DSG-7-DQ200

Opravy a problémy

Moderátor: sirdo

Cirdeman
Vodič
Vodič
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 30.08.2013 13:50
Bydlisko: Levice

DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa Cirdeman »

Nazdar chlapi :)

Nevie niekto ako to je s množstvom oleja v prevodovke DSG-7 :?: Nakoľko má suché trecie spojky oproti DSG-6-DQ250, kde sú spojky ponorené v oleji :D Logicky by tam toho oleja malo byť menej :mrgreen: ale koľko to je asi litrov a ako často to treba na výmenu 60 000 km ako pri DSG-6 :?: Čo myslíte, je táto 7 stupňová lepšia čo sa týka životnosti, prípadne poruchovosti :roll: Je vyrobená do 250 NM takže chip-tuning asi nie :? 6-ka bolo tuším do 350 NM...

Vďaka za odpovede.
TSi+DSG !

Cirdeman
Vodič
Vodič
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 30.08.2013 13:50
Bydlisko: Levice

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa Cirdeman »

To označenie DQ200 a DQ250 nech Vás nemýli...to je typové označenie koncernu VW :)

Tak vie mi niekto k tomu niečo napísať ? Vďaka.
TSi+DSG !

Používateľov profilový obrázok
Prekladateľ
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 11.06.2010 08:13

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa Prekladateľ »

DQ250 (6-stupňová) je najspoľahlivejšia DSG a DQ200 (7-stupňová) je najmenej spoľahlivá DSG. Pozor, nemýliť si s DQ500 (takisto 7-stpňová), používanou v Tiguan-e, Multivane a Passate B8 (Passat iba v kombinácii s 500 Nm 2,0 TDi). DQ500 je kvalitou porovnateľná s DQ250.
ex POLO, ex GOLF, ex PASSAT CC, ex T5 GP MULTIVAN HIGHLINE 2,0 TDI 132 KW 400 Nm 7DSG, ex Touareg V10 TDi FL, ex Touareg NF FL V8 TDI, momentálne Touareg III V6 TDI 210 KW Elegance

Cirdeman
Vodič
Vodič
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 30.08.2013 13:50
Bydlisko: Levice

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa Cirdeman »

Prekladateľ napísal:DQ250 (6-stupňová) je najspoľahlivejšia DSG a DQ200 (7-stupňová) je najmenej spoľahlivá DSG. Pozor, nemýliť si s DQ500 (takisto 7-stpňová), používanou v Tiguan-e, Multivane a Passate B8 (Passat iba v kombinácii s 500 Nm 2,0 TDi). DQ500 je kvalitou porovnateľná s DQ250.
DQ500-ka je tiež so suchými trecími spojkami ako DQ200, alebo spojkami v oleji ako DQ250 DSG6 :?: :?: Aj vieš že prečo je najmenej spoľahlivá z DSG-čiek :?: :?:
TSi+DSG !

DVORCIDLO0
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 25.06.2013 20:04

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa DVORCIDLO0 »

Nie 6.st. DSG prenesie bez problémov viac ako 350 nm ...G7 GTD ( 380 na papiery bežne 400 v reále )
V 7.st. pokial viem nie je predpísaný interval výmeny oleja - ( ono tak olej tak či onak je - aj keď sa volá suchá )
Tie prevodovky často krát nedosiahnu ani 150 tis métu ....či je to dané ich " suchosťou " alebo výrobnými nákladmi ti asi nik 100% nepotvrdí.....ale ja by som skôr povedal - že dávno sme sa učili jedno porekadlo - kto nemaže ten nejede 8O 8O
O2 fl 2011 BXE @ 147 PS
PASSAT variant 2012 CFGB DSG zatial seria

Cirdeman
Vodič
Vodič
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 30.08.2013 13:50
Bydlisko: Levice

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa Cirdeman »

DVORCIDLO0 napísal:Nie 6.st. DSG prenesie bez problémov viac ako 350 nm ...G7 GTD ( 380 na papiery bežne 400 v reále )
V 7.st. pokial viem nie je predpísaný interval výmeny oleja - ( ono tak olej tak či onak je - aj keď sa volá suchá )
Tie prevodovky často krát nedosiahnu ani 150 tis métu ....či je to dané ich " suchosťou " alebo výrobnými nákladmi ti asi nik 100% nepotvrdí.....ale ja by som skôr povedal - že dávno sme sa učili jedno porekadlo - kto nemaže ten nejede 8O 8O
Tak to si ma teraz s tou DSG 7 a jeho životnosťou teda nepotešil :evil: dúfam, že nemáš správne info... :mrgreen: potom načo menili to, čo už bolo dobré a dobre fungovalo :?: myslím tím DSG 6 :? A to s tím olejom ? Čo to má doživotnú náplň :D že nemá interval výmeny oleja...
TSi+DSG !

vwladoo
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 26.03.2014 17:04

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa vwladoo »

čauko, ja mám G7 1.6 tdi 77kw s dsg prevodovkou...nemám žiadne výčitky pekne radí.. ale čo som čítal x článkou tak som sa dozvedel že doživotná nápln v prevodovke znamená to.."životnosť auta pre výrobcu končí ked skončí záruka" tj 2 roky alebo 100 000km
výraz doživotná je len marketingový tah...
výmena oleja v dsg prevodovke by sa mala uskutočniť každých 60 000km - (tiež je veľmi podstatné ako sa olej vymieňa pri nesprávnej výmene sa prevodovka akurát tak zniči...) a ak sa olej nebude vymienať zničia sa lamely kt sú dôležité v prevodovke...
ešte jedno info - cena výmeny oleja v dsg prevodovke je cca 400€ ...prípadna výmena prevodovky je cca 2000€

Cirdeman
Vodič
Vodič
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 30.08.2013 13:50
Bydlisko: Levice

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa Cirdeman »

Vždy ide niečo na úkor niečoho... :mrgreen: v tomto prípade komfort na úkor životnosť/spoľahlivosť :mrgreen: čo už, vždy to tak bolo aj tak bude, len možno v tejto dobe to je viac ako minulosti bolo :(

No v tvojom prípade, keďže máš TDi sa jedná o DSG DQ250, čo znamená dimenzovanie na 350 NM a je 6 stupňová...v mojej konfigurácii by to bola 7 stupňová so suchými spojkami, v tvojom prípade je s mokrými spojkami :) Asi tam bude ten rozdiel...
TSi+DSG !

vwladoo
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 26.03.2014 17:04

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa vwladoo »

musím ťa poopraviť - mám 7 st. automat... čo viem tak 6st. automat sa montuje do 2L tdi
a presné typové označenie neviem aké má, až tak som sa "nerýpal" v údajoch :)

Cirdeman
Vodič
Vodič
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 30.08.2013 13:50
Bydlisko: Levice

Re: DSG-7-DQ200

Príspevok od používateľa Cirdeman »

vwladoo napísal:musím ťa poopraviť - mám 7 st. automat... čo viem tak 6st. automat sa montuje do 2L tdi
a presné typové označenie neviem aké má, až tak som sa "nerýpal" v údajoch :)
Aha :oops: tak to som nevedel že 1.6 ka má DSG 7 :mrgreen: som bol úplne v tom že dieselové verzie majú všetky DSG 6 :D prečo dali 1.6 ke 7 stupnový automat a 2 litru len 6 stupnový...špekulanti nemecký :mrgreen:
TSi+DSG !

Napísať odpoveď

Návrat na "PORUCHY a SERVIS"