Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
Moderátor: ejne
-
- Vodič
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 22.06.2011 10:33
- Bydlisko: Trnava
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
No ešte som to trošku sledoval a bohužial to vážne vyzerá na tesnenie pod hlavou viete mi niekto povedať kde kúpim origoš tesnenie pod hlavu válcov ? Pozeral som auto-kelly tam je nejaká značk ktorá sa volá victor renz alebo čo to je a koštuje to 50€. Može to byť ončo ?
-
- Vodič
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 22.06.2011 10:33
- Bydlisko: Trnava
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
Dnes autorizák. Výrok je EGR, alebo prasknutá hlava či tesnenie. Vraj na 90% tesnenie. V stredu sa ide rozoberať motor a zistí sa, či to je tesnenie alebo hlava. Pán boh mi pomáhaj nech je to tesnenie
- borisvw
- VWsenior
- Príspevky: 2024
- Dátum registrácie: 04.02.2008 13:49
- Bydlisko: Kosicky raklo
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
naco si sa stym trepal do autorizaku tam ta zderu z koze
[url=https:www.autobazar.eu/volkswagen-passat-vari ... 14229.html[/url]
-
- Vodič
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 22.06.2011 10:33
- Bydlisko: Trnava
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
No a čo iné ? Indície sú jasné. Neni nad čím rozmýšlať. A cena keď sa bude robiť tesnenie pod hlavou do 200€
-
- Vodič
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 22.06.2011 10:33
- Bydlisko: Trnava
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
Chlapi, viete mi niekto, kto má etku, presne povedať ako funguje EGR a chladič spalín plus napísať čísla dielov. A čo je AGR ? Je to iný názov pre EGR alebo je to niečo zvlášť ? Totiž, stretol som sa s jedným pánom čo sa trošku vyzná. Mrkol mi na výfuk, je kompletne čistý, čo podľa neho značí, že EGR je stále otvorený a spaliny sa teda stále opetovne prepalujú. Preto sú vraj výfuky také čisté, nie je na nich absolútne žiadny decht a stále majú peknú kovovú farbu. Druhá vec, spaliny ktoré idú do expanzky vraj prepúšťa zrejme poškodený chladič spalín. Takže by som tieto dve veci chcel zohnať a vymeniť. Ide o 2.0 TDi CR CBAB manuál.
- macko25
- VWmaniak
- Príspevky: 6711
- Dátum registrácie: 07.09.2009 16:50
- Bydlisko: niekde blizko Košíc
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
No tak povedz tomu panovi že je PAN.. a že vyfucky su preto ciste lebo mas DPFFFFFFFFFFF to je ten sráááč filter to sa stara o ekologiu... a EGR alebo inak AGR s tým nema nic spolocne... takže panko nech opravuje favority nadalej a do CRka naj sa nemontuje...
-
- Vodič
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 22.06.2011 10:33
- Bydlisko: Trnava
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
Tak prečo všetky CR-ka, aj iné nafty majú viac či menej výfuk od dechtu a sadzí a ja ho mám akoby ho včera vymenili ?
- macko25
- VWmaniak
- Príspevky: 6711
- Dátum registrácie: 07.09.2009 16:50
- Bydlisko: niekde blizko Košíc
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
ani jedno CRko a PD ktore maju DPF filter maju zvacsa vyfuk cisty...
Tí co ho maju zasraty maju vysekany DPF filter von...
Tí co ho maju zasraty maju vysekany DPF filter von...
-
- Vodič
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 22.06.2011 10:33
- Bydlisko: Trnava
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
No tak v práci máme 5 passatov B7, z toho 3 103kW a 2 125kw, ďalej 3 CC-čka, 125kw, tato má octaviu combi 103 kw tiež CR-ko, ani jedno z tých áut DPF-ko nemá vykuchané, a všetky majú výfuk od sadzí. Dneska som sa bol pri nich popozerať.
- Petryk1
- VWagenista
- Príspevky: 1280
- Dátum registrácie: 01.08.2012 20:01
- Bydlisko: Košice
Re: Chladiaca kvapalina mizne "ALA" David Copperfield
My mame CR 103kW, 2008, Passat. Ten vyfuk nebude uplne cisty do lesku, ale ked porovnas s diesel vyfukom, co ma ruru zahnutu dolu, tak zistis rozdiel. Nas je tiez "čistý". Ked otriem podnaraznik a vyfuk, tak z vyfuku bude menej spiny ako z podnarazniku. Macko ma pravdu. Niekde bude chyba...
pekny cierny: http://www.youtube.com/watch?v=eg7zjAmt0A8
EDIT: si sa pytal, na co je EGR. Na chladenie v spalovacom priestore. A Panovi povedz, ze spalene plyny sa 2x nespalia. Keby sa ti plyny vo velkom vracali cez EGR, nepojde motor, lebo sa udusi. A ked sa pokazi EGR, tak pruziny vratia klapku do zavretej polohy. Ak sa zanesie a netesni, auto pusta viac dymu cez vyfuk....
pekny cierny: http://www.youtube.com/watch?v=eg7zjAmt0A8
EDIT: si sa pytal, na co je EGR. Na chladenie v spalovacom priestore. A Panovi povedz, ze spalene plyny sa 2x nespalia. Keby sa ti plyny vo velkom vracali cez EGR, nepojde motor, lebo sa udusi. A ked sa pokazi EGR, tak pruziny vratia klapku do zavretej polohy. Ak sa zanesie a netesni, auto pusta viac dymu cez vyfuk....
VW Passat B8 110kW DSG Variant