Golf 1,5 tsi
Moderátor: sirdo
- kasma
- Autoškolák
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 10.04.2011 00:18
- Bydlisko: Brezno, SR
Golf 1,5 tsi
Zdravím páni,
má niekto skúsenosti s novými 1,5 tsi, či 96 kw alebo radšek 110 kw v nových golfoch?
má niekto skúsenosti s novými 1,5 tsi, či 96 kw alebo radšek 110 kw v nových golfoch?
Seat Leon ST, 5F, DADA, 2019, 110kw
VW Passat Variant, 2.0 Tdi, 103kw, typ 365, motor CFFB, 2014, Rns 510.
VW Passat Variant, Comfortline, typ 3BG, 1.9 TDi, 96 kw, AWX, 5-kvalt, r. 2005, temp, Cliamtronic
VW Passat Variant, 2.0 Tdi, 103kw, typ 365, motor CFFB, 2014, Rns 510.
VW Passat Variant, Comfortline, typ 3BG, 1.9 TDi, 96 kw, AWX, 5-kvalt, r. 2005, temp, Cliamtronic
-
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 01.11.2018 11:34
Re: Golf 1,5 tsi
ano, podobne vlakno som rozbehol na cz fore, mam 110kW a najazdenych 6000
Golf IV 1.6 SR 74kW AKL Highline
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
- kasma
- Autoškolák
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 10.04.2011 00:18
- Bydlisko: Brezno, SR
Re: Golf 1,5 tsi
Ďakujem. Niečo som tam prečítal, ale viac menej sú to len dohady ľudí, čo si myslia ako by to mohlo byť...ale reálne info tam napísalo pár ľudí.
Prosim ťa, mohol by si napísať, po tých 6000km a od kedy máš ten motor, či sú nejaké problémy/postrehy, či je to naozaj také lenivé a aká je spotreba?
Či to bude taký rozdiel ak človek prejde z 103kw diesel na 110kw benzín...
Ďakujem ti
Prosim ťa, mohol by si napísať, po tých 6000km a od kedy máš ten motor, či sú nejaké problémy/postrehy, či je to naozaj také lenivé a aká je spotreba?
Či to bude taký rozdiel ak človek prejde z 103kw diesel na 110kw benzín...
Ďakujem ti
Seat Leon ST, 5F, DADA, 2019, 110kw
VW Passat Variant, 2.0 Tdi, 103kw, typ 365, motor CFFB, 2014, Rns 510.
VW Passat Variant, Comfortline, typ 3BG, 1.9 TDi, 96 kw, AWX, 5-kvalt, r. 2005, temp, Cliamtronic
VW Passat Variant, 2.0 Tdi, 103kw, typ 365, motor CFFB, 2014, Rns 510.
VW Passat Variant, Comfortline, typ 3BG, 1.9 TDi, 96 kw, AWX, 5-kvalt, r. 2005, temp, Cliamtronic
-
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 01.11.2018 11:34
Re: Golf 1,5 tsi
motor mam len od konca novembra minuleho roka takze je to asi ani nie 2,5 mesiaca
nechcem sa opakovat co som pisal tam, realne som tam napisal svoje skusenosti ale v kratkosti nie, nemam ziadne problemy, ved keby som aj mal tak o nich by sa uz vedelo skor a asi je prilis skoro na nejake hodnotenia z dlhodobeho hladiska
ja som velmi spokojny, neviem co si ludia predstavuju pod tym, ze je to lenive, mozno vozia 5 ludi v aute s 200kg nakladu ale ked ja na dialnici zo 130 viem do kopca na 6tke zrychlit na 160 tam kde ostatne auta skapinaju a pri predbiehani vacsinou nemusim ani podradzovat lebo od 2400 otacok normalne svizne predbehnem tak neviem no, mozno som len ja skromny ale skor si myslim, ze ludia radi hodnotia z jednej predvadzacej jazdy, ktoru zazili (ak vobec)
kedze to mam stale v zabehu do pocitam nejakych ~10000km kym si dovolim tomu nakladat viac tak sa stale povedzme krotim ale musim povedat, ze aj tak bolo velmi malo situacii kedy som to vobec potreboval vytocit vyssie ako 3500-4000 a to uprimne hovorim, ze jazdim svizne
co mna velmi prekvapilo je sprevodovanie...3jka toci 2000 otacok pri tachometrovej 50tke co je pri pohybe v meste aj usporne aj tiche...pri 100vke toci stale len 4000 otacok takze na velmi svizny rozbeh z obce to kludne necham na 3jke, vytiahnem na 100vku, rovno do 6tky a uz sa to len tak nudi na ~2100-2200 otackach
6tka na dialnici ma pri tachometrovej 150tke tusim 3150 otacok, co je stale nic, viac pocujem aerodynamicky hluk/pneumatiky ako motor
co sa tyka spotreby, tak tazko hovorit, ja tento udaj vobec neriesim, viac sa na neho pozeram kvoli tomu, ze sa ma vzdy na to pyta okolie a navyse mi to pride nerelevantne v zabehu sledovat spotrebu
udaje ktore som zatial odsledoval su ale zatial podla mna velmi dobre, ved poslednu ~330km jazdu poskladanu cisto z okresnych ciest, obci a mensich miest som dal podla palubaku za 5,7l a to boli natolko prazdne cesty, ze medzi obcami som isiel takmer nonstop 120 a celkovo velmi svizne
na dialnici pri 160tke to urcite vybehne vyssie a priemer po jazde bude asi aj tesne nad 7 (odskusane len v zime kedze som inu moznost este nemal)
takze podla mna lutovat nebudes a budes si minimalne uzivat uz len tu jednu znamu vyhodu, ze do 2 km jazdy aj v -5 ti uz fuka teply vzduch (aj ked ja ho radsej nechavam pre motor, nech sa aj olej zohreje cim skor aspon na ~80)
nechcem sa opakovat co som pisal tam, realne som tam napisal svoje skusenosti ale v kratkosti nie, nemam ziadne problemy, ved keby som aj mal tak o nich by sa uz vedelo skor a asi je prilis skoro na nejake hodnotenia z dlhodobeho hladiska
ja som velmi spokojny, neviem co si ludia predstavuju pod tym, ze je to lenive, mozno vozia 5 ludi v aute s 200kg nakladu ale ked ja na dialnici zo 130 viem do kopca na 6tke zrychlit na 160 tam kde ostatne auta skapinaju a pri predbiehani vacsinou nemusim ani podradzovat lebo od 2400 otacok normalne svizne predbehnem tak neviem no, mozno som len ja skromny ale skor si myslim, ze ludia radi hodnotia z jednej predvadzacej jazdy, ktoru zazili (ak vobec)
kedze to mam stale v zabehu do pocitam nejakych ~10000km kym si dovolim tomu nakladat viac tak sa stale povedzme krotim ale musim povedat, ze aj tak bolo velmi malo situacii kedy som to vobec potreboval vytocit vyssie ako 3500-4000 a to uprimne hovorim, ze jazdim svizne
co mna velmi prekvapilo je sprevodovanie...3jka toci 2000 otacok pri tachometrovej 50tke co je pri pohybe v meste aj usporne aj tiche...pri 100vke toci stale len 4000 otacok takze na velmi svizny rozbeh z obce to kludne necham na 3jke, vytiahnem na 100vku, rovno do 6tky a uz sa to len tak nudi na ~2100-2200 otackach
6tka na dialnici ma pri tachometrovej 150tke tusim 3150 otacok, co je stale nic, viac pocujem aerodynamicky hluk/pneumatiky ako motor
co sa tyka spotreby, tak tazko hovorit, ja tento udaj vobec neriesim, viac sa na neho pozeram kvoli tomu, ze sa ma vzdy na to pyta okolie a navyse mi to pride nerelevantne v zabehu sledovat spotrebu
udaje ktore som zatial odsledoval su ale zatial podla mna velmi dobre, ved poslednu ~330km jazdu poskladanu cisto z okresnych ciest, obci a mensich miest som dal podla palubaku za 5,7l a to boli natolko prazdne cesty, ze medzi obcami som isiel takmer nonstop 120 a celkovo velmi svizne
na dialnici pri 160tke to urcite vybehne vyssie a priemer po jazde bude asi aj tesne nad 7 (odskusane len v zime kedze som inu moznost este nemal)
takze podla mna lutovat nebudes a budes si minimalne uzivat uz len tu jednu znamu vyhodu, ze do 2 km jazdy aj v -5 ti uz fuka teply vzduch (aj ked ja ho radsej nechavam pre motor, nech sa aj olej zohreje cim skor aspon na ~80)
Golf IV 1.6 SR 74kW AKL Highline
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
- kasma
- Autoškolák
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 10.04.2011 00:18
- Bydlisko: Brezno, SR
Re: Golf 1,5 tsi
Dakujem Ti za tento obsiahly popis a info, ktore si mi dal.
Mozem aspon rozmyslat dalej a uz sa len rozhodnut ci ist do Golfu alebo do Leonu (su tam rovnake 110kw motory)...
Ak by mal náhodou este niekto nejaku info, budem vdacny.
Mozem aspon rozmyslat dalej a uz sa len rozhodnut ci ist do Golfu alebo do Leonu (su tam rovnake 110kw motory)...
Ak by mal náhodou este niekto nejaku info, budem vdacny.
Seat Leon ST, 5F, DADA, 2019, 110kw
VW Passat Variant, 2.0 Tdi, 103kw, typ 365, motor CFFB, 2014, Rns 510.
VW Passat Variant, Comfortline, typ 3BG, 1.9 TDi, 96 kw, AWX, 5-kvalt, r. 2005, temp, Cliamtronic
VW Passat Variant, 2.0 Tdi, 103kw, typ 365, motor CFFB, 2014, Rns 510.
VW Passat Variant, Comfortline, typ 3BG, 1.9 TDi, 96 kw, AWX, 5-kvalt, r. 2005, temp, Cliamtronic
- Prelude
- Autoškolák
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 11.04.2010 18:14
Re: Golf 1,5 tsi
banny, zaznamenal si problemy s cukanim pri rozbiehani alebo nebodaj uplnym zdochnutim motora v krizovatke? riesi to s tymto motorom a manualom mnozstvo ludi, aj ked viac ho zatial maju v skodovkach, tak neviem, ci je tym postihnuty aj Golf, kedze to podla vsetkeho suvisi aj s alternatorom a ktovie, cim este. VW ma teraz kvoli tomu zvolavacku, kde sa meni sw, ale niektorym ani to velmi nepomohlo...
Mam prave objednany Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line, cize rovnaky, na akom sa vozis ty a nerad by som bol sklamany u noveho auta niecim takym podstatnym, ako je motor. Zatial jazdim na Golf V 1,4 59kW a okrem toho, ze pri rozbiehani a hlavne predbiehani treba podradit a motor vytocit, ide krasne hladko.
Mam prave objednany Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line, cize rovnaky, na akom sa vozis ty a nerad by som bol sklamany u noveho auta niecim takym podstatnym, ako je motor. Zatial jazdim na Golf V 1,4 59kW a okrem toho, ze pri rozbiehani a hlavne predbiehani treba podradit a motor vytocit, ide krasne hladko.
Golf V 1,4 59kW Edition
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line
-
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 01.11.2018 11:34
Re: Golf 1,5 tsi
ja uz dlhsie premyslam, ci sa mi to vobec niekedy podarilo zachytit ked tolko ludi o tom hovori...mam prave priblizne 37500km ale fakt si nepamatam situaciu, kedy by som zaznamenal cukanie pri rozbiehani alebo nebodaj kvoli cukaniu aj zdochnutie motora
samozrejme, ze parkrat mi to zdochlo ale to bola uplne normalna situacia kde som chybu spravil ja prilis rychlym pustenim spojky
autom cuka (alebo lepsie povedane skor tak hupe/hojda) ak mam zaradenu 1 a minimalnym plynom sa pohybujem ale to robi kazde auto, nie je to ziadna specialita
o mesiac bude mat auto 1 rok, odhadujem nejakych 40000km a zatial som nepostrehol s motorom absolutne ziaden problem aj ked som sa sam bal napriklad technologie ACT avsak aj ta stale funguje rovnako dobre ako na zaciatku, navyse uz takmer 10000km to mam nachipovane na 300 Nm a 135 kW a ziadne negativne prejavy som nepostrehol
samozrejme, ze parkrat mi to zdochlo ale to bola uplne normalna situacia kde som chybu spravil ja prilis rychlym pustenim spojky
autom cuka (alebo lepsie povedane skor tak hupe/hojda) ak mam zaradenu 1 a minimalnym plynom sa pohybujem ale to robi kazde auto, nie je to ziadna specialita
o mesiac bude mat auto 1 rok, odhadujem nejakych 40000km a zatial som nepostrehol s motorom absolutne ziaden problem aj ked som sa sam bal napriklad technologie ACT avsak aj ta stale funguje rovnako dobre ako na zaciatku, navyse uz takmer 10000km to mam nachipovane na 300 Nm a 135 kW a ziadne negativne prejavy som nepostrehol
Golf IV 1.6 SR 74kW AKL Highline
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: Golf 1,5 tsi
Ak by som mal rozpocet na nove auto tak by som ten motor obisiel a to vyraznym oblukom.
Ten motor je zamerne stavany tak aby nic nevydrzal.
Ved v tom motore sa piest klze na hlinikovom bloku na tom smiesnom keramickom nastreku ktory ked sa zodere tak je kompresia v pitchi zcne to zrat enormne mnozstvo oleja.
Je to jedno kurvitko za druhym
Ten motor je zamerne stavany tak aby nic nevydrzal.
Ved v tom motore sa piest klze na hlinikovom bloku na tom smiesnom keramickom nastreku ktory ked sa zodere tak je kompresia v pitchi zcne to zrat enormne mnozstvo oleja.
Je to jedno kurvitko za druhym
- Prelude
- Autoškolák
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 11.04.2010 18:14
Re: Golf 1,5 tsi
To zvysenie vykonu a toc. momentu po chiptuningu mas zmerane? Zda sa mi to dost vela. Ako sa to prejavilo na dynamike a ako na spotrebe?
Po roku uz asi mas dost skusenosti, aby si zhodnotil aj celkovu spokojnost s autom. Keby si ho kupoval teraz, rozhodnes sa pre rovnaky motor a vybavu?
EDIT: tak som teraz nasiel porovnavaci test 1.4 TSI s 1.5 TSI Evo (sice v Octavii) https://www.auto.cz/galerie/testy/68429 ... ci?foto=13" onclick="window.open(this.href);return false; a namerali so seriovym motorom vykon vyse 130 kW pri cca 6000 ot a 257 (pri 1.4 donkonca 267) Nm...
Po roku uz asi mas dost skusenosti, aby si zhodnotil aj celkovu spokojnost s autom. Keby si ho kupoval teraz, rozhodnes sa pre rovnaky motor a vybavu?
EDIT: tak som teraz nasiel porovnavaci test 1.4 TSI s 1.5 TSI Evo (sice v Octavii) https://www.auto.cz/galerie/testy/68429 ... ci?foto=13" onclick="window.open(this.href);return false; a namerali so seriovym motorom vykon vyse 130 kW pri cca 6000 ot a 257 (pri 1.4 donkonca 267) Nm...
Golf V 1,4 59kW Edition
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line
-
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 01.11.2018 11:34
Re: Golf 1,5 tsi
chip zmerany nemam kedze tam brzda nebola a aj napriek tomu, ze to planujem, som sa k tomu este zial nedostal
avsak toto nebol ziaden garazovy chip na kolene, cakalo sa na neho mesiace kym vobec bol dostupny a vedel mi ho spravit vtedy len 1 autorizak v Cesku a aj to kvoli tomu docestovali 2 technici z Prahy, takze nemam jedinu pochybnost o serioznosti - mam k tomu certifikat aj zalohovane CD s povodnym softom
dynamika: krutak som citil uz pocas prvych metrov pri odchode z parkoviska a kW citim presne tam, kde som aj chcel a preco som do toho chipu vobec isiel - vo vyssich rychlostiach na dialnici
spotreba: tazko mi je porovnavat voci predoslej spotrebe lebo ako som asi aj vyssie spominal, ja som to nikdy nejako nesledoval (odvazim sa odhadnut len zmenu kombinovanej na okreskach, kde mam ako-tak prehlad, a to je asi o 0,5l menej)
mozno viac pomoze, ked uvediem aktualne odsledovane priklady, kedze z chiptuningu ma ziadali nech dam po case vediet spotrebu, tak som si to parkrat odsledoval
1. Chorvatsko-Slovensko (3 ludia + batozina, klimatizacia vacsinu cesty, priemerna dialnicna rychlost nonstop ~170km/h) = 7.7l / 100km
2. 350km na rakuskych okreskach/v alpskych kopcoch, 1 clovek v aute, dost svizna jazda ale zaroven predpisova = 5.0l / 100km (viem, mozno tazko uveritelne, no ziadne radenie podla asistenta na displeji ani podtacanie ani nic podobne sa nedialo, len s tym treba vediet jazdit)
3. mesto studeny start a 10km plynulou jazdou (bez zapch) cez krizovatky, semafory = 6.3l / 100km
udaj z palubaku mam odmerany aj podla tankovania, sedi na desatinu presne
keby som auto kupoval teraz, nezmenil by som absolutne nic a stale by som si nedal ziadne "mudre" asistenty ktore som naschval vynechal (automaticke dialkove, lane assist), stale by som urcite doobjednal Android Auto lebo si bez toho neviem svoje jazdy uz predstavit
a samozrejme najradsej mam tie sportove sedadla vpredu
avsak toto nebol ziaden garazovy chip na kolene, cakalo sa na neho mesiace kym vobec bol dostupny a vedel mi ho spravit vtedy len 1 autorizak v Cesku a aj to kvoli tomu docestovali 2 technici z Prahy, takze nemam jedinu pochybnost o serioznosti - mam k tomu certifikat aj zalohovane CD s povodnym softom
dynamika: krutak som citil uz pocas prvych metrov pri odchode z parkoviska a kW citim presne tam, kde som aj chcel a preco som do toho chipu vobec isiel - vo vyssich rychlostiach na dialnici
spotreba: tazko mi je porovnavat voci predoslej spotrebe lebo ako som asi aj vyssie spominal, ja som to nikdy nejako nesledoval (odvazim sa odhadnut len zmenu kombinovanej na okreskach, kde mam ako-tak prehlad, a to je asi o 0,5l menej)
mozno viac pomoze, ked uvediem aktualne odsledovane priklady, kedze z chiptuningu ma ziadali nech dam po case vediet spotrebu, tak som si to parkrat odsledoval
1. Chorvatsko-Slovensko (3 ludia + batozina, klimatizacia vacsinu cesty, priemerna dialnicna rychlost nonstop ~170km/h) = 7.7l / 100km
2. 350km na rakuskych okreskach/v alpskych kopcoch, 1 clovek v aute, dost svizna jazda ale zaroven predpisova = 5.0l / 100km (viem, mozno tazko uveritelne, no ziadne radenie podla asistenta na displeji ani podtacanie ani nic podobne sa nedialo, len s tym treba vediet jazdit)
3. mesto studeny start a 10km plynulou jazdou (bez zapch) cez krizovatky, semafory = 6.3l / 100km
udaj z palubaku mam odmerany aj podla tankovania, sedi na desatinu presne
keby som auto kupoval teraz, nezmenil by som absolutne nic a stale by som si nedal ziadne "mudre" asistenty ktore som naschval vynechal (automaticke dialkove, lane assist), stale by som urcite doobjednal Android Auto lebo si bez toho neviem svoje jazdy uz predstavit
a samozrejme najradsej mam tie sportove sedadla vpredu
Golf IV 1.6 SR 74kW AKL Highline
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)
Golf VII 1.5 TSI ACT 110kW Highline R-Line (chip 135 kW; 300 Nm)