Zvlastne Prehrievanie Motora G VII variant 2.0L 110kw

Dieselové motory

Moderátor: sirdo

Napísať odpoveď
Marti_Kling
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 19.06.2020 22:08

Zvlastne Prehrievanie Motora G VII variant 2.0L 110kw

Príspevok od používateľa Marti_Kling »

AHOJTE
ukazovatel teploty motora sa v Aute variat 2,0L 110kw
1. Pri jazde asi 10 minut zohreje na 90 stupnov a nasledne pri jazde do mierneho kopca asi tak 2km zacne prehrievat az na 130stupnov a stupa, 8O :oops:
2. Nasledne auto odstavim a pockam par minut a teplota postupne spadne tak na 100stupno
3. Potom idem po rovinke a teplota sa znova ustali na 90stupnov. :) normalka a pekne sa drzi
4. Ak idem dlhsiu jazdu a ziadne kopce tak teplota je normalne na 90 uplne od zaciatku 8)

Pride mi to zvlastne a neviem ci je problem len sposob jazdy ze ho hned po starte trochu vytacam do kopca alebo je v aute naozaj nieco pokazene

( Expert v sevise :twisted: uz hned chcel menit vodne cerpadlo zevraj v nom blbne elektronika, co mi prislo ako blbost ved keby bolo pokazene cerpadlo tak to neide vobec a teplota by bola stale na max :adr: )
A okrem toho mal by som mat mechanicke cerpadlo a nie elektricke ... takze realna teplota v motore by mala byt OK.

Skor si myslim ze to bude nieco zo senzorom alebo termostat hmm , kde si tie komponenty namontovane ? ako ich skontrolujem?

Stretol sa uz niekto z niecim takym ?? ale niekto vie co by to mohlo byt ?? :?: :?:

septim
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 23.02.2017 13:02

Re: Zvlastne Prehrievanie Motora G VII variant 2.0L 110kw

Príspevok od používateľa septim »

Mal som velmi podobnu zavadu na 1.6 tdi 178000km a menil som termostat kvapalinu a na chvilku pomohlo ale o pol roka znova po dlhsom stati som siel z garaze a motor sa zahrial normalne a potom zacal sa prehrievat, ked som preturoval otacky zrazu to kleslo a cely den ok teplota. Po dlhom spekulovani som na radu mechanika dal menit komplet rozvody s vodnou pumpou a bolo to v tom! Trochu uz tiekla pumpa a je v nej el mag ventil, co ju skrti kym je studeny motor aby sa rychlejsie zohrial a po zahriati sa otvori a ide na plno. Toto sa casom zalepuje a pumpa ide, ale je blokovana a motor sa prehrieva. Takze oprava za 400 € ale mam pokoj zas to ide OK. Auto bude mat 6 rokov, rozvody su na 8 rokov a 220 000km, ale realne odchadza prv pumpa.

Marti_Kling
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 19.06.2020 22:08

Re: Zvlastne Prehrievanie Motora G VII variant 2.0L 110kw

Príspevok od používateľa Marti_Kling »

Trochu som postudoval o motore a uz som mudrejsi .. v prilohe zopar fotiek o tejto problematike. :D

Takze si menic uplne vsetko ? aj obehovu aj motorovu pumpu aj solenoid ?
Mne v servise povedal cenu kolo 280euro cca asi len za elektricku pumpu heh

ale v tom okruhu je vela veci co sa moze pokazit no ak staci vymenit len solenoid to sa hadam da vymenit aj doma v garazi ci nie ?

Ak treba menit pumpu na motore tak to je servis to je jasne.

Mne to uz prestalo robit a teraz ako kolvek idem tak je to stale na 90 stupnov takze to neriesim a ak to znova vybehne tak potom uvidim co a ako .
Ja mam najazdene zatial 117 000km .
Prílohy
pumpa na motore.png
pumpa na motore.png (103.58 KiB) 2624 zobrazení
pumpa na motore umiestnenie v motore.png
pumpa na motore umiestnenie v motore.png (166.48 KiB) 2624 zobrazení
elektricka puma na vystupnom okruhu.png
elektricka puma na vystupnom okruhu.png (82.07 KiB) 2624 zobrazení
schema okruhu chadenia.png

septim
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 23.02.2017 13:02

Re: Zvlastne Prehrievanie Motora G VII variant 2.0L 110kw

Príspevok od používateľa septim »

1.6 ka to ma inak, ma iba rozvody s pumpou. Takze som menil komplet rozvody s pumpu kedze mam viac km aj vek asi a bolo to tusim 370 s robotou. Ja bysom to urcite nevedel urobit, nemam ani vedomosti ani naradie. Uz to nie je skoda favorit ze sa lahko meni vodna pumpa... Takto mam pokoj a nemusim sa bat o rozvody. V tvojom pripade sa porad aj s inym servisakom ci neporadi nieco lepsie, pripadne len servis okolo pumpy. Mne to tiez tak robilo ze napr cely tyzden nic, drzalo teplotu krasne a potom 1 den prehriate a zle. Zas som si povedal ze nepotrebujem odpalit pol motora pre 1 rozvody... Ak uvaris motor skody mozu byt fatalne na tvoju penazenku...

Marti_Kling
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 19.06.2020 22:08

Re: Zvlastne Prehrievanie Motora G VII variant 2.0L 110kw

Príspevok od používateľa Marti_Kling »

mne v momente ked vzskoci teplota auta zacne hulakat a ja v momente zastavujem . uz sa mi stalo ze aj klima zblbla a som len restartoval auto a uz islo ok. mozno aj toto je ties take daco , zatim ok.
Ale dik za radu , teraz som urcite mudrejsi takze toto forum ma vyznam ,dik

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - diesel"