Nový GOLF 7 R-line Highline

Všetko ostatné..

Moderátor: sirdo

Používateľov profilový obrázok
caravelle
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 2572
Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
Bydlisko: Hlavné mesto
Kontaktovať používateľa:

Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa caravelle »

Osobne skúsenosť s DCC nemám. Ale kamarát pred mesiacom-dvomi kúpil Seat leon kombi 1,4tsi (110 kW) s DCC v kombinacii s 18tkami. Žiaľ moc nejazdi takze nejaké relevantné dojmy neviem sprostredkovať. Len viem, že keď mal oktáviu kombi rs (dávnejšie ešte druhu generáciu) na 18tkach tak po meste to bolo take všelijaké a stále sa pohrával s myšlienkou dať na ňu 17tky ,,,

Keďže ty si spomínal, ze si neni (občas) "závodník" - ze ti stačí 92 kW a 17tky bez športového podvozku - v takej kombinacii by som nešiel do DCC (Asi by som to považoval za vyhodené peniaze). Podľa mna na 17tkach bez športového podvozku to nebude žiadny kostitras. Dovolím si to tvrdiť po 4 rokoch (100 000km) čo som najazdil na G6 1,4 TSI (118 kW) na 17tkach bez športového podvozku ,,, bolo to primerane komfort/jazdné vlastnosti

Inak ten kamoš s golf 7 variant R-line tak ten kúpil (toho času) 103kw a neľutuje ... Tiež riešil -ci 90 Vs 103 kW.

Inak aj 92 kW verzia je s multilinkom.

Ja som mal voľbu jazdných režimoch na g7 2.0 TDi (110 kW) 4mot a bolo to poznať - najmä sa citeľne zlepšila odozva na plynový pedál ...


Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
VW Touareg TDI modrá metalíza
NÁVOD NA POUŽÍVANIE FÓRA

ladaf
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 21.08.2015 08:14

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa ladaf »

Napiš na české fórum, tam je víc lidí se zkušenostmi s DCC. Za mě taky vyhozené peníze.
Bral bych zase to co mám - 110kW, bez DCC, bez volby profilu (při tom výkonu a bez DCC postrádá smysl, byl by to jenom placebo efekt). Ty máš navíc vyhřívání skla, což bude pecka.
Slabší motor určitě ne, taky jezdím většinou město ale když jedu ven tak mám rezervu, taky větší výkon = větší bezpečí.

pausho
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 25.09.2015 15:29

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa pausho »

Ja som jazdil par krat na CCku s DCC, treba povedat ze ano, je tam rozdiel v tuhosti pruzenia SPort a Comfort, ale ze by som si bez topho nevedel predstavit jazdenie a ani sportovu jazdu, to nemozem povedat.... navyse to stoji dost penez, a pripadna vymena tlmica po zaruke, pokial mas DCC je pekna palka.
K tym jazdnym rezimom, za cca 120 € mas na vyber viac rezimov, nemusis chodit len s nejakou "Zlatou strednou cestou". Za tie peniaze to stoji a motor v SPORTe ide naozaj sviznejsie, aj turbo sa prebera trochu skor mam taky pocit :)

Používateľov profilový obrázok
NeuroDriver
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 09.06.2016 12:16

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa NeuroDriver »

Supol som to aj na CZ forum. Ak by som usetril na DCC, ta 110 je este v hre, zavisi ci sa mi podari zarobit cash naviac.

Kazdopadne diky za pomoc pri vybere, pred kupou sem este hodim final konfiguraciu

stereomike80
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 537
Dátum registrácie: 13.03.2009 15:12
Bydlisko: BA

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa stereomike80 »

Doggy - len otazka (pardon ak trochu odveci) - ten obmedzovac rychlosti funguje tak, ze aj ked dupes na pedal tak to nejde viac ako si si nastavil? dik

Doggy300zx
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 31.12.2013 00:25

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa Doggy300zx »

Ked pretlacis pedal cez tu "magicku" polohu, neviem ako ju nazvat, az na podlahu tak sa obmedzovac vyradi a da o tom aj vediet zvukom a kontrolkou Je to dobre takto pouzit aj ked sa potrebujes rychlo pichnut na krizovatke lebo obmedzovac odstavi motor dost v predstihu co je v takej situacii minimalne neprijemne

Doggy300zx
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 31.12.2013 00:25

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa Doggy300zx »

Inak co sa tyka turba v SPORTe tiez mam pocit ze tlakuje skor ako v inych rezimoch

ladaf
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 21.08.2015 08:14

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa ladaf »

Kickdown se to jmenuje (prošlápnutí na podlahu).

PristineShip
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 381
Dátum registrácie: 18.05.2015 19:03

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa PristineShip »

za seba mozem povedat, ze volba jazdneho profilu sa podla mna oplati aj bez DCC ak mas automat,
neviem nakolko je to relevantne pre manual, ale aj tak by som si to asi dal aj do manualu, koli nastaveniam odozvy na plyn a tuhost riadenia,
a zrejme sa bez toho ani neda korigovat ako akceleruje adaptivny tempomat. Ale bez ACC a DSG to je predsa len vybava pomerne neprioritna.

a vyhrievany volant si urcite kup, setrit 200 EUR za tento komfort pri aute za 20+ tisic je fakt sub-optimalne :).
Este aj pred 2 tyzdnami ked jeden den bolo len okolo 10-11 stupnov som to mal zapnute, a minuly rok som to pravidelne zapinal uz v septembri, od oktobra prakticky neustale az do marca.
Radsej by som obetoval elektricke zrkadla, tie urcite nemaju ani z 10% taky prinos ako ten vyhrievany volant.

dynaudio tiez mozem len odporucit, takisto blindpost monitor. Blindspot je ale az neprijemne navykovy, musim priznat, ze som trochu stratil obozretnost ked soferujem ine auto a ten mrtvy uhol fakt podcenujem (a casto sa prichytim pri tom, ze soferujem ine auto a aj tak sa divam na kontrolku v spataku, ktora tam samozrejme nie je..).
Ale este viac ako monitoring mrtveho uhla pri preradovani z pruhu do pruhu je to ultra fasa pri cuvani z parkoviska rovno do cesty ked vedla teba stoja nejake namosurene SUVcka s ciernymi sklami a nevidis nic. Zachyti to cyklistov aj auta vzadu, je to fakt prinos.
Sportsvan HL 1.4tsi 92kw + DSG

Používateľov profilový obrázok
NeuroDriver
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 09.06.2016 12:16

Re: Nový GOLF 7 R-line Highline

Príspevok od používateľa NeuroDriver »

Ahojte, sice som to povodne vobec nemal v plane, musim sa priznat ze som zacal poskulovat po automate. Radim rad ale posledny tyzden ma fakt donutil popremyslat, kolko si realne "zajazdim". Kazdy den cestujem do prace cez celu BA, z coho minimalne polovicu casu trcim v zacpe a krokujem, co ma od radosti z jazdy daleko. Rovnako vsetci kolegovia co kupovali v poslednej dobe auto uz isli do automatov. Jedine z coho mam celkom obavu je kazivost a servisovenie (mimo samotneho prechodu z manualu :lol: ), spotreba by uz dnes mala byt cca to iste.

DCC je tym padom pase a riesim v principe uz len 3 konfiguracie.

= slabsi motor s automatom a “plnou” vybavou
R-line Highline / 92kw / DSG

- blind spot
- light and vision paket
- adaptivny tempomat
- app connect
- bi-xenony s automatickym natacanim, denne LED
- bluetooth
- cuvacia kamera
- dojazdova 18 / kvoli dynaudio
- ergo active
- vyhrievany volant
- nastavenie jazdneho profilu
- park assist
- proaktivny bezpecnostny system
- dynaudio
- vonkajsie zrkadla elektricky
- vyhrievane celne

--------

= silnejsi motor s “plnou” vybavou a manualom
R-line Highline / 110kw / manual

--------


= silnejsi motor s automatom a “slabsou” vybavou
R-line Highline / 110kw / DSG

- bez vyhrievaneho celneho skla
- bez spatnych elektricky
- bez blueetothu Comfort a bezdrotoveho spojenia s vonjaksou antenou
- bez light and vision paketu
- bez vyhrievaneho volantu

// este cca o liter viac, bol by skorsi jezisko :)

Buduci tyzden to uz musim rozlusknut kedze odchadzame na dovcu. Kludne hodte tipa do ktorej konfiguracie by ste isli, pripade vase skusensoti s DSG. Pripadne preco by ste aj dnes riesili radsej manual (ak by financie na automat neboli prekazkou).

Diky

Napísať odpoveď

Návrat na "OSTATNÉ"