Motor VR5 2.3 1999
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.06.2018 14:13
Motor VR5 2.3 1999
Nazdar chalani, potreboval by som poradiť ohľadom jedného problému.. Dostal som ponuku na kúpu B5 Passata s VR5 motorom. Auto stojí na mieste pomaly 5 rokov. Dôvod odstavenia bola zhorená jedna z cievok na zapaľovaní. Po výmene cievok a zapaľovacieho modulu na vodičovom podbehu motor chytil bez problémov. Ale po zhruba 10 minútach zhasol a už sa ho nepodarilo naštartovať - auto bolo normálne pojazdné a prešlo sa s ním asi 500m. Odstavilo sa a po asi pol roku sme sa ho rozhodli rozchodiť na zimu kedže je to 4-kola. Zase sme ostali pri rovnakom probléme a to, že po chvíli od naštartovania motor zhasol a už sa s ním nič nedalo robiť. Diagnostika VAG sa nepripojí k RJ. Ešte som spozoroval, že pokiaľ motor beží, fungujú okná ale akonáhle zhasne ostanú zablokované. Káble k RJ komfortu sú vytopené čiže tým asi začnem. Je tam aj alarm, mohol by to aj on spôsobovať? Dodávam, že auto keď sa napríklad jeden deň takto preštartuje s tým, že sa aj "zablokuje" na druhý deň zase normálne naštartuje (odpojená batéria cez noc). Ak ste sa už niekto s týmto stretli a vedeli pomôcť som vďačný za každú radu..
VW Passat 3B5 1.9TDi AFN
Škoda 100L 1974
Škoda 105L 1982
Škoda 120L 1987
Škoda Favorit 136LS 1989
Škoda 100L 1974
Škoda 105L 1982
Škoda 120L 1987
Škoda Favorit 136LS 1989
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.06.2018 14:13
Re: Motor VR5 2.3 1999
Vyriešené - vadný snímať otáčok na kľuke.
VW Passat 3B5 1.9TDi AFN
Škoda 100L 1974
Škoda 105L 1982
Škoda 120L 1987
Škoda Favorit 136LS 1989
Škoda 100L 1974
Škoda 105L 1982
Škoda 120L 1987
Škoda Favorit 136LS 1989