GTI
Moderátor: sirdo
- hunter180
- Jazdec
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 12.10.2011 23:53
Re: GTI
este by som rad dodal ze vlastnim 1.2 TSI 63kw verziu nieze by som ho zhadzoval, ide dobre, celkom v pohode akceleracia na to ze je to 1.2 TSI 100 konove atmosfery trham v pohode...pri silnejsich je to uz horsie ale je to aj tak skvele kazdopadne ak by som siel do dalsieho auta....tak to mam uz z seba rozhodnute davnejsie....minimalna hranica je u mna tych 140 koni co samozrejme by som musel byt na tom velmi zle aby som siel do takeho vykonu....to mne uz proste nestaci....prednedavnom som sa vozil na 140 konoch (sice to bol Francuz, no turbo dieslovy)....dalo to co to mohlo...ale po par prejazdenych km som si vravel ze toto je mne slabe....zato sa pozeram po niecom SKUTOCNE vykonnejsom cize keby mal prist den D u mna...tak by som bol asi uz na vazkach medzi GTI a GTD
Hlavny problem je ten....ze obcas som proste nuteny jazdit aj na spotrebu ale potrebujem mat pod kapotou adekvatny pocet *ponikov* co ma podrzi pri obiehani a dovoli mi sa poriadne vysantit a dalsi problem je ten....ze o nieco viac jazdim aj v meste....takze tam by u mna GTD nebolo prinosne a len by som mu uskodil....pri GTI nemam absolutne ziadnu vyhradu az na tu trosku vyssiu spotrebu
kazdopadne lifter...mal by som na teba dve otazky....s tym vykonom to GTI zvlada uz kazdy kopec bez problemov ? nechyba tam teda vacsi krutak ? a dalsia....tym performance packom myslis len to....ze ma 230 koni v porovnani s obycajnym GTI ktore ma 224k alebo je tam este dalsi rozdiel vo vybave ? toto by som rad vedel
Hlavny problem je ten....ze obcas som proste nuteny jazdit aj na spotrebu ale potrebujem mat pod kapotou adekvatny pocet *ponikov* co ma podrzi pri obiehani a dovoli mi sa poriadne vysantit a dalsi problem je ten....ze o nieco viac jazdim aj v meste....takze tam by u mna GTD nebolo prinosne a len by som mu uskodil....pri GTI nemam absolutne ziadnu vyhradu az na tu trosku vyssiu spotrebu
kazdopadne lifter...mal by som na teba dve otazky....s tym vykonom to GTI zvlada uz kazdy kopec bez problemov ? nechyba tam teda vacsi krutak ? a dalsia....tym performance packom myslis len to....ze ma 230 koni v porovnani s obycajnym GTI ktore ma 224k alebo je tam este dalsi rozdiel vo vybave ? toto by som rad vedel
-
- Vodič
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: 13.06.2014 12:48
Re: GTI
Krútiaci moment má GTI 350 Nm, sa ti zdá malo? GTD má 380 Nm, prevodovky neviem či sú rovnaké, no pružné zrýchlenie je u GTI lepšie. Zatiaľ som zvládol každý kopec , vyšantil som sa aj na Grossglockneri, zrýchlenie aj z pomalých zákrut na 2-ke je subjektívne super. Keď cestujem po Slovensku, častokát volím cestu radšej cez nejaký horký prechod, len aby som sa zviezol.
Performance paket je najmä k aktívnom diferenciáli prednej nápravy, čo oceníš práve pri výjazdoch zo zákrut, no aj v zime napr. keď je jedno koleso na ľade a auto sa v pohode rozbehne. Okreme toho je tam +10 koní a väčšie brzdy.
Výkonu nie je nikdy dosť. Sa mi po 2 rokoch zdá, že som pri predbiehaní akýsi pomalý (už som si zvykol na ten výkon, pociťoval som ho najmä po kúpe auta). Je ale pravda, že si môžem dovoliť oveľa viac ako so slabším autom (čo niekdy neoceňuje moja manželka).
Performance paket je najmä k aktívnom diferenciáli prednej nápravy, čo oceníš práve pri výjazdoch zo zákrut, no aj v zime napr. keď je jedno koleso na ľade a auto sa v pohode rozbehne. Okreme toho je tam +10 koní a väčšie brzdy.
Výkonu nie je nikdy dosť. Sa mi po 2 rokoch zdá, že som pri predbiehaní akýsi pomalý (už som si zvykol na ten výkon, pociťoval som ho najmä po kúpe auta). Je ale pravda, že si môžem dovoliť oveľa viac ako so slabším autom (čo niekdy neoceňuje moja manželka).
VW Golf GTI VII Performance
- hunter180
- Jazdec
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 12.10.2011 23:53
Re: GTI
no to je presne ono o tom zvyku ked si zvyknes...tak uz aj 230 koni ti je malo co by ma napr u GTD omrzelo asi prilis skoro (nakolko ta ma *len* 170k)....mozno by som sa poobzeral po nejakom chipe na tvojom mieste manzelka to nezisti a vyuzijes ho len ked pojdes sam myslim ten vyssi vykon
takze s tymi kopcami je to v pohode...viem o tom ze ma 350 krutak ale predsa len som sa chcel uistit...to je jeden z mojich hlavnych problemov co mavam na svojom aute ze nie kazdy kopec zvlada v pohode....pri GTI som sa zato chcel uistit ze uz musi zvladat a o vykone po rovnej ceste ma uz presvedcilo niekolko videi z YT
a ohladne tych brzd....zatial si nepotreboval este menit platne ze ?
takze s tymi kopcami je to v pohode...viem o tom ze ma 350 krutak ale predsa len som sa chcel uistit...to je jeden z mojich hlavnych problemov co mavam na svojom aute ze nie kazdy kopec zvlada v pohode....pri GTI som sa zato chcel uistit ze uz musi zvladat a o vykone po rovnej ceste ma uz presvedcilo niekolko videi z YT
a ohladne tych brzd....zatial si nepotreboval este menit platne ze ?
-
- Vodič
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: 13.06.2014 12:48
Re: GTI
Ad chip: uvazoval som o nom, bezne sa robi 300k, no budem mat to auto dlhsie, takze nie, neverim ze by nedochadzalo k predcasnemu opotrebeniu.
Mam najazdenych 48 tis km, nemenil som ani platnicky, nie to este kotuce. Pri beznej jazde je to opotrebenie minimalne, brzda plyn obvykle nejazdim. Bol som aj na Slovakiaringu, tam to bolo ine kafe, no za 30min som dokatoval pneu nie brzdy. Pocas skoly bezpecnej jazdy boli instrukori prekvapeni, ake je GTI stabilne.
Ak ti dovoli penazenka, urcite chod do toho. Neviem aky mas rocny najazd, rozdiel v spotrebe pri 20tis mesacne robi 400 EUR rocne - 30 eciek mesacne miniem na ine blbosti, z auta mam aspon radost. Aj po 2 rokoch ma bavi.
Skadial si, predvadzacka vela napovie o aute.
Mam najazdenych 48 tis km, nemenil som ani platnicky, nie to este kotuce. Pri beznej jazde je to opotrebenie minimalne, brzda plyn obvykle nejazdim. Bol som aj na Slovakiaringu, tam to bolo ine kafe, no za 30min som dokatoval pneu nie brzdy. Pocas skoly bezpecnej jazdy boli instrukori prekvapeni, ake je GTI stabilne.
Ak ti dovoli penazenka, urcite chod do toho. Neviem aky mas rocny najazd, rozdiel v spotrebe pri 20tis mesacne robi 400 EUR rocne - 30 eciek mesacne miniem na ine blbosti, z auta mam aspon radost. Aj po 2 rokoch ma bavi.
Skadial si, predvadzacka vela napovie o aute.
VW Golf GTI VII Performance
- hunter180
- Jazdec
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 12.10.2011 23:53
Re: GTI
to si aj trafil cca s mensimi odchylkami okolo 20-22 tisic rocne nabeham zhruba a inak tankujes ciste len Natural ci sa zvyknes vysantit aj na 100 oktane ? aj to by ma zaujimalo aky to ma dopad na GTI na mojom aute to kus rozdiel vo vykone spravi a som z LC
-
- Vodič
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 24.10.2014 12:34
Re: GTI
GTD má 184koni a nie 170 koni a má sice iba elektronickú uzávierku diferencialu xds plus ako gti bez pp ale stačí to. Na obiehanie musí stačiť aj 150koni, v chorvátsku som obiehal v serpentinach na kopci aký tu v SR ani nemáme. Gtd nachipovat na 220koni by ešte išlo ale pri gti zvýšiť výkon nad 230 je už riziko poškodenia prednej nápravy, ložísk a podobne. Rko ich má inaksie pri tom výkone, keby som nehľadel na spotrebu siel by som do Rka. Lebo mať 230/300 koni len na jednu napravu je už slusny nápor aj na pneuse aj na nápravu aj na bezpečnosť.
VW Golf V 1.4
VW Golf VII 1.4TSI
VW Golf VII GTD white, DCC - aktualne
VW Golf VII 1.4TSI
VW Golf VII GTD white, DCC - aktualne
-
- Vodič
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: 13.06.2014 12:48
Re: GTI
hunter, to si zďaleka
XDS plus je samozrejme lepšie ako nič, ale stále je to len elektronické pribrzďovanie odľahčeného kolesa, čo je logicky horšie riešenie, ako uzávierka diferenciálu, pri ktorej auto nie je spomaľované...
XDS plus je samozrejme lepšie ako nič, ale stále je to len elektronické pribrzďovanie odľahčeného kolesa, čo je logicky horšie riešenie, ako uzávierka diferenciálu, pri ktorej auto nie je spomaľované...
VW Golf GTI VII Performance
-
- Vodič
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 24.10.2014 12:34
Re: GTI
nenapisal som ze je horsie alebo lepsie. napisal som ze XDS+ staci. je kopec aut ktore nemaju ani to a maju vyssi vykon, napriklad starsia audi A4 2.0TSI ci starsi superb. ale aj golf mk7 2.0TDI highline nema xds plus a iba xds a uz len preto sa oplati ist do golf GTcka, o to mi islo.
mimochodom urcite expert ako ty vie porovnat objektivne vyhody a nevyhody mexanickeho a elektronickeho samosvoru, lebo cuduj sa svete aj ten mechanicky ma nevyhody okrem vyhod vsak. bezne jazdim ostro do zakruty vratane vyjazdov aj tento elektronicky mi staci. na slovakia ringu by asi skoro odisli brzdy sice, ale tam sa ani nechystam.
mimochodom urcite expert ako ty vie porovnat objektivne vyhody a nevyhody mexanickeho a elektronickeho samosvoru, lebo cuduj sa svete aj ten mechanicky ma nevyhody okrem vyhod vsak. bezne jazdim ostro do zakruty vratane vyjazdov aj tento elektronicky mi staci. na slovakia ringu by asi skoro odisli brzdy sice, ale tam sa ani nechystam.
VW Golf V 1.4
VW Golf VII 1.4TSI
VW Golf VII GTD white, DCC - aktualne
VW Golf VII 1.4TSI
VW Golf VII GTD white, DCC - aktualne