Caute,viem ze je toho plno ale len jedna otazka.Ked robim zakladne nastavenie klapiek cez climatronic,tak je to ine ako ked sa to spravi cez VAG?Fuka mi totizto len studeny vzduch.Inak hadice su teple obe co idu do radiatora,termostat novy(funguje),je to odvzdusne.
chybove kody: 25b,4f7,4f8,4fa,318
po vymazani uz len 25b,4f7,4fa
Malo by to byt nieco so servomotorcekmi a klapkami.
Da sa cey VAG urobit dake tovarne nastavenie,alebo je to uz marne a bude treba menit dake veci?Vyzera to,ze sa vsetko hybe a pracuje.Kastlik mam dole a vidim ako sa to tam vsetko pohybuje.Na klapky ale nevidim.
Diky za radu.
climatronic problem
-
- Vodič
- Príspevky: 188
- Dátum registrácie: 30.10.2013 17:59
- Bydlisko: Zvolen
climatronic problem
96 kW, AVF 6q highline variant
- jaroslav158
- VWexpert
- Príspevky: 4805
- Dátum registrácie: 24.04.2012 20:44
Re: climatronic problem
Klapky tym že sa otvárajú a zatvárajú miešajú studený vzduch z vonku a horúci vzduch od radiátora. Klapkami je ovládaný aj smer fukania (hore, nohy, sklo) Ak nefungujú tak sa môže stať že to fúka len chladný vzduch alebo to bude fúkať len na nohy a podobne. Podľa toho ktorá klapka je nefunkčná. Ak teda je problém len v klapkach. Základné nastavenie cez kábel a cez klimatronik je rovnaké.
EX Passat B5.5 variant, 1.9 TDI, 96 kW, AVF, predokolka.
Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,
VW Vento, 1.8 (AAM) v benzíne - asfalt trhajúcich 55 kW v automate
Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,
VW Vento, 1.8 (AAM) v benzíne - asfalt trhajúcich 55 kW v automate
-
- Vodič
- Príspevky: 188
- Dátum registrácie: 30.10.2013 17:59
- Bydlisko: Zvolen
Re: climatronic problem
A da sa to pozret vizualne bez demontaze celej palubovky?
96 kW, AVF 6q highline variant
-
- Vodič
- Príspevky: 188
- Dátum registrácie: 30.10.2013 17:59
- Bydlisko: Zvolen
Re: climatronic problem
Jedna otazka.Ako je mozne,ze auto kuri ked ma este len okolo 50 stupnov a ked dosiahne 90 tak prestane?Je tam predhrem predpokladam,ale coho?Vzduchu,alebo vody?Lebo ak vody,tak nechapem uz nicomu v tom aute.
96 kW, AVF 6q highline variant
- jaroslav158
- VWexpert
- Príspevky: 4805
- Dátum registrácie: 24.04.2012 20:44
Re: climatronic problem
Mal som Passata v nafte, 96 kW, AVF, a tam bol elektrický predhrev vzduchu, teraz mám benzínového Passata , 2.3 5V, AZX a tam nie je žiaden predhrev. Pri nafte sa ešte používal aj systém zhaviacej sviečky v chladiacej kvapaline.
Nikde si nenapísal aký máš v tom aute motor, takže ťažko povedať či tam je aj nejaký predhrev alebo nie.
Chýba ovládania klapky môže byť aj v tom, že ju nevie nastaviť do inej polohy okrem otvorená alebo zatvorená. Takže keď máš 50 stupňov tak je otvorená a miesto toho aby ju pri 90 st. privrel tak ju zavrie úplne a už ti ide len studený vzduch z vonku, lebo teplý vzduch od radiatora je uzavretý. Tento el. systém ovládania je fajn ak funguje, inak je to na nervy.
Nikde si nenapísal aký máš v tom aute motor, takže ťažko povedať či tam je aj nejaký predhrev alebo nie.
Chýba ovládania klapky môže byť aj v tom, že ju nevie nastaviť do inej polohy okrem otvorená alebo zatvorená. Takže keď máš 50 stupňov tak je otvorená a miesto toho aby ju pri 90 st. privrel tak ju zavrie úplne a už ti ide len studený vzduch z vonku, lebo teplý vzduch od radiatora je uzavretý. Tento el. systém ovládania je fajn ak funguje, inak je to na nervy.
EX Passat B5.5 variant, 1.9 TDI, 96 kW, AVF, predokolka.
Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,
VW Vento, 1.8 (AAM) v benzíne - asfalt trhajúcich 55 kW v automate
Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,
VW Vento, 1.8 (AAM) v benzíne - asfalt trhajúcich 55 kW v automate
-
- Vodič
- Príspevky: 188
- Dátum registrácie: 30.10.2013 17:59
- Bydlisko: Zvolen
Re: climatronic problem
Ano mam 96 kW, AVF,6q musim si to tam doplnit.Takze ten predhrev je elektricky a hreje vzduch?Tym padom je ten predhrev za hlavnou klapkou.
96 kW, AVF 6q highline variant