Nový GOLF 7 R-line Highline

Všetko ostatné..

Moderátor: sirdo

Používateľov profilový obrázok
wheel
VWjunior
VWjunior
Príspevky: 1818
Dátum registrácie: 20.12.2010 13:28

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa wheel »

Ja by som riesil to, ze by som chodil do prace bud v case ked nie su zapchy a :

silnejsi motor s “plnou” vybavou a manualom
R-line Highline / 110kw / manual

Ak sa tym zapcham neda vyhnut tak je ucite lepsie DSG lebo manual bude pri neustalom preslapovani viac trpiet..
Ale radsej by som chodil proste do prace o polhodiny skor a kupil manual :mrgreen: Je to spolahlivejsie, pri naslednom predaji je podla mna manual plus.
1.8T f čypu

PristineShip
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 381
Dátum registrácie: 18.05.2015 19:03

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa PristineShip »

nestalo by za to namiesto kompromisov v motore, prevodovke a vybave najprv vypustit R-line :)?
ved ty si najlepsie rozumies, ty vies, co ma prioritu, ci uz je to racionalne alebo emotivne rozhodnutie.
Problem s tymi emotivnymi casto byva, ze po case ich clovek olutuje. Pri autach to byva hlavne vybava bez pridanej funkcie.

silnejsia 1,4 je s ACT, ja osobne by som to nechcel, stacilo mi par minut za volantom A3ky s act. Fabia 1.2htp mala kultivovanejsi chod.

DSG + ACC = relax v zapche. Najlepsia vec na svete. Keby do Golfu ponukali aj traffic jam assist, tak to uz je cisty krem v trenirkach.
Ked uz by som si priplatil za cornering bixenony len koli LED svetlam, uz by som urcite chcel aj dynamic light assist, coraz viac aut, ktore na sluzobkach beriem z pozicovne to ma a vzdy si nadavam, ze ja som si to nekupil.
Sportsvan HL 1.4tsi 92kw + DSG

Používateľov profilový obrázok
lopo1
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 9214
Dátum registrácie: 02.08.2009 18:58
Bydlisko: ZA

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa lopo1 »

otazka do plena a nejaku tu zlavicku si nevies vybavit aby bolo aj na silnejsi motor DSG a zaujimavu vybavu??

PristineShip
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 381
Dátum registrácie: 18.05.2015 19:03

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa PristineShip »

preco je to otazka do plena a nie na OPa? :D
Sportsvan HL 1.4tsi 92kw + DSG

Používateľov profilový obrázok
caravelle
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 2572
Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
Bydlisko: Hlavné mesto
Kontaktovať používateľa:

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa caravelle »

Neurodriver: pekná dilema ....

Ja by som išiel do DSG a 110 kW ... Uz je len otázka, čo by som preto obetoval z výbavy .... Všetko čo píšeš je super ....

Ja som tiež musel riešiť podobnú dilemu pred rokom a nakoniec z toho bolo toto:

Passat 2,0 TDI (140 kW) 4Motion DSG Highline. A výbava navyše - vyhrievané čelne sklo, vyhrievané predné sedačky, keyless, nejaké 17tky disky(nie defaultné), LED adaptívne svetla, ACC, "menšia" NAVI a XDS ... A ešte tmavé fólie dozadu ... ;-)


Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
VW Touareg TDI modrá metalíza
NÁVOD NA POUŽÍVANIE FÓRA

Používateľov profilový obrázok
NeuroDriver
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 09.06.2016 12:16

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa NeuroDriver »

PristineShip:
R-line aj farba, v tom mam od zaciatku jasno. Ten sportovy paket autu dizajnovo velmi pridava IMO. Ok, beriem ze tym ze to je akciovka tak to trosku straca na unikatnosti (ma to viac ludi), ale pre mna je dizajn auticka priorita.

K vyberu, aj ked uz mam urcitu predstavu, vzdy sa rad poradim s ludmi co maju prakticke skusenosti a zatial som to nikdy neolutoval.

Chcel by som sa spytat na tu kombinaciu automatu a ACC, ako to realne funguje v zacpach? Nedrzi si tam prilis dlhu "rezervu" x metrov pred autom? Aby mi tam chytraci hned neskakali :)

Wheel:
Co sa tyka trafficu v BA, zacpam sa podla mna nijak nevyhnes. Tie poobedne su od 16 do 18, ci uz ides cez obchvat alebo to reznes cez mesto :(

lopo1:
Zlavu mam uz teraz krasnu a to som daleko za mojou povodnou budgetovou predstavou.

caravelle:
Mi hovor, uz ma preklinaju doma aj v robote ako furt kombinujem :lol:
Fuha, vyzera to na peknu masinu, v akej to mas farbe?

Chapi, zatial to vidim na prvu kombinaciu 92kW, DSG a plna vybava. Prechadzam z 40kw :!: auta, zas tych 125 koni sem tam vylet zvladne :wink: Jasne, mat rezervu by bolo lepsie, len ...

Este som zabudol, beriem aj predlzenu zaruku, ak by som mal naozaj potrebu to trosku osolit tak to dam po zaruke cipnut. Zatial si velmi neviem predstavit hlavne ten prechod na automat, asi si priviazem lavu nohu o sedadlo :mrgreen:

Používateľov profilový obrázok
caravelle
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 2572
Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
Bydlisko: Hlavné mesto
Kontaktovať používateľa:

Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa caravelle »

Ja to mám samozrejme v čiernej metle .... 8-)

Chipnuť môžeš aj počas záruky ... To nie je problém ;-)

Čo sa týka ACC ... V zápche úplnej je to pohodičky, ale také to 50-60 km/h po obchvate .... Tak sem tam sa tam ľudia vopchajú .... A takisto pri 130-140 km/h keď idem vľavo tak tým ze auto pribrzdi - veľa ľudí nadobudne pocit, ze vlastne nechcem predbiehať .... Ale inak veľmi fajn vecička ....

Na automat si veľmi rýchlo zvykneš .... Skôr bude problém, keď opäť sadneš do manuálu ...

Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
VW Touareg TDI modrá metalíza
NÁVOD NA POUŽÍVANIE FÓRA

PristineShip
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 381
Dátum registrácie: 18.05.2015 19:03

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa PristineShip »

ja na tvojom mieste by som tiez siel do 125k + DSG + vybava.
Urcite by som na tvojom mieste chcel nejaku dlhsiu jazdu s motorom, ktory ma ACT ak by som isiel do 150k verzie,
niekto si to ani nevsimne, pre mna je to mega iritujuce. No a z dlhodobeho hladiska by som sa viac bal toho ACT ako ze sa pokazi DSG :).

125k ma dost sily na na normalne vozenie, ale ked nalozis 4 ludi do auta tak rozdiel je dost citelny. Vtedy ti ani tak nechyba vykon ako krutiaci moment.
Ale stale sa bavime o motore, ktory sa na nemeckej dialnici v pohode zavesi do "vlacika" aut iducich 170kmh a vnutri je este stale celkom slusny akusticky komfort
a spotreba pri takej rychlosti tiez nelieta k dvojcifernym cislam, 400km v takej rychlosti, kde samozrejme musis casto brzdit aj pod 120 a znova sa rozbehnut spravis za 8-8,5l/100.

Neviem preco takmer kazdy, kto s automatom vela nenajazdil ma strach o tu lavu nohu :).
Bezne si to neuvedomujes, ale v prvom rade reflex ti dava pravu ruku z volantu zaroven s nohou k spojke,
ked budes pravu ruku drzat na volante nebude sa ani noha plazit k pedalom :).
Ja som automat chcel do svojho sukromneho auta uz 10 rokov, odkedy som ho mal moznost jazdit dlhodobejsie prvykrat (tiez v Bratislave),
tiez som chodil kazde rano stop'n'go, kazde leto komplet zavreli Pristavny most, Apollo este par rokov vtedy bol most, cez ktory si sa dostal nikam, takze sme sa vsetci tlacili
v jednom pruhu po novom moste, ked som sa ja chcel dostat na Vajnory alebo do Trnavky tak som tu spojku stlacal ako pubertak, ktoremu spoluziacka dovoli postlacat cecok.
A ked aj pristavny most otvorili, tak len dostat z Petrzalky nan bolo na 20 minut, plus do kopca. Alebo obist celu Petrzalku a pripojit sa na dialnicu vzadu na D2ke, co stalo rovnako casu, ale aspon si sa hybal a nestal. Ked som mohol jazdit s automatom bola to parada, ked som potom sadol do manualu tak som hresil.

ACC samo zabrzdi a zastavi aj sa samo rozbehne, ale ak stoji dlhsie ako 15 sekund tak musis tuknut do plynoveho pedalu aby sa znova rozbehol.
Pri nizkych rychlostiach ked mu nastavis kratky odstup tak sa drzi nalepeny za autom celkom dost. To je v pohode, tam netreba robit vela korekcii,
trosku dlhsie trva zvyknut si, ako uz pisali vyssie, obiehat na dialnici. Musis casom chytit do oka kedy asi zacne brzdit, alebo jednoducho dat nohu na plyn - ked zabrzdis, tempomat sa vypne, ale ked nohu na plyn sa len docase deaktivuje - cize vredy nebrzdi, obehnes pomalsie auto pred tebou, das nohu z plynu a on sa vrati na nastavenu rychlost resp. ak je pred tebou dalsie auto, ktore ide o 2-3kmh pomalsie tak sa zan zavesi a drz odstup.
Ale ked pri predbiehani prides moc blizko a zacnes brzdit a za tebou je auto v lavom pruhu, aj ked dost daleko, je lepsie radsej ho teda nechat ist, lebo akonahle ta niekto vidi, ze si pribrzdil, tak caka, ze nejdes obiehat.
Ale to je otazka par dni, kym to budes zvladat bez kiksov. Ale mne sa stale vzdy aspon raz za den podari to neustriehnut.
Niekto ma taky zvyk, ze si nastavi kratky odstup - lenze ked prepisknes ten, tak vtedy auto brzdi prudko. Ked zasa mas dlhy - ako ja, tak to vyrovnavanie rychlosti je plynule, ale z velkej vzdialenosti, takze ja preventivne davam nohu na plyn ovela skor, ako je treba.
Najlepsie je najst nejake auto, ktore ide stabilnou rychlostou, hoc aj keby islo 120kmh a ty chces ist 130kmh - ale ak to auto ide stabilne, a zavesis sa nan s ACC, nastavis acc na +10kmh od priemernej rychlosti akou ides, tak pekne aj pri obiehani a zaradeni sa naspat nemusis robit nic ani v hustej premavke na dialnici.

DSG + ACC ti zmeni zivot :). Ja ked som ACC prvkrat mal moznost vyskusat v Audi A6 pred X rokmi, vtedy to este nevedelo same zastavit, dalo sa to tusim aktivovat len nejak od 60kmh, tak som myslel, ze to v autach typu Golf alebo Octavia nebude nikdy.
A ten City brake mi uz raz zachranil predny naraznik (a autu predo mnou zadny), to tiez nie je naskodu.

Ja si myslim, ze ak zoberies to auto 125k+DSG+vybava budes velmi spokojny.
Sportsvan HL 1.4tsi 92kw + DSG

Používateľov profilový obrázok
caravelle
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 2572
Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
Bydlisko: Hlavné mesto
Kontaktovať používateľa:

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa caravelle »

Ešte jedna vec je na ACC, čo stojí za zmienku ... Nastavenie "charakteru" ... Teda šport, normál a eco ... Čo ovplyvňuje ako rýchlo auto brzdí a ako rýchlo akceleruje späť na požadovanú rýchlosť ....


Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
VW Touareg TDI modrá metalíza
NÁVOD NA POUŽÍVANIE FÓRA

Používateľov profilový obrázok
sirdo
VWagenista
VWagenista
Príspevky: 1260
Dátum registrácie: 05.10.2007 19:42

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa sirdo »

ja by som pockal do konca roka na facelift...

Napísať odpoveď

Návrat na "OSTATNÉ"