Ahojte,
Mám VW Golf VII Variant 1.5TSI 96 KW. Auto som dal včera na servisnú prehliadku. Dnes mi volali že je potrebné vymeniť akumulátor. Cena 200€
Skoro ma šľaklo.
Akumulátor viem kúpiť a vymeniť sám. Ak kúpim nový nie originálny, je tam potrebný aj nejaký zásah do riadiacej jednotky ?
Ďakujem
Výmena akumulátora VW GOLF VII
Moderátor: sirdo
-
- Autoškolák
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 30.05.2020 10:09
- jokir
- VWagenista
- Príspevky: 1262
- Dátum registrácie: 05.06.2013 20:31
- Bydlisko: Levice
Re: Výmena akumulátora VW GOLF VII
Akumulátor kóduje sa kóduje vždy.
Naposledy upravil/-a jokir v 26.11.2024 07:25, upravené celkom 1 krát.
VW Golf VI Variant 1,6 TDI CAYC
Seat Ibiza 1,9 SDI AEY
Úprava budíkov,PCR2.1,EDC16,17,MED9,17,DSG-IMMO klonovanie,kĺuče,oprava RJ,S/S off,mapy MMI,MIB,flash a parametrizácia ,downgrade sw po DG ,VIMmanager,oprava VCDS, crashdata
Seat Ibiza 1,9 SDI AEY
Úprava budíkov,PCR2.1,EDC16,17,MED9,17,DSG-IMMO klonovanie,kĺuče,oprava RJ,S/S off,mapy MMI,MIB,flash a parametrizácia ,downgrade sw po DG ,VIMmanager,oprava VCDS, crashdata
-
- Vodič
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 01.09.2014 20:25
- Bydlisko: BA
Re: Výmena akumulátora VW GOLF VII
Ak sa na baterii na minus kontakte nachadza BDM modul nech uz je aka kolvek EFB alebo vylepsena EFB+ alebo AGM (vsetky uvedene sa dodavaju do vozidiel zo start stop technologiou) tak po kazdej vymene baterie nech je jej kapacita znacka a cokolvek uvedene rovnake tak bateria sa ma nakodovat postupom na to urcenym.Dovod je jednoduchy resetne sa tym managment spravy baterie.
Oprava aktualizacia budíkov,immo,Oprava BCM,nastavenia na led svetla,Odblokovanie obrazu na MQB.Oprava Diskover Media odstranenie CP,Sign assist na B7 Touran Tiguan Sharan pre kameru 3AA na SK.Oprava podvolantoviek.Odstranenie Dieselgate.
-
- Vodič
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 21.07.2012 00:13
- Bydlisko: Levice
Re: Výmena akumulátora VW GOLF VII
Cavte prosim Vas Golf 7 facelift vymena bateria je tam origo varta 68ah AGM idem tam dat Exide AGM 12V 70Ah 760A EK700
Kodovanie robit cez 61regulace baterie - kodovanie(tu som nenasiel kde sa meni kapacita baterie iba tie seriove cisla ktore aj tak nemam) -? alebo mam ist na prispusobeni ak sa tam nieco take da?
Alebo to ma mrobit cez 19 CAN - prispusobeni diki moc.
Kodovanie robit cez 61regulace baterie - kodovanie(tu som nenasiel kde sa meni kapacita baterie iba tie seriove cisla ktore aj tak nemam) -? alebo mam ist na prispusobeni ak sa tam nieco take da?
Alebo to ma mrobit cez 19 CAN - prispusobeni diki moc.
- jokir
- VWagenista
- Príspevky: 1262
- Dátum registrácie: 05.06.2013 20:31
- Bydlisko: Levice
Re: Výmena akumulátora VW GOLF VII
Prispôsobenie na adrese 19.
VW Golf VI Variant 1,6 TDI CAYC
Seat Ibiza 1,9 SDI AEY
Úprava budíkov,PCR2.1,EDC16,17,MED9,17,DSG-IMMO klonovanie,kĺuče,oprava RJ,S/S off,mapy MMI,MIB,flash a parametrizácia ,downgrade sw po DG ,VIMmanager,oprava VCDS, crashdata
Seat Ibiza 1,9 SDI AEY
Úprava budíkov,PCR2.1,EDC16,17,MED9,17,DSG-IMMO klonovanie,kĺuče,oprava RJ,S/S off,mapy MMI,MIB,flash a parametrizácia ,downgrade sw po DG ,VIMmanager,oprava VCDS, crashdata
-
- Vodič
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 21.07.2012 00:13
- Bydlisko: Levice
Re: Výmena akumulátora VW GOLF VII
Dakujem Jokiro
a robil som to teda na tej 19 adrese boli tam 4 veci
1. kapacita to som zmenil z 68ah na 70ah
2.technologia to som nevedel co mam dat tak som to nechal co bolo: Fleece (vid foto)
3.znacka Bolo tam JCB zmenil som na Exide (nevedel som aky ma exide kod dal som toto: TU3 to som niekde nasiel vo videu) snad to bude ok
4. seriove cislo boli tam jednicky zmenil som to posledne cislo na 2
Predtym mi vkuse dobijalo 14,8V permanentne a teraz permanentne 13,1V a ked brzdim motorom tak vyskoci 14,8V to je asi to dobijanie rekuperaciou. Dakujem este raz
a robil som to teda na tej 19 adrese boli tam 4 veci
1. kapacita to som zmenil z 68ah na 70ah
2.technologia to som nevedel co mam dat tak som to nechal co bolo: Fleece (vid foto)
3.znacka Bolo tam JCB zmenil som na Exide (nevedel som aky ma exide kod dal som toto: TU3 to som niekde nasiel vo videu) snad to bude ok
4. seriove cislo boli tam jednicky zmenil som to posledne cislo na 2
Predtym mi vkuse dobijalo 14,8V permanentne a teraz permanentne 13,1V a ked brzdim motorom tak vyskoci 14,8V to je asi to dobijanie rekuperaciou. Dakujem este raz