alebo budes dlhsie hladat, alebo mozno to nebude turek ale nieco ine s V8 mozno aj s turbom a pismenom S na kufriJOFO napísal:tak myslim ze u 2turka je uz stale 4x4 iba za nejaky sialeny priplatok (ako kazda hlupost co bola v 1turku v zaklade)
preto si myslim, ze ked raz mozno budem prechadzat na 2turka , tak budem nemilo prekvapeny , ako malo funkcii tam oproti staremu bude
ovladanie 4x4
Moderátor: stinger11
- ameron
- Profík
- Príspevky: 1110
- Dátum registrácie: 09.03.2009 23:07
Re: ovladanie 4x4
- JOFO
- VWagenista
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 02.11.2007 15:02
- Bydlisko: Zilina 22° 57' 5.27" S 43° 12' 37.16" W
- Kontaktovať používateľa:
Re: ovladanie 4x4
stanoVW napísal: T I začínal cenou cca u 2.200.000 Sk( 73.026,-€).
no neviem neviem , moj stal podla poistovne novy 68 000euro (niesom prvy majitel, tak neviem presne) a to mam aj vzduch , aj xenony, parkac v predu v zadu , kozu v elektrike ... takze taka 2.5tdi v Asocialnej edicii musela byt podstatne lacnejsia, takze nemyslim ze ten cenovy rozdiel je az taky
http://www.bazos.sk/search.php?hledat=0 ... 5&kitx=ano" onclick="window.open(this.href);return false;
- veyron
- Pretekár
- Príspevky: 689
- Dátum registrácie: 06.01.2011 17:33
- Bydlisko: okolie VT
- Kontaktovať používateľa:
Re: ovladanie 4x4
cenikova cena mojho 64.000 € ...
http://www.pneudepo.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
- beki69
- Jazdec
- Príspevky: 340
- Dátum registrácie: 14.03.2010 16:12
- Bydlisko: kanton St. Gallen
- Kontaktovať používateľa:
ovladanie 4x4
Chlapi. Je uplne od veci prepocitavat a porovnavat ceny T1 a T2 cez euro prepocitavanim z SK. Hodnota a kurz sa menil ako u SK, tak aj u eura
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Polo6N1.4,44kW1997
Touran 2.0TDi,103kW6DSGHighline7seater2006)
GolfVGT Sport[/color]1.4TSI125kW6DSG2008
GolfVI1.2 TSIBMT,7DSG2010
GolfVIIGTI Performance169kW6DSG2014
Touareg7P3.0TDI180kW8AT2012
EcoHighUP!50kW2013
GolfVIIGTI Clubsport196kW2017
e-UP!62kW2021
Touran 2.0TDi,103kW6DSGHighline7seater2006)
GolfVGT Sport[/color]1.4TSI125kW6DSG2008
GolfVI1.2 TSIBMT,7DSG2010
GolfVIIGTI Performance169kW6DSG2014
Touareg7P3.0TDI180kW8AT2012
EcoHighUP!50kW2013
GolfVIIGTI Clubsport196kW2017
e-UP!62kW2021
- stinger11
- VWexpert
- Príspevky: 3526
- Dátum registrácie: 30.12.2007 13:34
- Bydlisko: Západné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
Re: ovladanie 4x4
Tiez by ma zaujimala cena mojho ked bol novy.
Ak by ste tuto otazku chceli dalej riesit poprosim vas do temy pokec o touaregoch. alebo novej teme, kedze tu taka neni.
Ak by ste tuto otazku chceli dalej riesit poprosim vas do temy pokec o touaregoch. alebo novej teme, kedze tu taka neni.
- beki69
- Jazdec
- Príspevky: 340
- Dátum registrácie: 14.03.2010 16:12
- Bydlisko: kanton St. Gallen
- Kontaktovať používateľa:
ovladanie 4x4
A teraz k teme. 4MOTION v Touaregu nema nic spolocne s 4MOTION v ostatnych sucasnych VW. Cestna verzia Touaregu pouziva samosvorny medzinapravovy diferencial Torsen, co je vlastne klasicke Audi Quattro. Torsen je mechanicky diferencial s prednasravenym pomerom rozdelenia tociveho momentu k prednym a zadnym kolesam. Tento pomer sa meni v zavislosti na adheznych podmienkach. Cize Touareg s Torsenom je za kazdych podmienok stvorkolka. Na druhej strane VW s Haldexom je predokolka , ktora za pomoci elektroniky zistuje aktualne podmienky a riadi pomocou hydrauliky lamelovu spojku Haldex a tak reaguje na situaciu. Cize mame tu na jednej strane mechanicky Torsen a elektronicky riadeny Haldex . Na jednej strane permanentnu stvorkolku a na druhej predokolku s elektronicky priradovanym zadnym pohonom. Cesta verzia Touaregu oznacovana 4MOTION nema uzavierku medzinapravoveho diferencialu, pretoze samosvor vie diferencial uzavriet ( ma to ale svoje limity...). Touareg vo verzii 4xMOTION pouziva centralny medzinapravovy planetovy diferencial ( nema funkciu samosvoru ako Torsen ) ktory sa da uzamknut - lamelovou spojkou ovladanou elektricky ( Lada Niva mechanicky pakou , ale aj napr Jeep ). Navyse je u 4xMOTION mozna aj redukcia prevodov a 100% uzavierka zadneho diferencialu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Polo6N1.4,44kW1997
Touran 2.0TDi,103kW6DSGHighline7seater2006)
GolfVGT Sport[/color]1.4TSI125kW6DSG2008
GolfVI1.2 TSIBMT,7DSG2010
GolfVIIGTI Performance169kW6DSG2014
Touareg7P3.0TDI180kW8AT2012
EcoHighUP!50kW2013
GolfVIIGTI Clubsport196kW2017
e-UP!62kW2021
Touran 2.0TDi,103kW6DSGHighline7seater2006)
GolfVGT Sport[/color]1.4TSI125kW6DSG2008
GolfVI1.2 TSIBMT,7DSG2010
GolfVIIGTI Performance169kW6DSG2014
Touareg7P3.0TDI180kW8AT2012
EcoHighUP!50kW2013
GolfVIIGTI Clubsport196kW2017
e-UP!62kW2021
- ameron
- Profík
- Príspevky: 1110
- Dátum registrácie: 09.03.2009 23:07
Re: ovladanie 4x4
Torsen je super ja mam aj v starom Passate torsen a do Touarega som siel lebo v novych Passatoch je uz haldex a to som fakt nechcel.
- veyron
- Pretekár
- Príspevky: 689
- Dátum registrácie: 06.01.2011 17:33
- Bydlisko: okolie VT
- Kontaktovať používateľa:
Re: ovladanie 4x4
dakujem beki za vysvetlenie mne to je absolutne vsetko jasne. takze cestna verzia touaregu 4 motion pri zvoleni do rezimu off road ma co? co sa udeje?beki69 napísal:A teraz k teme. 4MOTION v Touaregu nema nic spolocne s 4MOTION v ostatnych sucasnych VW. Cestna verzia Touaregu pouziva samosvorny medzinapravovy diferencial Torsen, co je vlastne klasicke Audi Quattro. Torsen je mechanicky diferencial s prednasravenym pomerom rozdelenia tociveho momentu k prednym a zadnym kolesam. Tento pomer sa meni v zavislosti na adheznych podmienkach. Cize Touareg s Torsenom je za kazdych podmienok stvorkolka. Na druhej strane VW s Haldexom je predokolka , ktora za pomoci elektroniky zistuje aktualne podmienky a riadi pomocou hydrauliky lamelovu spojku Haldex a tak reaguje na situaciu. Cize mame tu na jednej strane mechanicky Torsen a elektronicky riadeny Haldex . Na jednej strane permanentnu stvorkolku a na druhej predokolku s elektronicky priradovanym zadnym pohonom. Cesta verzia Touaregu oznacovana 4MOTION nema uzavierku medzinapravoveho diferencialu, pretoze samosvor vie diferencial uzavriet ( ma to ale svoje limity...). Touareg vo verzii 4xMOTION pouziva centralny medzinapravovy planetovy diferencial ( nema funkciu samosvoru ako Torsen ) ktory sa da uzamknut - lamelovou spojkou ovladanou elektricky ( Lada Niva mechanicky pakou , ale aj napr Jeep ). Navyse je u 4xMOTION mozna aj redukcia prevodov a 100% uzavierka zadneho diferencialu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.pneudepo.sk" onclick="window.open(this.href);return false;