Rady & triky
Moderátor: saki3
- GolfinoIV
- VWjunior
- Príspevky: 1731
- Dátum registrácie: 25.09.2007 21:00
- Kontaktovať používateľa:
- Johny
- VWexpert
- Príspevky: 2713
- Dátum registrácie: 02.10.2007 21:20
- Bydlisko: Senica , Tel: 0918 144 033,mail :johny099@orangemail.sk
- Kontaktovať používateľa:
Podsvietenie pristrojov
Tu je odkaz na podsvietenia pristrojov G3 : http://www.blauertacho.de/doc/vw/golf_3/index.htm
trocha som sa inšpiroval a porobil som podsvietenie ale mám iné osvetlenie v prepinači na svetlá ,nemám tam také plasty na prenos svetla a zelené folie su nalepené takže efekt nebol taký aký som chcel ,len na 50% ale podsvietenie kurenia bolo fajn ale podla svojho rozmiestnenia led diod ,podla nemeckeho navrhu su ledky okolo stredu a efekt nieje dobrý lepšie je ich rozmiestniť.
Ešte som dorobil tacho použil som 12 Led ale nieje to 100% z toho
trocha som sa inšpiroval a porobil som podsvietenie ale mám iné osvetlenie v prepinači na svetlá ,nemám tam také plasty na prenos svetla a zelené folie su nalepené takže efekt nebol taký aký som chcel ,len na 50% ale podsvietenie kurenia bolo fajn ale podla svojho rozmiestnenia led diod ,podla nemeckeho navrhu su ledky okolo stredu a efekt nieje dobrý lepšie je ich rozmiestniť.
Ešte som dorobil tacho použil som 12 Led ale nieje to 100% z toho
Naposledy upravil/-a Johny v 30.08.2008 23:22, upravené celkom 1 krát.
- Johny
- VWexpert
- Príspevky: 2713
- Dátum registrácie: 02.10.2007 21:20
- Bydlisko: Senica , Tel: 0918 144 033,mail :johny099@orangemail.sk
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tipy a triky G3
tu je odkaz na české tipy a triky : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=3 ... 354f3ae3ab
Je tam pár dobrých trikov ako prepojiť tlmené a dialkové svetlá ,prepojenie alarmu s centralom a podobne
Je tam pár dobrých trikov ako prepojiť tlmené a dialkové svetlá ,prepojenie alarmu s centralom a podobne
- Johny
- VWexpert
- Príspevky: 2713
- Dátum registrácie: 02.10.2007 21:20
- Bydlisko: Senica , Tel: 0918 144 033,mail :johny099@orangemail.sk
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tipy a triky G3
Včera som montoval alarm kupený v Cobra tuningu Molphir všetko bolo v pohode až na centaral ovladací prud z alarmu bol mínus a na centraly plus tak som použil dve spinacie relé priviedolsom plus a ovladací prud som dal mínus z alarmu a všetko klape ,takže ak budete montovať alarm s vystupom na central skontrolujte polaritu vystupu na central ak je mínus tak hotreba prepojiť cez relátka na plus
-
- Pilot
- Príspevky: 799
- Dátum registrácie: 07.02.2008 23:49
- Bydlisko: Nitra - Slovensko
Ako vymenit vlozku spinacej skrinky Golf II-III
Da sa to bud tak, ze si platkom od pilky urobite zarez na hlinikovom tele spinacky
Naposledy upravil/-a soile v 03.01.2010 21:43, upravené celkom 1 krát.
-
- Pilot
- Príspevky: 799
- Dátum registrácie: 07.02.2008 23:49
- Bydlisko: Nitra - Slovensko
Re: Ako vymenit vlozku spinacej skrinky Golf II-III
Druha sposob je podobny.Treba do hlinikoveho tela navrtat dierku asi 2,5mm tiez 1,3mm od okraja ako v prvom pripade a 1,2mm od hrany na tele a to tak aby bola dierka v strede zarezu.Potom zatlacit perko pevnou ihlou alebo drotom a tahat smerom von.Treba sa stym trosku pohrat,nie vzdy to ide lahko!Da sa to vymenit aj na aute.
-
- Pilot
- Príspevky: 799
- Dátum registrácie: 07.02.2008 23:49
- Bydlisko: Nitra - Slovensko
Re: Rady & triky
Poistkova skrina GOLF 3 rozmiestnenie Rele,Poistiek a popis napajacich konektorov.
Naposledy upravil/-a soile v 29.01.2010 09:35, upravené celkom 2 krát.
- Johny
- VWexpert
- Príspevky: 2713
- Dátum registrácie: 02.10.2007 21:20
- Bydlisko: Senica , Tel: 0918 144 033,mail :johny099@orangemail.sk
- Kontaktovať používateľa:
Re: Rady & triky
Dnes som dával do zadu kotúčové brzdy , namiesto bubnov , už dlhšie som planoval rozšíriť zadnú nápravu tak ako to má Runcajz a Speedy1.
Použil som presne zbrusenú platňu keďže som mal ešte druhú nápravu tak som si to pripravoval na druhej náprave.
Dal som dole brzdy a premeral som si nápravnicu , z presnej platne som vyrezal štvorce 80x85mm.
štvorce som priložil presne k náprave a cez diery kroré držia náboje som si spreyom strekol kde majú byť diery na šroby.
Použil som platňu 20mm hrubú musí byť presná a rovná aby nerobila zlú geometriu.
Potom som si náboje priložil k tím štvorcom na diery ktoré som tam mal streknuté spreyom , bodol som náboje na štvorce COčkom a pod stojanovou vrtačkou som vyvrtal diery do štvorcov(podložiek) vrtákom 10mm, potom som diery zahlbil trocha.
kúpil som pevné šroby s tvrdosťou 10,9 M10 klasický závit ,dlžka 50mm.
Podložky pod šroby som dal tie tvrdé čo boli na origo šroboch.
Potom treba všetko zmontovať naspeť , šroby dotianúť s citom aby neboli moc napnuté cca 85Nm s momentovým klúčom ,závity je dobré odmastniť a podlepiť lepidlom na závity.
Šroby pretrčajú cca 8mm takže na spodné šroby sa dá dať aj kontramatka,
potom už len treba zložiť brzdy a nahodiť kolá a máte zadok širší o 4cm a nieje vidieť podložku pod kolesom lebo je pekne skovaná za nábojom a dokonca netrpia ložiská náboja.
Použil som presne zbrusenú platňu keďže som mal ešte druhú nápravu tak som si to pripravoval na druhej náprave.
Dal som dole brzdy a premeral som si nápravnicu , z presnej platne som vyrezal štvorce 80x85mm.
štvorce som priložil presne k náprave a cez diery kroré držia náboje som si spreyom strekol kde majú byť diery na šroby.
Použil som platňu 20mm hrubú musí byť presná a rovná aby nerobila zlú geometriu.
Potom som si náboje priložil k tím štvorcom na diery ktoré som tam mal streknuté spreyom , bodol som náboje na štvorce COčkom a pod stojanovou vrtačkou som vyvrtal diery do štvorcov(podložiek) vrtákom 10mm, potom som diery zahlbil trocha.
kúpil som pevné šroby s tvrdosťou 10,9 M10 klasický závit ,dlžka 50mm.
Podložky pod šroby som dal tie tvrdé čo boli na origo šroboch.
Potom treba všetko zmontovať naspeť , šroby dotianúť s citom aby neboli moc napnuté cca 85Nm s momentovým klúčom ,závity je dobré odmastniť a podlepiť lepidlom na závity.
Šroby pretrčajú cca 8mm takže na spodné šroby sa dá dať aj kontramatka,
potom už len treba zložiť brzdy a nahodiť kolá a máte zadok širší o 4cm a nieje vidieť podložku pod kolesom lebo je pekne skovaná za nábojom a dokonca netrpia ložiská náboja.
- colorconceptGT
- VWjunior
- Príspevky: 1588
- Dátum registrácie: 23.04.2009 15:46
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
samo domo tempomat
KEDZE SOM TO MAL NA CZ FORE TAK TO SUPNEM AJ TU....
potrebne veci
mikrospinac dla vlastnej predstavivosti....
kusok kablu a izolacky
VAG
mozno vrtak alebo ostry srubovak...
samo domo tempomat....plati pre SDi TDi okrem motoru 1Z...vraj tak to je v ELSE
najdeme si konektor pripojenia tempomatu...je v hrstke kablov ktore vedu do zadu do poistkoveho panelu...tento konektor nieje nikam zapojeny...iba tak visi.....je cierny a ma 4 piny ...su umiestnene vedla seba...cize nie kocka ale je plochy...myslim ze iny tam nebude...u mna bol zapichnuty za kobercom idu don kable farby IBA Z HLAVY...cerveny modry skoro biely a ciernozeleny
na aktivaciu na treba najprv zadat cez VAG LOGIN 11463
tak na trvalo spojit 1 a 4 poziciu na tom konektore...ak si matne spominam bol to cerveny a ciernozeleny...tym ostava tempomat zapnuty....toto je mozne spravit aj zvlast na samostatny vypinac....nenapadnost a styl nech si riesi kazdy sam...
rychlost sa aretuje...spojenim tychto dvoch a pinu cislo 3...cisla pinov su vyznacene na konektore....staci to iba spojit a pusit a auto udrziava rychlost pokial to ostane spojene auto bude pridavat samo...az do rozpojenia....toto sa da osetrit tlacitkom.....zase umiestnenie je na kazdom vlastej fantazii....
Pouzil som mikrospipnac s predlzenym tlacitkom...
konektor na ktory sa to pripaja je vyvedeny vacsinou na lavej strane vnutorneho blatnika pod tapacirom kde davas lavu nohu na dialnici...
spravna funkcnost predchadza kontrole funkcnosti spinacov brzdy a spojky...v kanale 6 kde je aj kontrola funkcnosti tempomatu...
neberem zodpovednost za akekolvek poskodenie cohokolvek....ale mne to funguje super praca tak hodina kym najdes ten konektor pokial nevies kde hladat...a 10min...zapojenie spinaca...
potrebne veci
mikrospinac dla vlastnej predstavivosti....
kusok kablu a izolacky
VAG
mozno vrtak alebo ostry srubovak...
samo domo tempomat....plati pre SDi TDi okrem motoru 1Z...vraj tak to je v ELSE
najdeme si konektor pripojenia tempomatu...je v hrstke kablov ktore vedu do zadu do poistkoveho panelu...tento konektor nieje nikam zapojeny...iba tak visi.....je cierny a ma 4 piny ...su umiestnene vedla seba...cize nie kocka ale je plochy...myslim ze iny tam nebude...u mna bol zapichnuty za kobercom idu don kable farby IBA Z HLAVY...cerveny modry skoro biely a ciernozeleny
na aktivaciu na treba najprv zadat cez VAG LOGIN 11463
tak na trvalo spojit 1 a 4 poziciu na tom konektore...ak si matne spominam bol to cerveny a ciernozeleny...tym ostava tempomat zapnuty....toto je mozne spravit aj zvlast na samostatny vypinac....nenapadnost a styl nech si riesi kazdy sam...
rychlost sa aretuje...spojenim tychto dvoch a pinu cislo 3...cisla pinov su vyznacene na konektore....staci to iba spojit a pusit a auto udrziava rychlost pokial to ostane spojene auto bude pridavat samo...az do rozpojenia....toto sa da osetrit tlacitkom.....zase umiestnenie je na kazdom vlastej fantazii....
Pouzil som mikrospipnac s predlzenym tlacitkom...
konektor na ktory sa to pripaja je vyvedeny vacsinou na lavej strane vnutorneho blatnika pod tapacirom kde davas lavu nohu na dialnici...
spravna funkcnost predchadza kontrole funkcnosti spinacov brzdy a spojky...v kanale 6 kde je aj kontrola funkcnosti tempomatu...
neberem zodpovednost za akekolvek poskodenie cohokolvek....ale mne to funguje super praca tak hodina kym najdes ten konektor pokial nevies kde hladat...a 10min...zapojenie spinaca...
Naposledy upravil/-a colorconceptGT v 18.05.2009 15:41, upravené celkom 1 krát.