passat b5,5 1,9tdi 96kw avf dimi na modro

SDI, TDI, TDI PD

Moderátori: wladi, Mat28

Napísať odpoveď
dodos007
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 30.03.2019 20:51

passat b5,5 1,9tdi 96kw avf dimi na modro

Príspevok od používateľa dodos007 »

zdravim prosim o radu na mojom pasate 1,9tdi 96kw avf mam problem z dimovostou autodimi na modro,turbo je teraz menene aj komplet hlava po go-zrovnana,zabrusene sedla ventilov,gufera ventilov menene.ato pred go dimilo v tahu a bralo dost vela oleja cca 0,7l na 100km-nikdy nebolo bez oleja,problem je teraz ze dimi po zahriati na volnobeh a pri viradeni kvaltu alebo podradeni,auto ma pekny tah ide ako ma nea problem ist aj 220km h kde by mohol bit problem???su aj menene podlozky a gomicki vstrekov,spodok motora vyzera bit ok startuje na brnk ci v minuse alebo teplu,moze bit ze ma az tolko oleja vo vyfuku???od go ma za sebou cca 1000km uz neviem cim to moze bit ci fakt tie kruzky ale tah ma vyborny aj start vdaka za vsetky rady

Shrot
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 02.05.2018 18:19

Re: passat b5,5 1,9tdi 96kw avf dimi na modro

Príspevok od používateľa Shrot »

podobny problem som dlhodobo riesil na AFN, olej to nezralo vobec, Motor prekruzkovany, hlava urobena, turbo vymenene za repas.
Pri vyssich otackach 3500 a viac modry dym. Musel som nastavit zmes kanal 001 v 2. poli na 5,8 +-0,2 a kanal 003 na ca 535 v druhom poli.
Potom to prestalo dymit. Mam podozremie, ze moja vaha vzduchu nedava spravne udaje, pretoze v zaklade pri 32768 ukazovali hodnoty v poly 2 - 630, a v poli 3 - 490, pravdepodobne islo malo vzduchu a vela paliva. Co sa tyka spotreby oleja motor predtym zral okolo 1-1,5l na 10000km, po vybrati piestov som zistil, ze vsetky kruzky boli zapecene v drazkach sa vobec nehybali, aj kompresia bola okolo 22 - 20.
Zaver skontroluj kompresiu, vstrekovace (nechat vycistit urcite neuskodi), a nastav motor (predvstrek, bohatost, vaha) najlepsie niekym, kto vie aj odmerat spaliny.

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - diesel"