ID5 GTX s 220kW

Čo sa deje okolo VW.

Moderátori: Mat28, Saleem

Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok
admin
Mechanik
Mechanik
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 25.09.2007 12:44
Bydlisko: Praha
Kontaktovať používateľa:

ID5 GTX s 220kW

Príspevok od používateľa admin »

Označenie GTX nadväzuje na označenia GTI, GTD a GTE, ktoré spoločnosť Voklkswagen používa pre svoje športové modely. GTX v prípade modelu ID5 jednoducho znamená dva elektromotory. Prvý na prednej a druhý na zadnej náprave. V oboch Volkswagenoch ID.4 a ID.5 poskytujú kombinovaný výkon 220 kW alebo 299 k. Volkswagen ID.5 GTX dokáže vyvinúť rýchlosť 180 kilometrov za hodinu a zrýchliť z nuly na 100 km/h za 6,3 sekundy. Podľa WLTP dokáže ID. 5 GTX prejsť 490 kilometrov. Reálne dokáže v kombinovanej prevádzke prejsť približne 400 kilometrov.

ic0383-id5-gtx-exterior-light-signature-rear-water-10-6.jpg
Za akú cenu získate všetky tieto funkcie? Za pekných 65 900 €. Priatelia Neviem, ale možno to potrebuje lepšiu prácu alebo skúste nejakú kasziu - https://ceskacasina.cz/online-casino-vklad-sms/
2-1080.2aec8fb0.jpg



Nový Volkswagen ID.5 a ID.5 GTX ponúka len jeden variant batérie s využiteľnou kapacitou 77 kWh. Reálne je batéria väčšia a v rezerve zostáva zhruba 5 kWh. Základný variant ID.5 Pro má kapacitu 128 kWh a výkonnejší Pro Performance 150 kWh.

ID.5 GTX ponúka superrýchle nabíjanie, konkrétne 150 kW v porovnaní so 135 kW v prípade ostatných verzií. Tento pokrok sa dosiahol zmenou obvodov batériových článkov. Vďaka dvom elektromotorom je poháňaná zadná aj predná náprava. Ide teda o čistý model 4x4.
Základným charakteristickým znakom GTX je čierna strecha a zadný spojler. Podobne ako rodinný hatchback Golf GTI, aj GTX je klasické SUV so športovým nádychom. Ako každé SUV sa vyznačuje hmotnosťou 2,2 tony. Rozchod kolies je identický s modelmi ID.3 a ID.4, keďže sa používa rovnaká platforma MEB pre elektrické vozidlá skupiny. Jediným rozdielom je šírka a dĺžka karosérie jednotlivých modelov.Hlavným viditeľným rozdielom oproti staršiemu modelu ID.4 je zvažujúca sa strecha a zadný spojler. To znamená o 12 mm menej miesta nad hlavou na zadných sedadlách.
Na 2,2 tony vážiace SUV s hodnotou presahujúcou 1,5 milióna eur sú údaje o výkone a zrýchlení štandardné. GTX je teda len v zmysle elektromobilu, nie v porovnaní s konkurenciou. Štandardný šesťvalec namontovaný do SUV v tejto cenovej kategórii ponúka podobnú flexibilitu. Obrovskou výhodou je vyhadzovanie pri nulovej rýchlosti. 

Volkswagen do modelu ID.5 GTX zabudoval pokročilú technológiu poloautonómnej jazdy s názvom Travel Assist. Ide o kombináciu adaptívneho tempomatu, sledovania čiary, monitorovania premávky pred vozidlom a za ním, kamery, ktorá číta dopravné značky a mapové podklady, a vďaka automatickej rekuperácii si vozidlo zvyčajne samo poradí so spomaľovaním a zrýchľovaním, a to aj v zákrutách, na kruhových objazdoch, nájazdoch, výjazdoch a podobne. Niekedy sa však oplatí prejsť do režimu kĺzania, ktorý počítače ID.5 zvládajú s prehľadom. Celá jazda je pohodlná, tichá, plynulá, ale nie preto, že by bacuľatý Volkswagen patril k najlepším na svete.

Napísať odpoveď

Návrat na "Novinky & Tlačové správy"