VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátor: saki3

Používateľov profilový obrázok
achbo
Vodič
Vodič
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Kontaktovať používateľa:

VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa achbo »

Ahojte,
chcem sa spýtať či je možné prerobiť VR6 predohrab na syncro? Bude treba asi komplet podvozok + motor a prevodovka, káblovačka a asi aj RJ. Či sa mýlim?
Ďakujem za rozumné odpovede ..
VW Golf mk3 2.8 VR6 12Valve POWER
"Every day a ride my dream"

Používateľov profilový obrázok
jammie
Pilot
Pilot
Príspevky: 713
Dátum registrácie: 09.05.2010 16:44
Bydlisko: LM

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa jammie »

vsetko to co si napisal + prevarenie stredoveho tunelu a kufra a vsetkych ulozeni zadnej napravy takze sa na to radsej vykasli a kup syncro kasnu.
auto má slúžiť človeku a nie naopak...

Používateľov profilový obrázok
achbo
Vodič
Vodič
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Kontaktovať používateľa:

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa achbo »

Tak ako píšeš ..
Ešte jedna technická otázka ..
Je možné použiť prevodovku zo Synca 140kW do obyčajnej 2.8 128kW?
Tým pádom ďalšia otázka: dá sa takáto prevodovka prerobiť čisto na predohrab?
VW Golf mk3 2.8 VR6 12Valve POWER
"Every day a ride my dream"

Používateľov profilový obrázok
jammie
Pilot
Pilot
Príspevky: 713
Dátum registrácie: 09.05.2010 16:44
Bydlisko: LM

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa jammie »

pasovat ti tam bude a nic netreba prerabat, proste sa bude tocit len tam nebude kardan ale naco by ti bola v predohrabe prevodovka zo syncra vobec nechapem...
auto má slúžiť človeku a nie naopak...

Používateľov profilový obrázok
achbo
Vodič
Vodič
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Kontaktovať používateľa:

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa achbo »

Kvôly turbu :) neviem ako preplňovanie znesie prevodovka čo je tam teraz, tak radšej dám zo 140kW keďže tá musí zniesť viac
VW Golf mk3 2.8 VR6 12Valve POWER
"Every day a ride my dream"

Používateľov profilový obrázok
jammie
Pilot
Pilot
Príspevky: 713
Dátum registrácie: 09.05.2010 16:44
Bydlisko: LM

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa jammie »

vela stastia pri zhanani...
auto má slúžiť človeku a nie naopak...

Používateľov profilový obrázok
achbo
Vodič
Vodič
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Kontaktovať používateľa:

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa achbo »

Dík, budem ho fakt potrebovať :D
VW Golf mk3 2.8 VR6 12Valve POWER
"Every day a ride my dream"

Používateľov profilový obrázok
Tomik2901
Pilot
Pilot
Príspevky: 810
Dátum registrácie: 09.02.2009 12:00
Bydlisko: Martin

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa Tomik2901 »

Strednový tunel je rovnaký ale zadná podlaha za sedačkamy po kufor je uplne iná. Moc sa mi nechce veriť žeby bol daky strašne velký rozdiel v prevodovkách keď plánuješ turbo.

Používateľov profilový obrázok
achbo
Vodič
Vodič
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Kontaktovať používateľa:

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa achbo »

Určite prevodovka stavaná na 140kW znesie viac ako tá ktorá je stavaná na 128kW :)
VW Golf mk3 2.8 VR6 12Valve POWER
"Every day a ride my dream"

Používateľov profilový obrázok
Tomik2901
Pilot
Pilot
Príspevky: 810
Dátum registrácie: 09.02.2009 12:00
Bydlisko: Martin

Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro

Príspevok od používateľa Tomik2901 »

Ťažko povedať či ju spevnili, ak ju spevnili, kôli 12 kW. Skôr koli 4x4 aj keď neviem... Na normálnom jazdený by to mohla vydržať. Ale ja keby som robil turbo zástavbu, určite by som to staval aby to vydržalo čo najviac. Skúsil by som riešiť prevodovku či už z Golfa 4 alebo podobného auta s motorom 2.8 V6 alebo 3.2 V6. Skôr 3.2. Záleži čo od auta očakávaš a ako ho budeš používať.

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"