1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 4.0

Moderátori: wladi, Mat28

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Ahojte no som tu zase,

prosim sikovneho odbornika na 1,8T o radu pripadne skuseneho co by vedel pomoct aj odobne. Autom som navstivil uz 6tich kazdy zalomil rukou ze to sa spravi ze nic vazne no po 3 hodinach sledovania jazdenia hlavy sklopene v smutku a odpoved uz nevieme treba skusat menit a vymenovali mi vsetko co viem aj ja.

Motor po nastžartovani ide krasne setko ok aj chyta no chova sa nasledovne:

- 1 alebo 2 prevodovy stupen otacky 1200 cca a pri ustalenej jazde motor cuka jemne vynechava

- 2 - 3 stupen a zmacknuti na podlahu u 1200ot/min az po 6500ot/min motor vynechava proste nezrychluje plynule ale pocas rastu otacok vynecha va a ma ako keby turbo diery alebo neviem ako to nazvat.

Diagnostika: vynechavanie 1 a 2 valca kuk sviecky vsetky rovnake dokonca som aj zamenil spolu s cievkami 1-2 valec s 3-4 valce. Chyba ostava stale na prvych obcas nahadze vsetky 4.

Po kuknuti na diag a cekovani kanalov som ja zistil ze snimac klepania jeden ma vysie napatie ako druhy,.... ? preco? neviem....


Odporucanie mechanikou co som vedel aj ja kuknut turbo, vahu vzduchu, snimac tlaku turba,....... proste vsetko drahe veci. Je tu niekto kto si somnou sadne do auta naloguje tlak turba a potrebne kanaly prevezie sa somnou a povie mi narovinu kde je chyba? Uz som spalil galony benzinu a neporiesilo sa nic chcem skutocneho odbornika ktory vie mi poradit nechcem uz tapat a menit veci co netreba...


Auto ide aj na LPG no na plyne sa to prejavuje extremne nakolko plyn je narocnejsie palivo..... pls o radu. Pripadne PM a cislo na niekoho kto mi vie poradit aj zavolam nieje problem. Dakujem
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
frflos
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 17162
Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
Bydlisko: kusok od Partizanske

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa frflos »

...este tak vediet odkial si a mozno sa ti aj niekto ozve
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

frflos napísal:...este tak vediet odkial si a mozno sa ti aj niekto ozve
Nezohrava ulohu Topolcany, Bratislava, Sturovo,.....
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
Adrian_B
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 541
Dátum registrácie: 10.11.2010 19:51
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa Adrian_B »

mrkni si ventil na vypustenie pretlaku zo systému sania (blow off, pop off ... ) možno sa úplne neuzatvára a uniká ti tlak
BMW e38 735i Long
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé" :mrgreen:
Veci z passata B5 na predaj ;)

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Adrian_B napísal:mrkni si ventil na vypustenie pretlaku zo systému sania (blow off, pop off ... ) možno sa úplne neuzatvára a uniká ti tlak
hm kde by som ho prosim ta nasiel? Je to na tej gumenej hadici? lebo tento motor je pre mna novinka,... vsetko to je pristupne onicom sak vies sam,... Ale skusim mrknut, toto ma nenapadlo lebo vzdy ked pustim plyn pekne odfukne,...
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
Adrian_B
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 541
Dátum registrácie: 10.11.2010 19:51
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa Adrian_B »

hej je to na gumenných hadiciach. Jedna ide z pretlakovej strany a druhá ide naspäť pred turbo. + k tomu ide tenká hadička na podtlak

neviem ti ukázať ako to yvzerá keď netuším aký máš kód motora
Mne napr. síce chybu ešte nevyhadzuje ale občas cítim tiež trhanie akcelerácie a tiež senzor klepania na 3 valci má nejak vyšší signál ako ostatné. V logu vidím aj to, ako mi uberie dávku ak hodnota klepania poskočí...
Môže to robiť hocičo. Ak nepomohli sviečky tak to kľudne môžu byť aj vstrekovače, zapalovací modul (ktorý občas odchádza)

Ak sa chyba cykluje na dvoch valcoch a občas nahádže aj všetky 4 tak to ten zapalovací modul kludne môže byť... :| ovšem ak máš novší motor, tak ten zap. modul už neobsahuje. Potom už neviem poradiť :|
BMW e38 735i Long
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé" :mrgreen:
Veci z passata B5 na predaj ;)

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Adrian_B napísal:hej je to na gumenných hadiciach. Jedna ide z pretlakovej strany a druhá ide naspäť pred turbo. + k tomu ide tenká hadička na podtlak

neviem ti ukázať ako to yvzerá keď netuším aký máš kód motora
Mne napr. síce chybu ešte nevyhadzuje ale občas cítim tiež trhanie akcelerácie a tiež senzor klepania na 3 valci má nejak vyšší signál ako ostatné. V logu vidím aj to, ako mi uberie dávku ak hodnota klepania poskočí...
Môže to robiť hocičo. Ak nepomohli sviečky tak to kľudne môžu byť aj vstrekovače, zapalovací modul (ktorý občas odchádza)

Ak sa chyba cykluje na dvoch valcoch a občas nahádže aj všetky 4 tak to ten zapalovací modul kludne môže byť... :| ovšem ak máš novší motor, tak ten zap. modul už neobsahuje. Potom už neviem poradiť :|
No takto:

kod mam AWT
moduly aj sviecky mam nove stare moduly som odpalil voodou ale robili to aj tie presne to iste takze toto vylucujem,....
obcas mi to hodi 4 valce ale na prvych dvoch mam vacsi signal a najcastejsie vynechavaju prve dva.
No ale ide o to ze vynechava to aj na LPG ale aj na benzine dokonca sa mi stala taka vec ze motor nebol ohriaty nasral ma jeden vodic a dupol som na to na 2jke motor narastol do 3000 a ostalo ho dusit alebo bez paliva neviem na palubaku svietilo 99L naschval som to drzal a motor len dusilo dusilo a dusilo,.... Obcas ma to uz fakt tak se*e ze by som to auto pustil z mosta,...
Este ma napadlo ze skusim prehodit cidla klepania ci sa otoci ten signal vacsi ci to nemoze byt v nom lebo ta hodnota ma dost zaraza,... Pripadne neviem ci to je normalne alebo nieje,....
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa janosik93 »

viem, že je to stara tema, no mám tento istý problem... ako si to vyriešil?
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Uprimne ? Nijako mal som dole hlavu lebo som mal vo vode olej nasledne som zistil ze to bol olejovy vymennik ale uz som urobil generalku hlavy vsetko som porobil top. Fakt som si dal zalezat viem poslat aj foto. Robil som to preto lebo mam tento problem ale sere ma nadalej. Motor jeden krat ide jak drak ma vykon ma spotrebu dobru vsetko potom ho zacne akoby prechlastavat teda mam taky pocit nakolko vidim aktualnu spotrebu dost vysoko a motor netahaa nejde proste mrtve.

Dokola mi cykluju chyby rada jedna sonda jedna vykon topneho okruhu maly.

Skace mi vynechavanie 3 valca vstrek skrat na plus. Skusim ho cez vikend zamenit s 1 valcom a skusim aj modul aj sviecku prehodit. Mam tam LPG vstreky idu aj cezen skusim aj ten kuknut ale robi to aj na benzin to je jedno.

Zufaly som zufaly uz ten motor mam nastudovany spredu zozadu ale nevyriesil som to mam uz na stole RJ ale nakolko mi ukradli notebook zas nahanam kable a idem skusit nakodovat druhu RJ mam tam aj druhu lambdu robi to to iste ked ju chytim do ruky tak hreje. Pise mi aj ucinok katu maly skusim aj druhu lambdu kuk ale ta myslim ze nekafre do zmesy vobec je len diagnosticka aspon dufam.

Potreboval by som to logovat cele na nejaku SD kartu aj s casom a za jazdy ked ucitim zmenu stavov zapisem si cas a doma to kuknem ako auto ide secko ok super ale neviem ro vyriesit neviem proste vsetko mozne som uz kukol aj vaha je druha pred 6 rokmi som ju menil robila to aj nova. Z nejakeho dovodu auto vypina lambda regulaciu a proste neviem preco. Neviem aj ked sa pototo neviem. Ide ma porazit.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Sorry vstrek skratr na minus mi pise. Prekontroloval som aj binarne vstupy.

Uz ma jedine napada kupit AFR budik sledovat online inou lambdou cely system a + sledovat aj tlak v sani.

Ty si to nejak vyriesil? Vcera som siel a motor zacal pri HC brutal vynechavat ako ked dojde plyn pri akceleracii a poziadavke na vykon len trhal a nesiel pri jemnom plyne siel, myslel som ze neni plyn a ked som prepol na benzin nic sa nezmenilo vedel som ze tento stav prejde po par km aj sa tak stalo vysiel som na dlalnicu tak som mu 4km nalozil a siel jak udereny vzdy po tomto stave nasleduje stav dobreho vykonu a po jazde v kolone na ciastocny plyn pripadne ak bezi aj klima nasleduje stav ze motor uplne strati vykon a tvari sa ako by bol atmosfericky. Ja fakt uz neviem tieto stavy sa striedaju dokola. Nemam na to fakt nervy. Potreboval by som ho jedine logovat na SD kartu ale s cim to porovnat? Neviem ani vaha kolko ma mat pri akej zatazi ake hodnoty cca aspon... To auto ide ale uz ma to fakt otravuje a bol som na emiske nemam sancu normalne prejst mam vysoke CO aj to auto na moj vkus viac smrdi nez by malo ale ci uz aj kat nieje chyteny neviem. Fakt neviem ak vies porad aj ty...

Ovplyvnuje sonda dva nejak tu prvu? Myslim ze nie... a preco ten topny okruh viem ze sonda je riadena PWM signalom osciloskop som na vyhrev nemal napojeny skusim kuknut ten ci neni RJ posahana. A este zmeram alternator ci je ok ci neposiela nejake PEAK do palubnej siete uz sa chytam aj slamky bo neviem.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"