Motor VR5 2.3 1999

1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 4.0

Moderátori: wladi, Mat28

Napísať odpoveď
RadoB
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.06.2018 14:13

Motor VR5 2.3 1999

Príspevok od používateľa RadoB »

Nazdar chalani, potreboval by som poradiť ohľadom jedného problému.. Dostal som ponuku na kúpu B5 Passata s VR5 motorom. Auto stojí na mieste pomaly 5 rokov. Dôvod odstavenia bola zhorená jedna z cievok na zapaľovaní. Po výmene cievok a zapaľovacieho modulu na vodičovom podbehu motor chytil bez problémov. Ale po zhruba 10 minútach zhasol a už sa ho nepodarilo naštartovať - auto bolo normálne pojazdné a prešlo sa s ním asi 500m. Odstavilo sa a po asi pol roku sme sa ho rozhodli rozchodiť na zimu kedže je to 4-kola. Zase sme ostali pri rovnakom probléme a to, že po chvíli od naštartovania motor zhasol a už sa s ním nič nedalo robiť. Diagnostika VAG sa nepripojí k RJ. Ešte som spozoroval, že pokiaľ motor beží, fungujú okná ale akonáhle zhasne ostanú zablokované. Káble k RJ komfortu sú vytopené čiže tým asi začnem. Je tam aj alarm, mohol by to aj on spôsobovať? Dodávam, že auto keď sa napríklad jeden deň takto preštartuje s tým, že sa aj "zablokuje" na druhý deň zase normálne naštartuje (odpojená batéria cez noc). Ak ste sa už niekto s týmto stretli a vedeli pomôcť som vďačný za každú radu..
VW Passat 3B5 1.9TDi AFN
Škoda 100L 1974
Škoda 105L 1982
Škoda 120L 1987
Škoda Favorit 136LS 1989

RadoB
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.06.2018 14:13

Re: Motor VR5 2.3 1999

Príspevok od používateľa RadoB »

Vyriešené - vadný snímať otáčok na kľuke.
VW Passat 3B5 1.9TDi AFN
Škoda 100L 1974
Škoda 105L 1982
Škoda 120L 1987
Škoda Favorit 136LS 1989

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"