Turbo

1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 4.0

Moderátori: wladi, Mat28

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

a nepouzivaj slovo zapinalo turbo som na to alergicky lebo turbo je "zapnute stale" turbo ide od volnobehu ale tie otacky comu hovoris zaplo kde citis prudky narast je turbo efekt je to hranica kde spaliny maju dostatocnu teplotu prietok tlak a rozbehnu turbo do otacok. A banka sluzi u 1,8T na obtok plynu mimo turbinky a tym mu znizi otacky a nasledne tlak na sacej strane :) .... Cize nieco ako vypnute turbo alebo zapnute turbo neexistuje, keby si si dal vacsie turbo bude tlacit viac ale za cenu ze toto "zapnutie" sa bude diat vo vyssich otackych lebo potrebuje viac spalin tlaku egt aby sa rozbehlo tam je tiez nejaka medza kde sa prudko roztoci a preto vacsie turbo menej srandy v nizsich otackach a viac vo vyssich :) to ze si ho odpojil si ho nechal na plno bezat a neumoznil si mu regulaciu preto opatrne aby sa nieco neposkodilo ale ak sa to robis rozumom nikomu sa auto ani turbo este nerozsypalo. Horsie by bolo v kopcoch plny plyn na dlhsie a podobne. DObre je tam aj ten buduik a odsledovat to netreba bezhlavo stlacit plyn. :) tak vsetko opatrne.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

a este co sa tyka trasenia sleduj aktualnu spotrebu a jemne ked pridas trist by nemalo aj pri vyssich ale ked trosku pridas viac a zacne triast a aktualna spotreba vzrastie povedzme skoro na maximum ja proste to mam v oku ako mi idu vstreky mam aj LPG ale to je ina basnicka proste je vidno ze auto chce chce chce benzin a zacne triast lebo mu nejde dostatok k vzduchu a teda ked si to turbo odpojil a ak je to tak tak by som sa uberal na 85percent smerom paliv sustavy alebo vaha a lambda a musi to chidit. Ale aj sviecky aku su moc stare vymenit.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

pockaj regulaciu jako myslis aj ten konektor co je na N75?ten som neodpajal vobec.jaky pop off nemyslis blow ventil?
palivovy filter novy,ja to tiez vidim na tu lambdu alebo vahu vaha bola merana na mieste a nie pocas jazdy to myslim ze neni dobre na mieste kolem 3500ot mala 48mg/s tusim a ma davat kolem 120.
a trasie to akoby nemalo dostatok paliva hej ale nechcl om mu davat forsaz alebo ta vaha bude v haji odmeram a napisem presny tlak

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

som pridaval uplne pomaly ale triaslo a ocuj ja nemam palubak tak neviem este by som odmeral ked tak tlak paliva inac skusal som iba listu povolit a striekal benzin na daleko tak podla toho usudzujem ze bude dobry snad....

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

Regulacia je ta banka na turbe tu som myslel nic ine neodpajaj ani N75 urob len to co som pisal. Ci ma tlak v liste by si musel merat striekat to bude aj pri 3bar ale tam ma byt ak sa pamatam dobre nieco okolo 3,5-4bar. Vaha neviem ake ma mat hodnoty skus pogooglit odcitaj aj volnobeh aj za jazdy samozrejme. Lambda ak ma 160tis km tak by som ju menil uz vrati sa to na spotrebe :) ... A ano pop off je blow ventil. Ale usudzujem to palivo vaha lamda napis potom ten tlak.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

takze takto ukazovalo 1.0-1.2 tlak vic som nedaval radsej trhalo to riadne akoby to nieco vypinalo dalsie ten prebytocny tlak alebo take nieco a zapojil som to teraz naspat co dalej stym?

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

mam najete 230 000 km a s lambdou nikto nic nerobil typujem podla hodnot ze je asi ukonata a nejde ako ma bo emisnu by som nepresiel keby som nedal uplatok....

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

Mno tlak je ok, teda vzhladom na km by som vymenil lambdu to ze to pomoze neverim ale proste na tie KM ta lambda uz bude unavena tam by som nespekuloval.
Skusil by som vahu ak chces mam jednu doma a viem ze fungovala mozme sa dohodnut na PM vzhladom na cenu a podobne ak teda chces.
Ak nepomoze vaha mas jednu do rezervy ale na vahu by som to uz zvalil na viac nez 50% vaha dokaze velmi potrapit. Pripadne nalogovat a kuknut kolko ukazuje na volnobeh a kolko za jazdy 1500ot/min plny plyn a logovat alebo aspon kuknut ako sa to hybe je mozne ze sa uz niekde sekne.
A ak este premeraj tlak vo vstrekovacej liste ci je dostatocny tlak, myslim si ze vstrekovace by zle byt nemalo predpokladam ze pri jemnom plyne aj na volnobeh ide motor kultivovane bez nejakeho chvenia vynechavania a podobne.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

ing.zoidberg
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.06.2011 16:46

Re: Turbo

Príspevok od používateľa ing.zoidberg »

Nedavno som pisal o svojich problemoch. Auto stale nejde. 1.8t aeb. Myslim ze je turbo v nudzovom rezime. ze tlaci vela. no stale citam iba o tom ako nad 3000 ot. niekomu padne turbo do nudzoveho rezimu. chcem sa spytat ci je mozne ze ho v nudzovom rezime mam stale ak ano co moze byt za nasledok. nedavno bol s nim mechanik na diagnostike lebo cistil klapku a nemohol spravit zakladne nastavenia tak za niekym isiel. tomu nesli tie zakladne nastavenia takisto. tak ze vynuloval nejake adaptacne hodnoty v ECU a islo to asi tyzden ako hovado. no potom to zrejme spadlo do nudzoveho rezimu a ide to stale na h*vno. nejake napady ?

JuroB5
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17.05.2014 10:09
Bydlisko: Bratislava

Re: Turbo

Príspevok od používateľa JuroB5 »

Neviem kam pridat prispevok, potreboval by som poradit, passat b5 1.8T APU, za studena sa nemozem pohnut, motor sa dusi, trha, po zohriati stale trha aj za jazdy, podtlakove hadicky vymenene, turbo zrepasovane, vsetky filtre, rozvody, vaha vzduchu.. VAG neukazuje nic a v servisoch tvrdia, ze to moze byt katalyzator, palivove cerpadlo alebo ta vaha.. Neda sa vytocit do otacok max 4500 co je malo na ten motor ale ked je turbo odpojene auto ide ako hodinky, nemal niekto podobny problem? Diky

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"