac..
že to treba dať prevložkovať.
stále neviem inak na čo slúži gumička čierna malá vlavo hore na obrazku? tu som nikde nepoužil
VW PASSAT 3C 2.0TDI 103KW BKP, 2007, sedan -ex
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
-
- Jazdec
- Príspevky: 316
- Dátum registrácie: 11.08.2013 12:49
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
ide na čap čo stláča vstrek, resp. to uvidiš keď starý vyberieš
sadu jedine bosch žiadnu inú, obrus to šmirglom a bude to OK
nove skrutky samozrejme
nastavenie na 180°
sadu jedine bosch žiadnu inú, obrus to šmirglom a bude to OK
nove skrutky samozrejme
nastavenie na 180°
-
- Autoškolák
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 04.06.2016 16:17
- Bydlisko: Trenčín
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
čiže potočiť motorom aby bol vstrek zatlačeny dotiahnuť ten šnek nadoraz a povoliť o pol otáčky hej?
tak som to robil aj naposledy
tak som to robil aj naposledy
VW PASSAT 3C 2.0TDI 103KW BKP, 2007, sedan -ex
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
A momentak mas?
-
- Autoškolák
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 04.06.2016 16:17
- Bydlisko: Trenčín
Re: 2.0tdi PD zdochol a neštartuje
momentak mam ale neopoužil som.. ako to treba zatahovat?
inak po vymene tych gumičiek auto už aj za studena chyta pekne aj ide dobre ale chcem ešte raz vymeniť komplet tu sadu bosh aj šroby.
ale ešte riešim toto piskanie od egr ... ked odpojim tu trubku k EGE od chladiča egr môžem pridavať kolko chcem a nič nepiska. ked ju zaslepim na oboch stranach piska to aj tak, čiže trubkou to nie je. všeliak som to pretesnoval piska aj tak.. môže to robiť samotné EGR? neviem kto čo snim robil ale nejde mi vybrať. ked pozriem cez klapku je vyčistené celkom ale ked povolim šroby tak nejde ani vyklepať von ani nijak možne odchylil som ho max o pol mm.
https://www.youtube.com/watch?v=bpj_q1J ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=O3mJMoknNKY
EDIT: povoleny vyfuk
inak po vymene tych gumičiek auto už aj za studena chyta pekne aj ide dobre ale chcem ešte raz vymeniť komplet tu sadu bosh aj šroby.
ale ešte riešim toto piskanie od egr ... ked odpojim tu trubku k EGE od chladiča egr môžem pridavať kolko chcem a nič nepiska. ked ju zaslepim na oboch stranach piska to aj tak, čiže trubkou to nie je. všeliak som to pretesnoval piska aj tak.. môže to robiť samotné EGR? neviem kto čo snim robil ale nejde mi vybrať. ked pozriem cez klapku je vyčistené celkom ale ked povolim šroby tak nejde ani vyklepať von ani nijak možne odchylil som ho max o pol mm.
https://www.youtube.com/watch?v=bpj_q1J ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=O3mJMoknNKY
EDIT: povoleny vyfuk
VW PASSAT 3C 2.0TDI 103KW BKP, 2007, sedan -ex
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011
VW PASSAT 365 B7 2.0TDI 125kw+chip 4motion DSG 12/2011