Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
Moderátor: ejne
-
- Autoškolák
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 04.06.2010 20:20
- Bydlisko: Malacky
Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
Čaute, máte s tým niekto skúsenosti?? už to riešil niekto??
2.0 TDi BMP DPF
2.0 TDi BMP DPF
- borisvw
- VWsenior
- Príspevky: 2024
- Dátum registrácie: 04.02.2008 13:49
- Bydlisko: Kosicky raklo
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
Slaba kompresia na tolko ze uz to preteka,tomu neviem ci je pomoci
[url=https:www.autobazar.eu/volkswagen-passat-vari ... 14229.html[/url]
-
- Autoškolák
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 04.06.2010 20:20
- Bydlisko: Malacky
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
čo to znamená???
- enzo76
- Vodič
- Príspevky: 186
- Dátum registrácie: 24.12.2011 11:06
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
No určite! Kompresia s tým nemá nič spoločné! Piesty, krúžky ,válce vydržia min. 1 mil. km. Ja som to tu niekde čítal. Súvisí to s regeneráciou DPF. Ak sa vypne motor počas regenerácie, t. j. odstavíš ho, tá nafta sa tam nejako dostane.
VW Passat Variant 2.0 TDI BMP 2007 (Silber Lawine), VW Passat Variant 2,0TDI B8 (White Snake)
- Pietro368
- Autoškolák
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 01.04.2013 18:21
- Bydlisko: Malacky
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
nieje z mojej hlavy ale:
Menšou nevýhodou bezúdržbového systému regenerácie je určité nasycovanie motorového oleja nespálenou naftou, hlavne ak regenerácia neprebehla správne alebo bola prerušená. Pri niektorých motoroch, kde nebol alebo nie je proces dodatočného vstrekovania a následného prehorenia sadzí optimálne naladený, poprípade vozidlo často jazdí na krátke trasy, dochádza k zvýšenému množstvu primiešavania nafty do motorového oleja počas regenerácie a postupnému znehodnocovaniu oleja. Olej tak paradoxne neubúda, ale sa drží na konštantnej úrovni resp. sa jeho objem zvyšuje. Okrem samotného znehodnotenia vlastností oleja má zvýšený objem nad povolenú hranicu aj neblahý vplyv na samotný motor (vyššie tlaky). Preto sa odporúča občas pozrieť mierku oleja a zbytočne nenaťahovať výmenné intervaly. Odporúča sa 15 000 max. 20 000 km interval výmeny, napriek tomu, že vozidlo má predpísané 30 a viac tisícové intervaly.
Menšou nevýhodou bezúdržbového systému regenerácie je určité nasycovanie motorového oleja nespálenou naftou, hlavne ak regenerácia neprebehla správne alebo bola prerušená. Pri niektorých motoroch, kde nebol alebo nie je proces dodatočného vstrekovania a následného prehorenia sadzí optimálne naladený, poprípade vozidlo často jazdí na krátke trasy, dochádza k zvýšenému množstvu primiešavania nafty do motorového oleja počas regenerácie a postupnému znehodnocovaniu oleja. Olej tak paradoxne neubúda, ale sa drží na konštantnej úrovni resp. sa jeho objem zvyšuje. Okrem samotného znehodnotenia vlastností oleja má zvýšený objem nad povolenú hranicu aj neblahý vplyv na samotný motor (vyššie tlaky). Preto sa odporúča občas pozrieť mierku oleja a zbytočne nenaťahovať výmenné intervaly. Odporúča sa 15 000 max. 20 000 km interval výmeny, napriek tomu, že vozidlo má predpísané 30 a viac tisícové intervaly.
passat 3c rv.2006 comfortline 1,9tdi BKC
- borisvw
- VWsenior
- Príspevky: 2024
- Dátum registrácie: 04.02.2008 13:49
- Bydlisko: Kosicky raklo
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
sak presne tak jak som to pisal vyssie, porozmyslaj trochu,dpf nema ziadnu dodatocnu tryskuenzo76 napísal:No určite! Kompresia s tým nemá nič spoločné! Piesty, krúžky ,válce vydržia min. 1 mil. km. Ja som to tu niekde čítal. Súvisí to s regeneráciou DPF. Ak sa vypne motor počas regenerácie, t. j. odstavíš ho, tá nafta sa tam nejako dostane.
[url=https:www.autobazar.eu/volkswagen-passat-vari ... 14229.html[/url]
-
- Autoškolák
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 19.03.2012 20:13
- Bydlisko: Košice
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
Ahojte ja mám tiež problém s natekanim nafty do mot oleja, dpf už som vyčistil alebo dal vyčistiť ináč motor 2l tdi common rail ale stále mi to robí, žiadna zmena, poradí niekto co by mohlo byť ďalej, ďakujem, mám najazdených 288 000km.
- enzo76
- Vodič
- Príspevky: 186
- Dátum registrácie: 24.12.2011 11:06
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
Tandemove cerpadlo
VW Passat Variant 2.0 TDI BMP 2007 (Silber Lawine), VW Passat Variant 2,0TDI B8 (White Snake)
-
- Autoškolák
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 19.03.2012 20:13
- Bydlisko: Košice
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
Vraj tandemové čerpadlo u common rail motoroch to nerobí, že to bolo pri pumpa dieseloch
-
- Vodič
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:59
- Bydlisko: Martin - Nitra
Re: Natekanie nafty do oleja pri regenerácii
vsetko zavisi , ako vam casto regeneruje DPF filter
moj priklad : mne regenerovalo kazdch 200 km , regeneracie som si sledoval , ale stalo sa ze som aj prerusil , tym padom tam natecie nespalena nafta , ..
ked som menil olej tak som mal 1 cm nad ryskou , ..
takze napojit VAG , a skontrolovat hodnotu DPF filtra 2 najdolezitejsie hodnoty su : 1. kilometre od poslednej regeneracie
2. aktualna namerana hodnota sadzi
moj priklad : mne regenerovalo kazdch 200 km , regeneracie som si sledoval , ale stalo sa ze som aj prerusil , tym padom tam natecie nespalena nafta , ..
ked som menil olej tak som mal 1 cm nad ryskou , ..
takze napojit VAG , a skontrolovat hodnotu DPF filtra 2 najdolezitejsie hodnoty su : 1. kilometre od poslednej regeneracie
2. aktualna namerana hodnota sadzi