chyba 00537, 1.6 AKL

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátor: xmon

Napísať odpoveď
noxik600
Vodič
Vodič
Príspevky: 143
Dátum registrácie: 30.06.2016 20:25

chyba 00537, 1.6 AKL

Príspevok od používateľa noxik600 »

Chalani,teras som vyčistil skr klapu, dal základné nastavenie, ale auto na voľnobeh ako by chcelo chcipnut, kucka, chvílu ok, opet kucká. vag: chyba 00537- horní doraz lambda. Chyba sa objavi hned po nastartovanie.
Mimo to, dam akcni cleny ve vagu/motor, cerpadlo, ventil s akt. uhlím, nejaky ventil a pak error. Musim vypnut kluc a zase zapnut, jinak akcni členy nejdou vyzkusat a stale hazi error..

noxik600
Vodič
Vodič
Príspevky: 143
Dátum registrácie: 30.06.2016 20:25

Re: chyba 00537, 1.6 AKL

Príspevok od používateľa noxik600 »

Nic. Bola to volna hadicka od klapy, ktora prisavala vzduch.

Používateľov profilový obrázok
vrťo
Vodič
Vodič
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 17.04.2012 16:23

Re: chyba 00537, 1.6 AKL

Príspevok od používateľa vrťo »

Caute, tiez potrebujem poradit, hadze mi tu istu chybu 00537 - horny doraz. Chybu vyhodi pri studenom motore, ked sa zohreje na viac ako 80 stupnov, tak sa chyba po vymazani uz neukaze. Samozrejme na EK som nepresiel

Auto nema ziadne priznaky poruchy. Taha, nevynechava ziadny valec, ziadne padanie otacok alebo trhanie, motor ide normalne, ziadne nedostatky v chode.

priebeh: lambda pridava +25% hned po zacati regulacie, potom je na doraze a vyhodi tuto chybu a hadze ju az kym sa motor neohreje. Po ohriati a vymazani chyby lambda reguluje tak ako ma a uz chybu nevyhodi az do ochladnutia motora a znova startu.

opravy, merania co som skusal podla DP: new regulator tlaku, skontrolovane cerpadlo na vykon aj tlak, precistene pretesnene vstrekovace + sanie(+ kontrola natlakovanim a jarovou vodou), po zapchati vyfuku nikde nic neunika, nesyci, premerana lambda podla DP (napajanie, vyhrievanie) + zamena z druheho rovnakeho auta, kontrola MAF podla DP, zanovne sviecky + skontrolovane kable, zanovne vsetky vzduchove filtre, skontrolovany el.mag. ventil nadobky aktivneho uhlia, prekontrolovane snimace podla DP

Ma niekto napad kde a co este pozriet ?
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16v AUS
Golf IV 1.6 8v AKL

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

muzicMAN
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 01.10.2014 18:59
Bydlisko: Žilina

Re: chyba 00537, 1.6 AKL

Príspevok od používateľa muzicMAN »

Zdravim vsetkych, tiez mam chybu 00537 ale spodny doraz-bohata zmes. Mam motor 1.6 74kw akl a zacala mi sporadicky neskor uz casto trhat,dusit, nesla do vykonu, problem sa rozbehnut z miesta. Niekedy sa akoby chytila a inokedy hned od zaciatku aj za studena to iste. Nedrzal volnobeh a do otacok sla velmi tazko uz potom vo vyssich to ako tak drzalo. Momentalne sa s tym uz nedalo jazdit.

Vag pise lambda na spodnom doraze. Ked chybu vymazem do 1-2 minut je spät. Ostatne hodnoty vyzeraju ok ale napr vaha vzduchu pise na volnobeh 4,3g a tolerancia je 1-3,2g.

Ked neham vahu pripojenu motor sa zohreje cca na 40° a zapne regulaciu lambdy a ide hned do minusu hodi chybu a vypne regulaciu. Ked vahu odpojim volnobeh je lepsi a celkovo je to cosi lepsie ale nieje to ono, tak som ju vycistil ale nepomohlo (obcas to chvilu drzi lambda reguluje vtedy je lambda regulacia cca -12 az -18 a niekedy zacne trhat a zdochne ked uz je motor zohriaty). Skusal som druhu vahu vyzera ze to je tak 90% lepsie ale lambda stale reguluje do minusu -8 az -10% ale da sa s tim jazdit co som skusil kratku jazdu.

Chcel by som vediet ci to je naozaj tou vahou a teda kupit druhu alebo len tym ze je ta druha novsia ma lepsie hodnoty a lepsie sa to chova ale kedze je zmes stale bohata ci tam moze byt ina zavada. Viem spravit aj log ak treba. Pripadne co by ste poradili. Dakujem.
Polo mk4 2008 1.4 59kw BUD
Golf Mk3 1997 1.6i 74kw LPG - odpociva v pokoji
Sharan I 1996 2.8i 128kw LPG BRC

Používateľov profilový obrázok
Luki V6
VWagenista
VWagenista
Príspevky: 1491
Dátum registrácie: 28.03.2009 22:12
Bydlisko: Gorolia
Kontaktovať používateľa:

Re: chyba 00537, 1.6 AKL

Príspevok od používateľa Luki V6 »

Vaha vzduchu udělá hodně,regulace labmdy je v poho...a co netěsnost sání?

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"