VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Moderátor: saki3
- achbo
- Vodič
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
- Bydlisko: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovať používateľa:
VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Ahojte,
chcem sa spýtať či je možné prerobiť VR6 predohrab na syncro? Bude treba asi komplet podvozok + motor a prevodovka, káblovačka a asi aj RJ. Či sa mýlim?
Ďakujem za rozumné odpovede ..
chcem sa spýtať či je možné prerobiť VR6 predohrab na syncro? Bude treba asi komplet podvozok + motor a prevodovka, káblovačka a asi aj RJ. Či sa mýlim?
Ďakujem za rozumné odpovede ..
- jammie
- Pilot
- Príspevky: 713
- Dátum registrácie: 09.05.2010 16:44
- Bydlisko: LM
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
vsetko to co si napisal + prevarenie stredoveho tunelu a kufra a vsetkych ulozeni zadnej napravy takze sa na to radsej vykasli a kup syncro kasnu.
auto má slúžiť človeku a nie naopak...
- achbo
- Vodič
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
- Bydlisko: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovať používateľa:
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Tak ako píšeš ..
Ešte jedna technická otázka ..
Je možné použiť prevodovku zo Synca 140kW do obyčajnej 2.8 128kW?
Tým pádom ďalšia otázka: dá sa takáto prevodovka prerobiť čisto na predohrab?
Ešte jedna technická otázka ..
Je možné použiť prevodovku zo Synca 140kW do obyčajnej 2.8 128kW?
Tým pádom ďalšia otázka: dá sa takáto prevodovka prerobiť čisto na predohrab?
- jammie
- Pilot
- Príspevky: 713
- Dátum registrácie: 09.05.2010 16:44
- Bydlisko: LM
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
pasovat ti tam bude a nic netreba prerabat, proste sa bude tocit len tam nebude kardan ale naco by ti bola v predohrabe prevodovka zo syncra vobec nechapem...
auto má slúžiť človeku a nie naopak...
- achbo
- Vodič
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
- Bydlisko: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovať používateľa:
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Kvôly turbu neviem ako preplňovanie znesie prevodovka čo je tam teraz, tak radšej dám zo 140kW keďže tá musí zniesť viac
- jammie
- Pilot
- Príspevky: 713
- Dátum registrácie: 09.05.2010 16:44
- Bydlisko: LM
- achbo
- Vodič
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
- Bydlisko: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovať používateľa:
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Dík, budem ho fakt potrebovať
- Tomik2901
- Pilot
- Príspevky: 810
- Dátum registrácie: 09.02.2009 12:00
- Bydlisko: Martin
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Strednový tunel je rovnaký ale zadná podlaha za sedačkamy po kufor je uplne iná. Moc sa mi nechce veriť žeby bol daky strašne velký rozdiel v prevodovkách keď plánuješ turbo.
- achbo
- Vodič
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: 07.08.2011 23:14
- Bydlisko: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovať používateľa:
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Určite prevodovka stavaná na 140kW znesie viac ako tá ktorá je stavaná na 128kW
- Tomik2901
- Pilot
- Príspevky: 810
- Dátum registrácie: 09.02.2009 12:00
- Bydlisko: Martin
Re: VR6 2.8 > VR6 2.9 syncro
Ťažko povedať či ju spevnili, ak ju spevnili, kôli 12 kW. Skôr koli 4x4 aj keď neviem... Na normálnom jazdený by to mohla vydržať. Ale ja keby som robil turbo zástavbu, určite by som to staval aby to vydržalo čo najviac. Skúsil by som riešiť prevodovku či už z Golfa 4 alebo podobného auta s motorom 2.8 V6 alebo 3.2 V6. Skôr 3.2. Záleži čo od auta očakávaš a ako ho budeš používať.