VW Lamando je v Číne pomerne neznámy kompaktný sedan, ktorý konkuruje BMW radu 1 (F52), Mercedesu triedy A a Audi A3 sedan. A športový brat trojice Lavida/Bora/Jetta je vhodný aj ako tuningový objekt, keďže stále vidíme upravené exempláre. A často sme prekvapení, čo všetko sa dá vyťažiť z triezveho a jednoducho navrhnutého Lamanda, ak dodržíte ucelenú koncepciu ladenia. Dnes by sme vám chceli predstaviť doteraz najextrémnejšiu konverziu. Toto vozidlo bolo tak výrazne upravené čínskou tuningovou spoločnosťou Party Works, že na elitnom večierku čínskej tuningovej komunity priťahovalo všetky pohľady.
Čierne, široké, zlé!
Spoločnosť Party Works sa na tomto projektovom aute vyšantila a vy neviete, kam sa skôr pozrieť, pretože vás doslova ohúri očividný tuning tohto auta. Prvé, čo si všimnete, sú, samozrejme, dvojdielne disky BBS Super RS s voštinovým dizajnom, extrémnym vzhledom kvapkového stredu a strieborným povrchom, ktoré sú navyše leštené. Veľkosť kolies je 20 palcov, ktoré úplne vypĺňajú podbehy kolies. Prejdime k bojovne vyzerajúcemu bodykitu Lamando s matnou čiernou fóliou, ktorý obsahuje mohutné bočné prahy, agresívne vyzerajúci predný splitter a široké podbehy kolies.
- VW-Lamando-GTS-Extremumbau-Mega-Heckfluegel-Widebody-Kit-19.jpg (114.23 KiB) 5248 zobrazení
Absolútnym vrcholom, ktorý sa nedá prehliadnuť, je obrovské zadné krídlo vo formáte dragster, ktoré mení štandardný konzervatívny sedan na výstavné vozidlo. Pre mnohých je pravdepodobne o dve veľkosti väčší a určite vyvolá diskusiu. Samozrejme, že takéto bojovne vyzerajúce vozidlo by nemalo byť bez vzduchového odpruženia, ktoré ho pritlačí k asfaltu. V tomto prípade bolo odpruženie SCC Air nainštalované v kombinácii s ovládaním Air Lift 3H, ktoré sa dá ovládať z interiéru.