1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 4.0

Moderátori: wladi, Mat28

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa janosik93 »

zatial na kolko potreboval auto, tak som povymieňal všetky ventily okolo sania, odvetraní , všetko čo som užnal za vhodne. ( vačšina ich bola KO . to sa zlepšilo . potom som natankoval 100 oktan benzin, a auto ide omnoho lepšie. on na tom jazdi, no ešte to nieje ono .
skontrolovane tlaky paliva, prietoky a všetko. Tiež asi namontujem manometer na sanie. Treba lo by skontrolovať , či turbo nepretlača a nerobí chudobnú zmes, tým padom sa nam dehu tieto veci .... Ešte ma napadlo v praci spraviť kontrolu bohatosti na merači spalin
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

No skusim, inak aj ja som menil tieto veci komplet vsetky. Hadicky odvetravania som mal uplne rozleptane tak som to pomenil aj ten ventil co tam je aby netlacilo do bloku zo sania je to ako je drziak olej filtra. Ak by si na nieco prisiel skus dat vediet ja sa budem tomu venovat len stavam aj garaz do konca leta by mala byt tak fungujem teraz v takom obmedzenom rezime. Nevies mi nahodou poradit ako funguje ta sirokopasmova sonda? Klasicku viem odmerat osciloskopom t.j 4 vodic ale tento 5 vodic je nejaka prudova a aj som to kukal na nete len mi to nieje uplne jasne kde merat. A neviem sa nikde docitat ci aj sonda 2 za katom nejak ovplyvnuje vyhrev prvej ale za katom je len 4 vodic. Ale ci je schopna hodit auto nejakym sposobom do takeho nudzaku ze to ovplyvni aj chod motora alebo je to len sonda co posle hlasku ze ucinok katu je maly a tym to konci.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa janosik93 »

ano, može ta sonda ovplivniť celu bohatosť zmesi . tak či onak to može aj starý kat . tým padom to robí bludy. najlepšie je vymeniť obe sondy naraz . idelane je dať originaly. tie dočasné faky nefunguju ( nahrady) . donesie mi auto, tak ho zoberiem na tester emisii
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

No ja som tam fukol sondu od BOSCH ale je pravda ze druha je stara ok vymenim aj tu a uvidime,... Teraz kukam nieco na nete ohladom logovania ked tak premyslam moze hoc ake cidlo tam pustat bludy a RJ to nemusi vyhodnotit hned ako chybu a dochadza k uprave zmesy. Napriklad cislo tlaku moze byt kludne obcasne ustrelene +-... Ale online data nedokazem sledovat potrebujem ich zaznamenavat. No skus aj daj vediet.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa janosik93 »

mam ti pravdu povedať? podpaliť treba tie benziny :mrgreen: hladka atmosfera max ako približovadlo po meste a dosť :mrgreen: No a plyn je dobrý na varenie kávy :-)
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Pozri je to jedna z moznosti. Ale ja v LPG vidim skor pozitíva ako negatíva. A v zasade ma to jazdit evidentne je niekde problem. Dnes som objednal nejake veci od sudruhov tak uvidime trosku sa do toho musim pustit lebo to takto nejde.

Ja kavu robim na indukcii plyn je uz akurat tak dobry na kurenie :D
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Janosik doriesil si? Inak co mam problem s vyhrevom sondy robi to plyn,... cize tuto chybu som uzavrel poriesim to potom ale s tahom chyba je stale a vyzera to na nefunkcne nieco okolo turba poziadavka 2100mbar a ledva ledva dava 1600-1700mbar a tah skoro ziaden a to na 5st 110km/h a podlaha na dialnici ,... Ako zdiagnostikujem turbo? Ja mam podozrenie na N75 aj ked cez akcne cleny cvaka alebo na blow co prepusta do sania nadbytocny tlak...
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa janosik93 »

povymieňal som všetky ventily na tom celom systeme. dla som mu 100 oktan benzin . ku tomu aditiva do oleja a do paliva . prestalo to, a sprava sa to uplne jemne. Mne by to vadilo, ale mojmu znamemu nie :mrgreen: , on je spokoný. tak som v tom nepokračoval Ďalej . ak sa vrati , predpokladam polka jula, tak dam vedieť
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

tibi18
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa tibi18 »

Ja som vyriesil lpg. Este riesim tah a sporadicky chybu vyhrevu sondy ale to necham na koniec skusam to turbo a teraz ked zacne tah postrehujem divne hicanie od motora a mam pocit ze nedrzi pretlakovy ventil co odfukuje spat do sania.
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: 1,8T pri raste otacok motor cuka a vynechava 1-2 valec

Príspevok od používateľa janosik93 »

ja som ti všetky ventily povymieňal . aj ten spodný , čo spomínaš plus horný na hlave, všetky tie drobne vyntili čo kde boli.
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"