Ahojte,
rozmyslam nad kupou tohto auta, ročníkovo prelom 2016/2017 s nájazdom do 150 000km.
Ak niekto vlastníte toto auto, viete dať za vás feedback, či ste s ním spokojní, či je tam riziko nejakých vyšších investícií a pod.
Tiež by ma zaujímal základný servis a jeho cena. t.j. výmena oleja a vsetkych filtrov, vymena oleja v prevodovke, vymena rozvodov, brzdy, podvozok.
Tam otazka aj k adaptivnym tlmicom, ci su spolahlive, ako casto ich treba menit. Ak ste menili, aka bola cena za vymenu.
ďakujem za kazdu skusenost, ktora mi pomoze sa rozhodnut : )
Passat B8 Alltrack - 140 kW, TDi
- castro
- Autoškolák
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 03.02.2015 14:34
Passat B8 Alltrack - 140 kW, TDi
VW Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 KW, DSG + R-Line
- Dano3266
- Autoškolák
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 09.08.2008 19:09
Re: Passat B8 Alltrack - 140 kW, TDi
Nemám síce alltrack, ale mám 140 kW DDAA. Olej v motore + prevodovke a všetky filtre ma vyšli na 230, rozvody 450 - ceny sú po známosti. Adaptívne tlmiče - čo som zachytil v recenziách tak ich nejak extra nevychvaľovali, ale to je skôr otázka na toho kto s tým jazdí, ja som ich nechcel ( v dnešných autách je dosť kazítok aj bez nich ). U mňa bola priorita svetlá s DLA a 110 kW, to že sa našiel 140 kW je príjemný bonus. Auto mám iba pol roka, zatiaľ spokojnosť, celkovo fajn vozenie. Z praktického hľadiska potešili detaily ako odkladacie miesta na fľaše aj v zadných dverách, odkladací priestor na okuliare v strope, dvojité sklá vpredu, odhlučnenie auta pri vyšších rýchlostiach a prídavné elektrické kúrenie je tiež super vec ( nie webasto ). DLA je kategória sama sebe, predtým som mal halogény takže jazda vnoci ma 2x netešila, teraz je to naopak a konečne vidím aj keď vnoci prší
Passat B8 2015 140kw DSG
-
- Vodič
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.08.2019 22:43
Re: Passat B8 Alltrack - 140 kW, TDi
K DLA len tolko - v noci tlacis pred sebou den . Tie DLA svetla su na nezaplatenie, v danej cenovej kategorii vozidiel bezkonkurencne a ich kvalit castokrat nedosahuju ani motorwagny s cenovkami nasobne vyssimi - to pisem bez akejkolvek srandy alebo preferencie / vztahu k znacke VW.
Az nejazdis bezne po polnych ne/cestach tak Alltrack si s citom zvaz, budes mat vyssiu spotrebu cca o 0.5 - 1.0 L a tazsie auto + 4 kolku ktora vyzaduje udrzbu. Agregat 140kW je myslim ze takmer identicky so 110kW verziou - je tam len viac fukania.
Az nejazdis bezne po polnych ne/cestach tak Alltrack si s citom zvaz, budes mat vyssiu spotrebu cca o 0.5 - 1.0 L a tazsie auto + 4 kolku ktora vyzaduje udrzbu. Agregat 140kW je myslim ze takmer identicky so 110kW verziou - je tam len viac fukania.