Zdravím
Neviem ci sa niekto s takýmto niečím stretol ale pozorujem na aute už dlhšie ze ,napr keď idem do kopca na pol plynu otáčky stúpajú konštantne ale zhruba okolo 2400-2500ot. ako keby tam auto na milisekundu vynechalo (veľmi ľahko trhne ,vzadu to napr žena necítila) .
Jedna sa o motor 2.0TSI 140kw DKZA .Najazdené okolo 49tis km .
Robí to pri D aj pri S v manualnom móde som to nepostrehol .Ani pri silnejšom zozliapnuty plynu .
Poprípade viem ze je to FWD ale trakcia je katastrofa veľa krát potrebujem zrýchliť nárazovo cítim sa ako keby som nevedel jazdiť .Dobre ze ma nehodí na čelné sklo a znova chytí trakciu .
Predtým som mal 4x4 tam som takéto nezažil preto sa pýtam ci nemá niekto skúsenosti s týmto druhom pohonu .Podobne symptómy.
+ poznatok 1-2stupen DQ381 mam pocit ze ide cez spojku hlavne to postrehnem keď prechádzam cez spomalovac je to otravne vypadam ako keby som nevedel radiť.( ale čo som sa dočítal v zahraničných fórach toto robí prevodovka u všetkých čo majú dq381
Ďakujem za postrehy rady
2.0Tsi DKZA je to normálne?
-
- Autoškolák
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 25.02.2023 14:52
- rado.h
- Jazdec
- Príspevky: 204
- Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
- Bydlisko: Púchov, SK
Re: 2.0Tsi DKZA je to normálne?
Ahoj, to šklbnutie to sa takto nedá povedať...
to s tou trakciou nechápem...ja mám tiež iba FWD a nemám s tým žiadny problém, to by som musel dať z miesta plný plyn, vtedy samozrejme bliká kontrola trakcie ale žiadne šklbanie sa nekoná
+ poznatok 1-2stupen DQ381, tak keď ideš cez spomalovač 10-20km za hodinu, tak prevodovka má zaradený 2. st a samozrejme to reguluje cez spojku...ako inak. To nemusíš riešiť, to tak je u 2.spojky.
Aspoň u mňa to funguje podľa mňa tak ako by malo. Ja samozrejme neviem bez odvezenia usúdiť ako to funguje tebe, skús niekoho požiadať kto má podobné koncernové auto, aby ste sa odviezli a porovnáš to.
to s tou trakciou nechápem...ja mám tiež iba FWD a nemám s tým žiadny problém, to by som musel dať z miesta plný plyn, vtedy samozrejme bliká kontrola trakcie ale žiadne šklbanie sa nekoná
+ poznatok 1-2stupen DQ381, tak keď ideš cez spomalovač 10-20km za hodinu, tak prevodovka má zaradený 2. st a samozrejme to reguluje cez spojku...ako inak. To nemusíš riešiť, to tak je u 2.spojky.
Aspoň u mňa to funguje podľa mňa tak ako by malo. Ja samozrejme neviem bez odvezenia usúdiť ako to funguje tebe, skús niekoho požiadať kto má podobné koncernové auto, aby ste sa odviezli a porovnáš to.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
-
- Autoškolák
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 25.02.2023 14:52
Re: 2.0Tsi DKZA je to normálne?
Vieš čo rozprával som sa zo známym TDI ide cez spomaľovač na 2ke (cez spojku ) mozno kvoli vyssiemu tocaku .Ale TSI zaradi 1ku .
Žena má t-rocka 2022 1.5tsi dsg tam prevodovka ide krásne aj radi podľa mna rýchlejšie ako toto dsg .
Ale späť k FWD 2.0TSI je živšie ako TDI keď mu zosliapnes + mam tam na turbe (is20)vymenený vstup +výstup +hadica + KN športová vložka.
Ešte ma napadlo ze ci nebudú na chybe pneumatiky sú tam ešte origos Brigstone runflaty a tie majú podľa mna mizernu trakciu .Dám tam na leto kvalitnejšie gumy + vymením apr cievky a pri 55tis dám vymeniť olej v DSG tak ju dám rovno aj skontrolovať.
Žena má t-rocka 2022 1.5tsi dsg tam prevodovka ide krásne aj radi podľa mna rýchlejšie ako toto dsg .
Ale späť k FWD 2.0TSI je živšie ako TDI keď mu zosliapnes + mam tam na turbe (is20)vymenený vstup +výstup +hadica + KN športová vložka.
Ešte ma napadlo ze ci nebudú na chybe pneumatiky sú tam ešte origos Brigstone runflaty a tie majú podľa mna mizernu trakciu .Dám tam na leto kvalitnejšie gumy + vymením apr cievky a pri 55tis dám vymeniť olej v DSG tak ju dám rovno aj skontrolovať.