ovladanie 4x4

Moderátor: stinger11

Používateľov profilový obrázok
ameron
Profík
Profík
Príspevky: 1110
Dátum registrácie: 09.03.2009 23:07

Re: ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa ameron »

JOFO napísal:tak myslim ze u 2turka je uz stale 4x4 iba za nejaky sialeny priplatok (ako kazda hlupost co bola v 1turku v zaklade)
preto si myslim, ze ked raz mozno budem prechadzat na 2turka , tak budem nemilo prekvapeny , ako malo funkcii tam oproti staremu bude :roll:
alebo budes dlhsie hladat, alebo mozno to nebude turek ale nieco ine s V8 mozno aj s turbom a pismenom S na kufri :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Používateľov profilový obrázok
JOFO
VWagenista
VWagenista
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 02.11.2007 15:02
Bydlisko: Zilina 22° 57' 5.27" S 43° 12' 37.16" W
Kontaktovať používateľa:

Re: ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa JOFO »

stanoVW napísal: T I začínal cenou cca u 2.200.000 Sk( 73.026,-€).

no neviem neviem , moj stal podla poistovne novy 68 000euro (niesom prvy majitel, tak neviem presne) a to mam aj vzduch , aj xenony, parkac v predu v zadu , kozu v elektrike ... takze taka 2.5tdi v Asocialnej edicii musela byt podstatne lacnejsia, takze nemyslim ze ten cenovy rozdiel je az taky
http://www.bazos.sk/search.php?hledat=0 ... 5&kitx=ano" onclick="window.open(this.href);return false;

Používateľov profilový obrázok
veyron
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 689
Dátum registrácie: 06.01.2011 17:33
Bydlisko: okolie VT
Kontaktovať používateľa:

Re: ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa veyron »

cenikova cena mojho 64.000 € ... :(
http://www.pneudepo.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Používateľov profilový obrázok
beki69
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 340
Dátum registrácie: 14.03.2010 16:12
Bydlisko: kanton St. Gallen
Kontaktovať používateľa:

ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa beki69 »

Chlapi. Je uplne od veci prepocitavat a porovnavat ceny T1 a T2 cez euro prepocitavanim z SK. Hodnota a kurz sa menil ako u SK, tak aj u eura


Sent from my iPhone using Tapatalk
Polo6N1.4,44kW1997
Touran 2.0TDi,103kW6DSGHighline7seater2006)
GolfVGT Sport[/color]1.4TSI125kW6DSG2008
GolfVI1.2 TSIBMT,7DSG2010
GolfVIIGTI Performance169kW6DSG2014
Touareg7P3.0TDI180kW8AT2012
EcoHighUP!50kW2013
GolfVIIGTI Clubsport196kW2017
e-UP!62kW2021

Používateľov profilový obrázok
stinger11
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 3526
Dátum registrácie: 30.12.2007 13:34
Bydlisko: Západné Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Re: ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa stinger11 »

Tiez by ma zaujimala cena mojho ked bol novy.
Ak by ste tuto otazku chceli dalej riesit poprosim vas do temy pokec o touaregoch. :wink: alebo novej teme, kedze tu taka neni.

Používateľov profilový obrázok
beki69
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 340
Dátum registrácie: 14.03.2010 16:12
Bydlisko: kanton St. Gallen
Kontaktovať používateľa:

ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa beki69 »

A teraz k teme. 4MOTION v Touaregu nema nic spolocne s 4MOTION v ostatnych sucasnych VW. Cestna verzia Touaregu pouziva samosvorny medzinapravovy diferencial Torsen, co je vlastne klasicke Audi Quattro. Torsen je mechanicky diferencial s prednasravenym pomerom rozdelenia tociveho momentu k prednym a zadnym kolesam. Tento pomer sa meni v zavislosti na adheznych podmienkach. Cize Touareg s Torsenom je za kazdych podmienok stvorkolka. Na druhej strane VW s Haldexom je predokolka , ktora za pomoci elektroniky zistuje aktualne podmienky a riadi pomocou hydrauliky lamelovu spojku Haldex a tak reaguje na situaciu. Cize mame tu na jednej strane mechanicky Torsen a elektronicky riadeny Haldex . Na jednej strane permanentnu stvorkolku a na druhej predokolku s elektronicky priradovanym zadnym pohonom. Cesta verzia Touaregu oznacovana 4MOTION nema uzavierku medzinapravoveho diferencialu, pretoze samosvor vie diferencial uzavriet ( ma to ale svoje limity...). Touareg vo verzii 4xMOTION pouziva centralny medzinapravovy planetovy diferencial ( nema funkciu samosvoru ako Torsen ) ktory sa da uzamknut - lamelovou spojkou ovladanou elektricky ( Lada Niva mechanicky pakou :-), ale aj napr Jeep ). Navyse je u 4xMOTION mozna aj redukcia prevodov a 100% uzavierka zadneho diferencialu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Polo6N1.4,44kW1997
Touran 2.0TDi,103kW6DSGHighline7seater2006)
GolfVGT Sport[/color]1.4TSI125kW6DSG2008
GolfVI1.2 TSIBMT,7DSG2010
GolfVIIGTI Performance169kW6DSG2014
Touareg7P3.0TDI180kW8AT2012
EcoHighUP!50kW2013
GolfVIIGTI Clubsport196kW2017
e-UP!62kW2021

Používateľov profilový obrázok
ameron
Profík
Profík
Príspevky: 1110
Dátum registrácie: 09.03.2009 23:07

Re: ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa ameron »

Torsen je super ja mam aj v starom Passate torsen a do Touarega som siel lebo v novych Passatoch je uz haldex a to som fakt nechcel.

Používateľov profilový obrázok
veyron
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 689
Dátum registrácie: 06.01.2011 17:33
Bydlisko: okolie VT
Kontaktovať používateľa:

Re: ovladanie 4x4

Príspevok od používateľa veyron »

beki69 napísal:A teraz k teme. 4MOTION v Touaregu nema nic spolocne s 4MOTION v ostatnych sucasnych VW. Cestna verzia Touaregu pouziva samosvorny medzinapravovy diferencial Torsen, co je vlastne klasicke Audi Quattro. Torsen je mechanicky diferencial s prednasravenym pomerom rozdelenia tociveho momentu k prednym a zadnym kolesam. Tento pomer sa meni v zavislosti na adheznych podmienkach. Cize Touareg s Torsenom je za kazdych podmienok stvorkolka. Na druhej strane VW s Haldexom je predokolka , ktora za pomoci elektroniky zistuje aktualne podmienky a riadi pomocou hydrauliky lamelovu spojku Haldex a tak reaguje na situaciu. Cize mame tu na jednej strane mechanicky Torsen a elektronicky riadeny Haldex . Na jednej strane permanentnu stvorkolku a na druhej predokolku s elektronicky priradovanym zadnym pohonom. Cesta verzia Touaregu oznacovana 4MOTION nema uzavierku medzinapravoveho diferencialu, pretoze samosvor vie diferencial uzavriet ( ma to ale svoje limity...). Touareg vo verzii 4xMOTION pouziva centralny medzinapravovy planetovy diferencial ( nema funkciu samosvoru ako Torsen ) ktory sa da uzamknut - lamelovou spojkou ovladanou elektricky ( Lada Niva mechanicky pakou :-), ale aj napr Jeep ). Navyse je u 4xMOTION mozna aj redukcia prevodov a 100% uzavierka zadneho diferencialu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
dakujem beki za vysvetlenie mne to je absolutne vsetko jasne. takze cestna verzia touaregu 4 motion pri zvoleni do rezimu off road ma co? co sa udeje?
http://www.pneudepo.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory a chipovanie"