2.0FSI BLR uprava sania

2005 - 20..

Moderátor: ejne

Napísať odpoveď
Tibor1986
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 222
Dátum registrácie: 26.09.2018 08:48

2.0FSI BLR uprava sania

Príspevok od používateľa Tibor1986 »

Ahojte, napadla ma takato vec...

Kedze mam cip na 170Ps, tak premyslal ako do motora dostat co najviac vzduchu a to co najchladnejsieho.
Cize EGR som zaslepil a vypol v riadiacke. Dalej... do skrtiacej klapky idu dve hadicky - cize ide do nej voda z kurenia, po ohriati je samozrejme cela klapka horuca co na pridanei vykonu nieje isto dobre. K comu je to dobre ? Samozrejme motor sa rychlejsie ohreje ale to je tak vsechno ? V lete ked je vonku 30c nasava horuci vzduch a este sa v klapke ohreje ? Nieje to hovadina ako traky ? Tak rozmyslam to z nej odpojit a tieto dve hadicky spojit. Tym padom pojde do sania chladny vzduch a nijak nebude ohrievany. Ale je tu jedno ale... Riadiacka isto vie, aku ma mat teplotu vzduchu... podla mapy aku ma nahratu davkuje palivo, cize tym to asi este viac poseriem a obavam sa aj tym zaslepenim egr ce sa vykon naopak znizi. Kedze riadiacka vie kolko dostava vzduchu ale egr je za vahou vzduchu cize asi nevie, ale ten vzduch z egr sa predsalen do motora dostane a dokonca pod tlakom z vyfuku co MOZNO funguje trosku ako turbo :D ale na druhej strane do sania ide pekny bordel, sanie som 2 hodiny rajbal rajbackou ale je ako nove :) a auto ide citelne lepsie no maximalku som neskusal... vraj nedam taku maximalku ako z egr lebo tam pojde malo vzduchu bez egr je to pravda ? Ale srat na maximalku hlavne ze ide odpsodu lepsie a nezasiera mi sanie, sviecky a motor.

Diky za odp.

Napísať odpoveď

Návrat na "Passat 3C / CC"