Ahojte,
pocas jazdy sa mi zacala varit voda, para z pod kaputy a podobne. Odpojil som hadicu, kde je termostat, termostat bol rozpadnuty. Ok kupil som novy, zalozil som ho avsak, problem pretrvava. Pokial tam termostat nedam, tak prehrievanie ziadne, ale rucicka sa mi nepohla nad 70 ani po 15km jazde.. Kde este moze byt problem?? zeby bol aj novy termostat nahovno? Neviem ci som spravne pochopil tej skuske varenim v hrcni.. Odmeral som ho, ta plastova cierna cast mala 50mm.. Nechal som ho vriat vo vriacej vode, vybral som ho a stale meral 50mm.. Bude teda problem v nom? Mozem zatial na tom nudzovo jazdit bez vlozeneho termostatu?
este dodam, ze olej v nadrzke na chladiacu nemam, nejde mi ani biely dym z vyfuku, aj viecko oleja je ciste, tak dufam, ze to hlava nebude..
1.4 44kw - auto same pridava plyn
Moderátor: frflos
-
- Autoškolák
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 22.09.2016 20:24
1.4 44kw - auto same pridava plyn
Naposledy upravil/-a kukiak v 25.09.2016 08:48, upravené celkom 1 krát.
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: 1.4 44kw prehrievanie motora
...otvoril sa, ked si ho mal vo vriacej vode? chod ho vratit a kup poriadny termostat. vahler su vacsinou spolahlive
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
-
- Autoškolák
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 22.09.2016 20:24
Re: 1.4 44kw prehrievanie motora
JJ vymena za novy + to teleso do ktoreho sa vklada a problem zmizol...
Ale mam novy novy problem. Na klapke mi davnejsie odisiel potenciometrer, jazdil som s odpojenym. Cize som mu pri starte vzdy musel drzat plyn nech to nezdochne. Vymenil som klapku za novu (na 80% by mala byt dobra + som ju vycistil). Auto nastartuje na prvy sup, ale po cca 10 sekundach si zacne same pridavat plyn dokonca aj na 2000rpm+... Co je najhorsie robi to aj za jazdy (idem ako s tempomatom ).. Klapku som vybral a nahodil znova, dotahoval som ju do kriza.. Reset klapky som robil vybratim baterky na pol dna.. Co som si vsimol - aj ked sa aj zvysia otacky, klapka ostava otvorena v rovnakej polohe.. Co to moze byt?
Ale mam novy novy problem. Na klapke mi davnejsie odisiel potenciometrer, jazdil som s odpojenym. Cize som mu pri starte vzdy musel drzat plyn nech to nezdochne. Vymenil som klapku za novu (na 80% by mala byt dobra + som ju vycistil). Auto nastartuje na prvy sup, ale po cca 10 sekundach si zacne same pridavat plyn dokonca aj na 2000rpm+... Co je najhorsie robi to aj za jazdy (idem ako s tempomatom ).. Klapku som vybral a nahodil znova, dotahoval som ju do kriza.. Reset klapky som robil vybratim baterky na pol dna.. Co som si vsimol - aj ked sa aj zvysia otacky, klapka ostava otvorena v rovnakej polohe.. Co to moze byt?
-
- Autoškolák
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 22.09.2016 20:24
Re: 1.4 44kw - auto same pridava plyn
Reset aj vymazanie adapt. hodnot cez vag spravene... Avsak stale mi hodi toto:
3 Nalezeny chyby:
01087 - Zakladni nastaveni nebylo provedeno
16-10 - signal mimo toleranci - Sporadicky
01087 - Zakladni nastaveni nebylo provedeno
35-00 - -
00533 - Regulace volnobehu
09-00 - adaptacni hranice prekrocena
Takze je aj tato klapka v riti alebo co???
3 Nalezeny chyby:
01087 - Zakladni nastaveni nebylo provedeno
16-10 - signal mimo toleranci - Sporadicky
01087 - Zakladni nastaveni nebylo provedeno
35-00 - -
00533 - Regulace volnobehu
09-00 - adaptacni hranice prekrocena
Takze je aj tato klapka v riti alebo co???