Turbo

1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 4.0

Moderátori: wladi, Mat28

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

Lambda sonda na mojom motore by ho ovplyvnila ak by bola poskodena a hlasila by nonstop chudobnu zmes tak verim ze turbo by vypla. A vaha? To som si nie isty ale kazdopadne by rozhasila aj ta velmi zmes nakolko vaha a lambda su pre motor hlavne tento motor prvorade snimace ohladom mixovania paliva.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

ja mam praveze bohatu zmes turbo v poriadku a tlaci iba 0.2bar teraz co s tim ....

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

Ponukal som ti nejake veci na tvoj motor, pisali sme si kvanta a nebol si schopny sa potom ozvat. Davno si si to mohol skusit poriesit. nik tu nieje kuzelnik ked nevie v ako je stave turbo skusil si odpojit banku a ci vtedy tlaci? Proste je tam spusta veci ale moj nazor je ze moc skusenosti s tymto motorom nemas myslim co sa tyka co ako pracuje. Nik ti nepovie co tomu je ani ten najvacsi big boss podla fora kazdy to potrebuje vediet, takto je to len tapanie.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

a ak sa smiem spytat ako si sa dopatral k tomuto tlaku?
Mal si tam tlakomer? kde si ho zapojil?
tlak si meral na volnobeh? alebo na 3jke do kopca a plny plan od 1500ot/min
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

dal som si Tcko za sacim a regulator tlaku paliva medzi ne na tiahol hadicu do auta a za jazdy aj na volnobehu len 0.2 dost mizerne dam fungl novu lambdu od boschu a uvidim a ked tak aj tu vahu a ked nic sa nezmeni tak neviem uz som vyskusal vselico mozne turbo ma minimalnu volu jak nove skoro hadice ok

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

Na volnobehu 0,2 ??? Nezda sa mi ze ked je klapka len trosku otvorena ze na volnobehu by bolo schopne auto vytvorit tam tlak a kazdopadne aj keby nieviem co bolo neexistuje aby na volnobehu aj za jazdy plny plyn tam bolo stale 0,2 bar ... Mas dobry tlakomer? Minimalne pri pusteni plynu musi dat podtlak a za jazdy neexistuje aby bolo to iste co na volnobeh. Na volnobeh by som tam ocakaval nieco aspon okolo -0,1bar a za jazdy uz keby bolo tych 0,2bar zdalo by sa mi to doverihodnejsie.

Skus na jednu jazdu odpojit hadicku od banky turba zablenduj ju pichni nieco dnu a zaeskapaskuj. A banku nechaj volnu Skus sa s autom pohnut 1 moc netlac ani 2 a potom na 3tom stupni vyskusaj pridat a sleduj tlakomer. Moc tomu nedavaj nakrk turbo bude mat MAX TLAK a auto nebude moc regulovat nic. Auto by malo ist ako strela. AEB motor nema cidlo tlaku a nema sajnu o tlaku preto ho nehodi do nudzaku. Vaha zaregistruje vacsi prietok k otackam a naladuje aj viac paliva hlavne ide o to ci to bude tlacit ak nie je problem v turbe treba kuknut fuknut kompresorom ci sa banka hybe ci neni otvorena stale a podobne. Ak auto pojde ako sip turbo mas na 100,1% OK
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

Sory omluvam sa za preklep nie ze na volnobeh jo to je uplna blbost ze 0.2 ale myslel som ze som stal na mieste a supoval som tomu a tlak mi vyletel ci za jazdy alebo na mieste max 0.2 bar neviem akoby mal ist ta tycka lahko alebo tazko mne ide dost z tuha jo vyskusam dik za radu a dam vediet ako som dopadol to

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

Ok, tycka ide tuho ked do nej fuknes kompresorom mala by sa pohnut. Ale skus ho odpojit a povedz co ti to robilo a potom ked potvrdis ze auto ide sa bude riesit dalej.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

vretenicka86
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 13.12.2011 13:38

Re: Turbo

Príspevok od používateľa vretenicka86 »

no dopadol som takto,hadicku som zaslepil ale nemeral som bo ten merak nemam doma takze az o 4tej napisem presny tlak turba ... a auto sa chovalo takto turbo bolo ocosi hlasnejsie lepsie svystalo teda aj hadica tvrdla lepsie sa my aspon zdalo a zapinalo krasne nejako od 1800 ot zhruba tak nejako ale ja lepsie tiahlo ale dost to triaslo celym autom a vytacal som ho max kolem 3000ot som sa byl viac aby sa nieco nestalo tak po stvrtej ti napisem presny tlak...diky za kazdu radu inak

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: Turbo

Príspevok od používateľa tibi18 »

No triast by podla mojich skusenostiach s AEB motorom nemalo ked je odpojena regulacia. Jeden "pretekar" som mu toto ukazal a obcas si to odpaja este turbo zije sa cudujem lebo tomu dava na prdel.
Hm ked zacne triast nieco s motorom nieje ok, teraz je otazka ako trasie:
pop off mas zavrety je ok?
vaha vzduchu skusal si diagnostiku na nej je ok? potom lambda sonda?
ono mi to pripada ze si to odpojil a auto by chcelo ist ako svihnute ale na to potrebuje 100% stav motora a nieco nieje koser bud bola zmes chudobna co znamena ze bud je nizky tlak paliva bud je KO lambda sonda alebo mas zajebabrany palivak alebo nieco so zapalovanim chcelo by to dobre zdiagnostikovat. Ale schvalne odmeraj tlak a povedz od akeho tlaku ti to zacne triast a nedavaj mu velke kapky skus tak s citom to odsledovat.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"